24 °C Athens, GR
20/05/2024

Τελευταια Νέα
Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου στην Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου Έκθεση ζωγραφικής για τα 85 χρόνια διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας-Μεξικού Απόψεις: Με σύστημα κερδοφορίας μεταναστευτικής βίζας στην ΕΕ θα έρθει ελπίδα σε ξένους που πιθανόν να πνιγούν στα νερά της Μεσογείου Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Λαμπρός εσπερινός Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στον πανηγυρίζοντα Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Γλυφάδας Νεκρός ο πρόεδρος του Ιράν Εμπραχίμ Ραϊσί Συνάντηση Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγου Θεόδωρου Βάγια με Επίτιμους Αρχηγούς Π.Σ. Ο Πρέσβης της Κύπρου στην Αλβανία επέδωσε τα διαπιστευτήριά του Πρόσκληση παρέδωσε αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Βουλγαρίας στον Οικουμενικό Πατριάρχη 20 Μαϊου Παγκόσμια ημέρα κλινικών μελετών Με λαμπρότητα εορτάστηκε η σύναξη πάντων των εν Θεσσαλονίκη αγίων στη Πυλαία Πατριαρχικό και Αρχιερατικό Συλλείτουργο για την Κυριακή των Μυροφόρων στην Ιερά Μονή Βαλουκλή Λαμπρό συλλείτουργο για τα πενήντα χρόνια από την ίδρυση της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Σμύρνης Τουλάχιστον 35 χιλιάδες Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από την έναρξη της ισραηλινής επίθεσης στη Γάζα

ΔΕΘ: Για το σχέδιο αύξησης της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

Στους δρόμους σήμερα Τετάρτη λεωφορεία και τρόλεϊ - Πώς θα λειτουργήσουν τα μέσα σταθερής τροχιάς

Δημοσιεύθηκε: Κυριακή 4 / 9 / 2022 , 20:47 από news_room

Τα σενάρια είναι πολλά που ακούγονται για το σχέδιο της Κυβέρνησης που θα αφορά την μείωση χρήσης των αυτοκινήτων για τον φετινό χειμώνα. Λίγο η αύξηση στην βενζίνη, λίγο το Γερμανικό μοντέλο χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς και το κυβερνητικό επιτελείο εξετάζει την εφαρμογή σχεδίου που θα κάνει φιλικότερη και ευνοϊκότερη την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για μεγαλύτερη μερίδα πολιτών έτσι αναμένεται να δούμε μείωση των μηνιαίων καρτών και ίσως και κάποιο εισιτήριο με λίγα χρήματα που θα επιτρέπει την είσοδο των μικρών εισοδημάτων στα μέσα μεταφοράς.

Ωστόσο, αν εντυπωσίασε πολλούς το μέτρο που λήφθηκε στην Γερμανία και γι΄αυτό γράφουμε το άρθρο αυτό, δηλαδή αν θεωρούμε την αύξηση της επιβατικής κίνησης ως επιτυχία σε αντίποδα πολλών αποφάσεων που έχουν ληφθεί από το εξωτερικό πχ Ρωσία προς Ευρώπη με τον περιορισμό παροχής Φ.Α. Τότε θα πρέπει να καταλάβει ο καθένας με τα λεωφορεία που περνούν στο 30λεπτο ανα προορισμό ειδικά στις γραμμές κορμούς των Αθηνών τότε θα δούμε τους Έλληνες και τις Ελληνίδες να κρατούν τις ανοιχτές πόρτες σε λεωφορεία που βρίσκονται σε κίνηση καθώς η επιτυχία του Γερμανικού μοντέλου που επέλεξαν οι πολίτες της Γερμανίας βασίστηκε στην συχνότατη διέλευση αστικών λεωφορείων σε όλους τις γραμμές 3,6 χιλιόμετρα από το Βερολίνο.

