Δημοσιεύθηκε: Κυριακή 16 / 8 / 2020 , 18:37 από
Η ρυθμιστική αρχή της πολιτικής αεροπορίας της Κίνας θα αυξήσει την εποπτεία της ασφάλειας των πτήσεων κατά τη διάρκεια της τρέχουσας θερινής περιόδου ταξιδιού, μετά από δύο πρόσφατα μηχανικά προβλήματα κατά τη διάρκεια πτήσεων, τα οποία δεν προκάλεσαν τραυματισμούς.
Η Διοίκηση Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας ανακοίνωσε την Πέμπτη τα αποτελέσματα των ερευνών για τα δύο περιστατικά και δεν βρήκε κανένα σφάλμα με τις διαδικασίες έκτακτης ανάγκης των αεροπορικών εταιρειών.
Την Κυριακή, ένα αεροσκάφος Airbus A330-343 της Shenzhen Airlines έχασε την πίεση της καμπίνας στα 9.200 μέτρα κατά τη διάρκεια πτήσης προς το Xi’an, επαρχία Shaanxi, δήλωσε ο Wu Shijie, αναπληρωτής διευθυντής της αεροπορικής ασφάλειας της CAAC.
Οι πιλότοι ακολούθησαν τη διαδικασία και κατέβηκαν σε ασφαλές υψόμετρο πριν πετάξουν το αεροπλάνο στο αεροδρόμιο προέλευσης στο Shenzhen, επαρχία Γκουανγκντόνγκ.
Το πλήρωμα ενήργησε «σωστά και σωστά» καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικασίας και κανείς δεν τραυματίστηκε, είπε.
Η απώλεια πίεσης προκλήθηκε από την αποτυχία σφραγίδας σε πόρτα φορτίου, σύμφωνα με το CAAC.
Σε ένα άλλο περιστατικό την Κυριακή, ένα όργανο πτήσης στο Airbus 330-243 της China Eastern Airlines παρουσίασε δυσλειτουργία κατά την πτήση από το Τσενγκντού, επαρχία Σιτσουάν, προς το Πεκίνο, δήλωσε ο Wu.
Λόγω του βροχερού καιρού στην πρωτεύουσα του έθνους, οι πιλότοι προσγειώθηκαν το airbus στο Xi’an ως προληπτικό μέτρο. Ένα σφάλμα στην οθόνη του οργάνου πτήσης είχε δώσει λανθασμένη ένδειξη για την κατάσταση ενός από τους κινητήρες. Το τμήμα αντικαταστάθηκε αργότερα και η οθόνη άρχισε να λειτουργεί κανονικά ξανά, είπε ο Wu.
Είπε ότι οι δύο μηχανικές αστοχίες έχουν “συγκεκριμένη πιθανότητα εμφάνισης”, αλλά οι πιλότοι μπόρεσαν να χειριστούν σωστά τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των πτήσεων, επειδή λαμβάνουν εκπαίδευση κάθε χρόνο που καλύπτει τέτοιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
“Καθώς ο αριθμός των επιβατών των αεροπορικών μεταφορών αυξάνεται κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, και πολλές περιοχές έχουν εισέλθει στην εποχή των πλημμυρών και της καταιγίδας, οι πτήσεις έχουν αυξημένο κίνδυνο”, είπε, προσθέτοντας ότι η διοίκηση εντείνει την εποπτεία για να διασφαλίσει την πτήση ασφάλεια.
Ακολουθώντας την αρχή της «μηδενικής ανοχής έναντι των κινδύνων για την ασφάλεια», η διοίκηση ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια και τα αρμόδια τμήματα να ξεκινήσουν διεξοδικές επιθεωρήσεις για να διασφαλίσουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία.
Η βιομηχανία πολιτικής αεροπορίας της Κίνας είχε διατηρήσει 119 μήνες ή 84,9 εκατομμύρια ώρες πτήσης συνεχών ασφαλών πτήσεων μέχρι τα τέλη Ιουλίου, σύμφωνα με τη διοίκηση.
Πηγή:global.chinadaily.com.cn