30 °C Athens, GR
23/07/2024

Τελευταια Νέα
Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου στο Φανάρι Απόστολος Παύλος και Ευρώπη Οι Άμβωνες των Ναών: Σάλπιγγες πρωτοβουλιών, για την κλιματική κρίση Χειροτονία Πρεσβυτέρου από τον Επίσκοπο Μελιτηνής Μάξιμο στην Νότια Αγγλία Ενθρονίστηκε στο Ντένβερ των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ο Μητροπολίτης Κωνσταντίνος Έκθεση ζωγραφικής για τα 85 χρόνια διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας-Μεξικού Απόψεις: Με σύστημα κερδοφορίας μεταναστευτικής βίζας στην ΕΕ θα έρθει ελπίδα σε ξένους που πιθανόν να πνιγούν στα νερά της Μεσογείου Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Εκδηλώσεις στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου με αφορμή την επέτειο 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας Το FBI λέει πως ένας Άνδρας και μία γυναίκα πρέπει να συνδέονται με έξι πυρκαγιές που προκλήθηκαν στο νότιο Νέο Μεξικό Αστυνομικός σωματοφύλακας κατηγορείται για απάτη, ψευδείς δηλώσεις και σχέση με τη δήμαρχο της Νέας Ορλεάνης Οι εκτοπισμένοι του Έξω Μετοχίου τίμησαν τους ήρωες της 20ης Ιουλίου 1974 Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας: Συνεδρίαση του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου & Ακολουθία του Μ. Μηνύματος των νέων Χωρεπισκόπων Καϊρο: Πατριαρχική Θεία Λειτουργία και επιμνημόσυνη δέηση ηρωϊκώς αγωνισαμένων και πεσόντων Κυπρίων Συγχαρητήριες ευχές του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας κ. Αναστασίου προς τον Νεοεκλεγέντα Πατριάρχη Βουλγαρίας κ. Δανιήλ Ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος στο Άγιον Όρος Oι Θαυματουργές Εικόνες της Παναγίας Πορταϊτίσσης και του Οσίου Ανθίμου επιστρέφουν στην Αστυπάλαια Πολυαρχιερατικό Συλλείτουργο συμπλήρωσης πενήντα ετών Αρχιερατικής διακονίας Μητροπολίτη πρώην Θεσσαλονίκης Ανθίμου

Νέο Civic e: Συναρπαστική δυναμική και υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση

ΤΟ ΝΕΟ CIVIC eHEV ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 14 / 4 / 2022 , 22:03 από news_room

ΤΟ ΝΕΟ CIVIC e:HEV ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

Το υβριδικό σύστημα e:HEV προσφέρει εξαιρετική αποδοτικότητα και απόκριση
Τα υψηλά επίπεδα ακαμψίας του αμαξώματος μεγιστοποιούν την ευστάθεια και την ευελιξία
Τα συστήματα διεύθυνσης και ανάρτησης είναι διαμορφωμένα ώστε να εξισορροπούν την ικανοποίηση του οδηγού με την άνεση
Το αποκλειστικά υβριδικό Civic είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται
Κατανάλωση (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) από 4,7 l/100km και εκπομπές CO2 από μόλις 108g/km