Έτσι για να δούμε πραγματικό όφελος και ο πολίτης να προτιμήσει το λεωφορείο αν και το έχει ήδη πράξει με την ακρίβεια στην βενζίνη που ακόμα και διπλό fuel pass να παρείχε η Κυβέρνηση ο μισθός, τα έξοδα στο σούπερ μάρκετ και οι ανατιμήσεις σε πολλά προϊόντα πρώτης ανάγκης δεν αφήνουν περιθώριο για άσκοπες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο.

Για να έρθουμε λοιπόν και να κλείσουμε το σημαντικότατο θέμα που στο adologala.gr έχει ξανά γραφεί είναι πως ότι χρειάζεται μεγάλη αύξηση των λεωφορείων ανά γραμμή και κατεύθυνση για να μπορέσει να εφαρμοστεί οποιοδήποτε πρόγραμμα ώθησης χρήσης αστικών μέσων μεταφοράς αφού η επιτυχία στην Γερμανία ήρθε αφού υπάρχει ανά 4 λεπτά λεωφορείο σε κάθε γραμμή από το κέντρο του Βερολίνου προς κάθε κατεύθυνση. Άρα θα πρέπει να δούμε στην Αθήνα 2πλασιασμό η ακόμα περισσότερο 3πλασιασμό των οχημάτων που υπάρχουν, την αύξηση των οδηγών σε Μετρό, Λεωφορεία και Τρόλει και στην συνέχεια να μπεί σε τροχιά οποιαδήποτε εφαρμογή κάποιου κυβερνητικού μέτρου για προσέλκυση δυνητικά περισσότερων χρηστών των ΜΜΜ.

Αν θέλουμε συνοψίζοντας να δούμε αύξηση χρήσης ας μην μειωθεί μόνο το κόστος αν μειωθεί αλλά να αυξηθεί ο στόλος χρήσης που ακόμα και σήμερα αν κάνεις χρήση μέσων μεταφοράς καταλαβαίνεις σε ώρες αιχμής πως δεν μπορείς να αντέξεις και παθαίνεις ασφυξία και δυσφορία ακόμα και στο μετρό.

Λύση δεν είναι μόνο η μείωση των ποσών των μηνιαίων καρτών αλλά και η έμπρακτη εφαρμογή μέτρων ανακούφισης των ανθρώπων εκείνων που θα χρησιμοποιήσουν τα μέσα στο επόμενο διάστημα.

Αν πάλι θεωρηθεί πως η δωρεάν χρήση των ΜΜΜ από νέους σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες θα ελαφρύνει η θα προκαλέσει μερική αποσυμφόρηση από την χρήση ή την κίνηση ανάλογα των λεωφορείων η τον αυτοκινήτων θα πρέπει να γίνει σαφές ότι η ανεργία δεν είναι στα ίδια επίπεδα με αυτά της Γερμανίας και η Ελλάδα σπαράζει 13 χρόνια από οικονομική δυσπραγία και ότι συνεπάγεται με αυτό.

Περισσότερα λεωφορεία λοιπόν, περισσότερες επενδύσεις, μεγαλύτερες αυξήσεις σε μισθούς και ακόμα ελαστικότεροι όροι για επιχειρήσεις σχετικά με την ανοδική πορεία των τιμών των καυσίμων που χρησιμοποιούν πχ Φ.Α. Για χρήση σε καταστήματα εστίασης κλπ είναι σημαντικά σε συνολικό βαθμό και όχι μεμονωμένα με αποφάσεις ξένων κρατών αφού η Ελλάδα δεν μπορεί να εμπίπτει σε τέτοια μοντέλα πχ όπως αυτό της μείωσης του ηλεκτροφωτισμού στους δρόμους που μπορεί να συμβεί σε άλλες χώρες κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης αφού σε εκείνες τις χώρες έχουν επιτευχθεί στόχοι μείωσης της εγκληματικότητας και περισσότερης προσφοράς από τα σώματα ασφαλείας προς τους πολίτες της, εδώ, τώρα, στην Ελλάδα κάτοικοι απουσιάζουν για λίγες ημέρες και βρίσκονται θεατές ληστευομένων οικιών και παντελούς απουσίας αλληλοβοήθειας. Αυτά και άλλα πολλά έχουν λυθεί από την Γερμανία, την Γαλλία, Δανία, Ελβετία τόσο σε προσωπικό όσο και σε κονδύλια η Ελλάδα έχει τις ίδιες δυνατότητες;

