27 °C Athens, GR
25/09/2021

Τελευταια Νέα
Ν. Υόρκη : Ο Πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης παρευρέθηκε σε εκδήλωση της ομογένειας που διοργάνωσε το The Hellenic Initiative Συνάντηση του Κυρ. Μητσοτάκη με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας συγχαίρει τους αθλητές Γ. Αντετοκούνμπο & Εμ. Καραλή Στην αγκαλιά της Ουγκάντας αναπαύεται o αείμνηστος Γέρων Καμπάλας κυρός Ιωνάς Συνεδρίασε η Ιερά Σύνοδος της Ρωσικής Εκκλησίας υπό την προεδρία του Πατριάρχη Κυρίλλου Συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας Νικόλαο Ταγαρά στην Ι.Α.Α. Ο Πατριάρχης των εν Τουρκία Αρμενίων στο Οικουμενικό Πατριαρχείο O νέος Γενικός Γραμματέας του ΟΣΕΠ στο Φανάρι Επίσκεψη του Ισραηλινού Πρωταθλητή στο BodyBuilding στον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Μάικ Μπλούμπεργκ: Καλό σημάδι προόδου & ανάκαμψης το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων του Κυρ. Μητσοτάκη

Honda HR-V e:HEV: Η τεχνολογία του προσφέρει εξαιρετικό συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και δυναμικών επιδόσεων

Honda HR-V eHEV

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 29 / 7 / 2021 , 15:14 από news_room

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ e:HEV ΤΟΥ HR-V ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

  • Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda

  • Το σύστημα e:HEV πετυχαίνει μία βέλτιστη ισορροπία οικονομικής κατανάλωσης, χαμηλών εκπομπών ρύπων και δυναμικών επιδόσεων

  • Η τεχνολογία βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα κίνησης οχημάτων δρόμου και σε τεχνογνωσία από το χώρο της Formula 1®

  • Η Honda θα εξηλεκτρίσει όλα τα mainstream μοντέλα της στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2022

Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HRV, που θα αρχίσει να πωλείται σε όλη την Ευρώπη από τα τέλη του 2021, θα διατίθεται αποκλειστικά με το προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV. Με τη χρήση του επιτυχημένου συστήματος κίνησης στο συμπαγές SUV, ένας νέος συνδυασμός αποδοτικής λειτουργίας και δυναμικών επιδόσεων προσφέρεται για πρώτη φορά σε αυτή την πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.

Το σύστημα e:HEV της επόμενης γενιάς HRV αποδίδει συνολική ισχύ 96kW (131PS), σε συνδυασμό με ροπή 253Nm. Το αποτέλεσμα είναι ένα αβίαστο και άνετο ταξίδι, τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 g/km (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4L /100km (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0 – 100 km/h του HRV επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.

Το νέο HRV είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της οικογένειας e:HEV και έρχεται να πλαισιώσει τα CRV και Jazz που επίσης διατίθενται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης. Καθώς δεν χρειάζεται σύνδεση και φόρτιση, το HRV είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας την αμεσότητα απόκρισης και την αποδοτική λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με την πρακτικότητα και την ευελιξία των παραδοσιακών μοντέλων βενζίνης και diesel.

Honda HR-V eHEV

e:HEV: χαμηλές εκπομπές ρύπων, άμεση απόκριση

Το προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV προσφέρει μία μοναδική, αμιγώς υβριδική εμπειρία, έχοντας αποσπάσει θετικές κριτικές σε όλη την Ευρώπη για το συνδυασμό κορυφαίων επιδόσεων με υψηλά επίπεδα αποδοτικής και αθόρυβης λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες. Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC iVTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας μόνο σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.

Το σύστημα e:HEV φημίζεται για την καλύτερη στην κατηγορία σχέση κατανάλωσης καυσίμου/επιτάχυνσης στο νέο Jazz. Στο HRV αξιοποιεί μία παρόμοια διάταξη για εξίσου αποδοτική λειτουργία, ενώ αναβαθμίσεις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και την IPU έχουν ως αποτέλεσμα αυξημένη ροπή. Επίσης, ο αριθμός κυψελών καυσίμου έχει αυξηθεί από 48 σε 60 λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του HRV πετυχαίνοντας μεγαλύτερη αποθηκευτική ικανότητα και αξιοποίηση του ηλεκτροκινητήρα έναντι του 80kW Jazz. Παρά το αυξημένο μέγεθος της μπαταρίας, ο εσωτερικός χώρος δεν επηρεάζεται χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό της. Άλλα μέτρα βελτίωσης του κινητήρα περιλαμβάνουν μία μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών, για συνολική βελτίωση της επιτάχυνσης και των δυναμικών επιδόσεων του HRV.

Το στοιχείο που καθιστά το σύστημα e:HEV ξεχωριστό είναι ο τρόπος με τον οποίο τα τρία drive modes εναλλάσσονται συνεχώς ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του κάθε εξαρτήματος τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Η Ευφυής Μονάδα Ηλεκτρονικού Ελέγχου (Electronic Control Unit) ελέγχει αυτόματα και συνεχώς τις εναλλαγές μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης Electric Drive, Hybrid Drive ή Engine Drive ανάλογα με το ποιο είναι το πιο αποδοτικό στις εκάστοτε συνθήκες.

Κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα λειτουργεί με το βενζινοκινητήρα επειδή αυτός αντιπροσωπεύει την πιο αποδοτική λύση στις συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, όπως σε μία προσπέραση, το αυτοκίνητο θα αλλάξει σε Hybrid Drive για περισσότερη ελκτική ισχύ. Επιπλέον, στο Hybrid Drive, η ισχύς από το μοτέρ-γεννήτρια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαναφόρτιση της μπαταρίας, προς όφελος της απόδοσης.

Το ‘Sport’ mode, που ενεργοποιείται μέσω του σχετικού διακόπτη αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ το Econmode προσαρμόζει το σύστημα κλιματισμού A/C και την απόκριση του γκαζιού με στόχο την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον του ‘Normalmode, όπου το αυτοκίνητο προσφέρει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν όλα τα driving modes μέσω ενός διθέσιου διακόπτη.

Για μία πιο ‘ηλεκτρική’ εμπειρία, οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέγουν το πρόγραμμα Β για το κιβώτιο, που προσφέρει επιλέξιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επακόλουθη ισχύς πέδησης μπορούν να αυξηθούν σημαντικά έναντι του προγράμματος D χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια (paddles) πίσω από το τιμόνι.

Η μετάβαση από το ένα drive mode στο άλλο – συμπεριλαμβανομένης της εκκίνησης του κινητήρα για την παραγωγή ηλεκτρικής ισχύος – σχεδόν περνά απαρατήρητη στους επιβάτες. Αντί της χρήσης ενός συμβατικού συστήματος διαχωρισμού ισχύος με πλανητικό σύστημα γραναζιών που συνοδεύεται από υψηλά επίπεδα τριβών, το κιβώτιο μιας μόνο σχέσης παρουσιάζει πολύ λιγότερη αντίσταση κατά την αμιγή ηλεκτροκίνηση, καταναλώνοντας έτσι λιγότερη ενέργεια.

Ως εκ τούτου, το πολύ αποδοτικό σύστημα της Honda πετυχαίνει υψηλότερη αναλογία συνολικού χρόνου ηλεκτροκίνησης όταν το όχημα κινείται στην πόλη συγκρινόμενο με άλλα υβριδικά της αγοράς.

Εφαρμογή τεχνογνωσίας από τη Formula

Εκμεταλλευομένη την τεχνογνωσία της από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και πιο συγκεκριμένα, το πολύ πετυχημένο πρόγραμμα Honda Formula 1 Hybrid Power Unit, η τεχνολογία του υβριδικού συστήματος e:HEV hybrid έχει αναπτυχθεί ώστε να προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης στο δρόμο. Ως αποτέλεσμα, το νέο e:HEV HRV προσφέρει εξαιρετικά αποδοτική λειτουργία και επιδόσεις σε μεγάλο εύρος οδηγικών συνθηκών.

Πλούσια κληρονομιά στα υβριδικά συστήματα

Το πρώτο Insight του 1999 καθιέρωσε την Honda ως παγκόσμιο πρωτοπόρο της υβριδικής τεχνολογίας. Το πρώτο υβριδικό μοντέλο ανεξαρτήτως κατασκευαστή που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη, εισήγαγε το σύστημα Integrated Motor Assist (IMA) της μάρκας που βασιζόταν περισσότερο στον θερμικό κινητήρα, ενώ μέσω της υποβοήθησης του ηλεκτροκινητήρα και της ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης προσέφερε αύξηση της επιτάχυνσης και μείωση της κατανάλωσης. Η Honda συνέχισε την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της, και το προηγμένο σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων e:HEV χρησιμοποιείται τώρα στα Jazz, CRV, στο νέο HRV και στην προσεχή 11η γενιά Civic.

Το νέο HRV e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021.

Honda HR-V eHEV

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

Περού: Τουλάχιστον 40 τραυματίες από σεισμό 6,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Ένας σεισμός 6,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ άφησε «περισσότερους από 40 τραυματίες, εκ των οποίων τρεις σoβαρά» χθες Παρασκευή στις βόρειες ακτές του Περού, προκαλώντας επίσης ζημιές σε δεκάδες σπίτια, ανέφεραν οι αρχές. Η σεισμική δόνηση καταγράφηκε στις 12:10, τοπική ώρα (20:10 ώρα Ελλάδας) και το επίκεντρό της εντοπίστηκε 12χλμ […]

Τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων επισκέφθηκε ο ΥΠΕΞ Ν. Δένδιας

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 18 / 5 / 2021 , 13:20 από news_room Συνάντηση με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλο είχε  ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, ο οποίος πραγματοποιεί επίσκεψη στο Ισραήλ και τα Παλαιστινιακά Eδάφη σήμερα 18 Μαϊου 2021. «Είχα την τιμή και την ευλογία να συναντηθώ με τον κ. […]

Pin It on Pinterest