Το νέο Honda Civic εξελίχθηκε ώστε το σύστημα μετάδοσης της κίνησης e:HEV (hybrid electric vehicle), το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση να εξασφαλίζουν συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και πληροφόρησης (feedback) που ανέκαθεν βρίσκονταν στο επίκεντρο της απήχησης του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.
Η 11η γενιά Civic, που αναμένεται κυκλοφορήσει μέσα στο 2022, είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται ακολουθώντας το CR-V, το Honda e, το Jazz, το Jazz Crosstar, και το HR-V. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου, πλήρως υβριδικού συστήματος e:HEV της μάρκας. Αυτό συνδυάζει μία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος επιτυγχάνει 41% θερμοδυναμική απόδοση – η καλύτερη της αυτοκινητοβιομηχανίας – και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιημένου για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση και υψηλότερη ροπή.  Πλέον του συστήματος άμεσου ψεκασμού, μία σειρά από τεχνολογίες όπως ένας καταλύτης ο οποίος είναι ενεργός σε χαμηλές θερμοκρασίες και η τροποποιημένη σχεδίαση των αυλών εισαγωγής συμβάλλουν στη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και στην επίτευξη αξιοσημείωτης απόδοσης.
Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων, οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα μόλις 108g/km (WLTP), ενώ εξίσου εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση των 4,7l/100km. Αυτή η εξαιρετική αποδοτικότητα συνδυάζεται με μέγιστη ισχύ 184PS και μέγιστη ροπή 315Nm, διασφαλίζοντας ότι το νέο Civic είναι ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο για τον οδηγό στην κατηγορία C.
Η ανώτερη αποδοτικότητα και διαχείριση ενέργειας επιτυγχάνονται με τη χρήση καινοτόμων νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, η τελευταία έκδοση της Έξυπνης Μονάδας Ισχύος της Honda (Intelligent Power Unit – IPU) είναι 23 χλστ. πιο επίπεδη και 1 κιλό ελαφρύτερη από τις προηγούμενες, αλλά με μεγαλύτερο αριθμό κυψελών, 72 – ο μεγαλύτερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ στην τρέχουσα σειρά μοντέλων e:HEV της Honda. Η λεπτή IPU τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, μεγιστοποιώντας τον εσωτερικό χώρο και τη χρηστικότητα.
Μία νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit – PCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό, επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση, συνεισφέροντας σε περαιτέρω αύξηση κατά 12% στην απόδοση ισχύος έναντι προηγούμενων εφαρμογών της τεχνολογίας e:HEV. Αυτή η αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα και την απόδοση της PCU αυξάνει την ηλεκτρική ισχύ, επιτρέποντας στη μονάδα EV να αναλαμβάνει περισσότερο φορτίο. Καθώς η διαχείρισή της πραγματοποιείται από μία νέα καλωδίωση αλουμινίου υψηλής τάσης, επιτυγχάνεται μείωση βάρους 40% συγκριτικά με μία συμβατική καλωδίωση χαλκού.
Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ ηλεκτρικής (EV), υβριδικής και λειτουργίας θερμικού κινητήρα χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό. Τέσσερα προφίλ οδήγησης – Eco, Normal, Sport και ένα νέο Individual – μπορούν να επιλέγονται από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζουν την απόκριση του οχήματος στους τομείς των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης και διεύθυνσης και απεικόνισης.
Αυτή η συναρπαστική ευελιξία υποστηρίζεται με εξαιρετικά επίπεδα αθόρυβης λειτουργίας, καθώς έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην εξάλειψη ανεπιθύμητων θορύβων και κραδασμών. Ένας δευτερεύων άξονας εξισορρόπησης και ο στροφαλοφόρος άξονας υψηλής ακαμψίας στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία, ενώ ο ανεπιθύμητος θόρυβος από τον κινητήρα αντισταθμίζεται με την εφαρμογή πρόσθετων μέτρων ηχομόνωσης στην πολλαπλή εισαγωγή και το κάλυμμα του κινητήρα. Πλέον αυτών, η έξυπνη χρήση του Active Noise Control (ANC) περιορίζει περαιτέρω τους όποιους θορύβους θα μπορούσαν να εισέλθουν στην καμπίνα, ενώ το Active Sound Control (ASC) ενισχύει τη σπορ χροιά της μονάδας εσωτερικής καύσης.
Την εξαιρετική απόδοση ισχύος συμπληρώνει ο σχεδιασμός του πλαισίου. Το Civic e:HEV έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη έμφαση στην απόκριση και πληροφόρηση του τιμονιού, ενισχύοντας την αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο. Η βελτιωμένη ευστάθεια στην ευθεία και σε δρόμους με ανωμαλίες επιτυγχάνεται χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 35 χλστ. και σε ένα φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο 18 χλστ. σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου. Η σταθερότητα στις στροφές και η συνολική απόκριση στις εντολές του οδηγού έχουν βελτιωθεί περαιτέρω με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και τη χρήση σφαιρικών συνδέσμων χαμηλής τριβής και νέων εμπρός αμορτισέρ. Ο συνδυασμός όλων αυτών ενισχύει τη δυναμική αίσθηση.
Για αύξηση της οδηγικής απόλαυσης και της απόκρισης μία νέα λογική ελέγχου με την ονομασία ‘winding control’, εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρείται όταν το όχημα στρίβει σε δρόμους με στροφές. Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται άμεση επιτάχυνση, προσφέροντας μία πραγματικά δυναμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση. Στον αυτοκινητόδρομο, η πρόσθετη ροπή και η ηλεκτρική ισχύς παρέχουν δυναμική επιτάχυνση στις προσπεράσεις με υψηλή ταχύτητα αλλά με μειωμένο θόρυβο περιστροφής του κινητήρα εσωτερικής καύσης, για πιο ξεκούραστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
«Αυτή είναι η τελευταία γενιά της κορυφαίας στη βιομηχανία τεχνολογίας μας e:HEV, που αποτελεί το αποκορύφωμα μιας εμπειρίας άνω των 20 χρόνων στο σχεδιασμό, την κατασκευή, και τη βελτίωση υβριδικών συστημάτων μετάδοσης της κίνησης» δήλωσε ο Tomoyuki Yamagami, Large Project Leader για το νέο Civic e:HEV. «Αξιολογώντας προσεκτικά ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων χρήσης και ποικίλα περιβάλλοντα λειτουργίας, μπορέσαμε να υιοθετήσουμε μία ολιστική αυτοκινητιστική προσέγγιση, δημιουργώντας ένα απολαυστικό, άκρως συναρπαστικό και ελκυστικό υβριδικό αυτοκίνητο για τον οδηγό.»

 

 

Σχετικά Άρθρα

Μόρφου Νεόφυτος: Η ευχή της Αρτοκλασίας – Προσευχή αγιασμού

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 11 / 2 / 2021 , 21:54 από news_room Μόρφου Νεόφυτος: Η ευχή της Αρτοκλασίας – Προσευχή αγιασμού Κήρυγμα Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου στὸν πανηγυρικὸ Ἑσπερινὸ  τῆς ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Χαραλάμπους, ποὺ τελέσθηκε στὸν ὁμώνυμο πανηγυρίζοντα ἱερὸ ναὸ τῆς κοινότητος Δένειας τῆς μητροπολιτικῆς περιφέρειας Μόρφου (09.02.2021). Δείτε επίσης: Μόρφου Νεόφυτος: Η ευχή της […]

Πάπας Φραγκίσκος: Έπλεξε το εγκώμιο όσων αγωνίστηκαν κατά της πανδημίας

Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή 31 / 12 / 2021 , 21:36 από news_room Ο πάπας Φραγκίσκος έκλεισε το 2021 με τη λειτουργία του Εσπερινού, όπου έπλεξε το εγκώμιο όσων συμμετείχαν στη μάχη κατά της πανδημίας με υπευθυνότητα και αλληλεγγύη αντί να τηρήσουν μια στάση «ο καθείς για τον εαυτό του». Ο πάπας δεν τέλεσε ο ίδιος τη […]