Αν τις έχει πρέπει να σκεφθεί το κάθε κυβερνητικό επιτελείο το ότι η πίτσα 20 ευρώ που ακούστηκε πως κοστίζει σε προάστιο της Αθήνας δεν κοστίζει ούτε στην Γαλλία ούτε στην Ολλανδία που είναι και χώρες με καλύτερο ΑΕΠ και που οι μισθοί τους είναι 3 και 4 φορές μεγαλύτεροι σε σχέση με την Ελλάδα αφού οι Έλληνες καταναλωτές τυρί, κρέας και λαχανικά πλέον σκέφτονται αν θα τα αγοράσουν αφού οι λογαριασμοί του ρεύματος έρχονται σε δυσθεώρητα ποσά.

Αν θέλουμε λοιπόν να μιλήσουμε και για τους αδύναμους, αυτούς που η ανεργία χτυπά περισσότερο όπως οι χαμηλοσυνταξιούχοι που δύσκολα τα βγάζουν πέρα τότε πρέπει να μιλάμε για μηνιαία επιταγή ακρίβειας και όχι επιταγή ακρίβειας 2 φορές τον χρόνο όπως γινόταν μέχρι πρίν λίγο καιρό που ο πόλεμος δεν υπήρχε στα σύνορα των Ευρωπαϊκών Κρατών ήτοι της Ουκρανίας.

Και τέλος, η χρήση του επιδόματος θέρμανσης που διατίθεται σε πολίτες πρέπει να είναι σε κάθε άλλο θερμαντικό έναντι των ενεργοβόρων κλιματιστικών και των ηλεκτρικών θερμαντικών και αφού η λίστα διευρύνθηκε πέρσι να διευρυνθεί και φέτος περισσότερο και να πάρουν επίδομα θέρμανσης όσοι χρησιμοποιούν φωτιστικό πετρέλαιο(Κηροζίνη) γιατί αν και χρησιμοποιούν θερμαντικό πετρελαίου και παρόλα την μεγάλη χρήση που γίνεται από πολίτες των θερμαντικών αυτών, εκείνοι δεν λαμβάνουν κανένα επίδομα.

Χρ. Ρ. για το adologala

Σχετικά Άρθρα

Στα 4.322 στρέμματα ανέρχεται η καμμένη γη σε Γλυφάδα- Βούλα- Βάρη

Στα 4.322 στρέμματα ανέρχεται η καμμένη γη σε Γλυφάδα- Βούλα- Βάρη

Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 7 / 6 / 2022 , 21:15 από news_room Στα 4.322 στρέμματα ανέρχεται η έκταση που καταστράφηκε από τη μεγάλη πυρκαγιά στον Υμηττό, που ξεκίνησε από την ‘Ανω Γλυφάδα και κατέληξε στον δήμο Βούλας- Βάρης- Βουλιαγμένης, όπου προξένησε και τις μεγαλύτερες ζημιές, στη νότια πλευρά του βουνού. Αυτό προκύπτει από την καταγραφή που […]

ΔΗΜΟΣ ΙΛΙΟΥ: Όλα έτοιμα για την επιστροφή των μαθητών σε Δημοτικά, Νηπιαγωγεία και Παιδικούς Σταθμούς

Δημοσιεύθηκε: Σάββατο 9 / 1 / 2021 , 17:13 από news_room Όλα έτοιμα για την επιστροφή των μαθητών σε Δημοτικά, Νηπιαγωγεία και Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Ιλίου Απολύτως έτοιμα και ασφαλή να υποδεχθούν μαθητές και εκπαιδευτικούς είναι τα Δημοτικά, Νηπιαγωγεία καθώς και οι βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί του Δήμου Ιλίου, στο πλαίσιο της απόφασης του […]