23 °C Athens, GR
28/03/2024

Τελευταια Νέα
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο εξέλεξε επίσκοπο Συνάδων τον Αρχιμανδρίτη Αντώνιο Αβραμόπουλο Η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου εξέλεξε επίσκοπο Διοκλείας τον Πρωτοσύγκελο της Ι.Α. Αμερικής, Νεκτάριο Παπαζαφειρόπουλο Νέα Μητρόπολη Ιρλανδίας ανακοίνωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο Τελέσθηκε η χειροτονία του Μητροπολίτη Μεξικού κ. Ιακώβου Ψευδή χαρακτηρίζουν τα Ελληνικά Hoaxes τη δήλωση του Μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Γαβριήλ σχετικά με τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών Απόψεις: Με σύστημα κερδοφορίας μεταναστευτικής βίζας στην ΕΕ θα έρθει ελπίδα σε ξένους που πιθανόν να πνιγούν στα νερά της Μεσογείου Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας και ο Αν. Υπουργός Εσωτερικών της Ελλάδος στον Άγιο Σπυρίδωνα Σύδνεϋ Εκπαιδευτική Εκδήλωση κινητοποίησης κατά της βίας στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης Εσπερινός για την κοίμηση της Οσίας Γαβριηλίας της Κωνσταντινουπολίτιδος στη Λέρο Κουρά Μεγαλοσχήμου Μοναχής στην Ιερά Μονή Παναγίας Ξενιάς Συνάντηση με τα μέλη της Παιδικής – Νεανικής Συμφωνικής Ορχήστρας της Ι.Α.Α. είχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Γεώργιος: «Δεν μπορεί να γίνεται εμπορία είτε ιερών λειψάνων, είτε θαυμάτων» Η Κωτσόβολος στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» προσφέροντας 267 οικιακές συσκευές πρώτης ανάγκης ΗΠΑ: Ο Τραμπ προκαλεί περισσότερο θυμό και φόβο στους Δημοκρατικούς από ότι ο Μπάιντεν από τους Ρεπουμπλικάνους Περί της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας Ο Ιερώνυμος και το δίλημμα των 50άρηδων της Ιεραρχίας

Νέα Λεωφορεία Αθηνών : Ανεπαρκής αερισμός εντός των οχημάτων & προβλήματα στην εμφάνιση των γραμμών

Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 27 / 9 / 2021 , 20:30 από news_room

Νέα Λεωφορεία Αθηνών : Ανεπαρκής αερισμός εντός των οχημάτων & προβλήματα του ταμπλό στην εμφάνιση των γραμμών

Σε πλήρη αποτυχία φαίνεται να όδευσε η επιλογή χρησιμοποίησης λεωφορείων για τον αστικό αθηναϊκό στόλο του ΟΑΣΑ. Τα λεωφορεία δεν έχουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ελληνική κοινωνία αφού όπως και πολύ σωστά είχαν επισημάνει σε δημοσίευμα τους «τα νέα»  δεν διαθέτουν μεγάλα παράθυρα για επαρκή αερισμό των επιβατών αλλά και οι οδηγοί δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν χρήση του κλιματισμού των συγκεκριμένων λεωφορείων ήτοι αν ο οδηγός αντιληφθεί ότι ο καιρός είναι ικανοποιητικά εύφορος δεν θέτει σε λειτουργία τον αερισμό έτσι εντός των λεωφορείων οι επιβάτες ασφυκτιούν εννοώντας ότι αν έχει ζέστη ο οδηγός θα θέσει σε λειτουργία τον κλιματισμό αλλά αν έχει αέρα δεν ρυθμίζει αντίστοιχα την θερμοκρασία απενεργοποιώντας η αφήνοντας ουσιαστικά το σύστημα αερισμού-κλιματισμού κλειστό αφού με την οικονομική κρίση με κλιματισμό το λεωφορείο καίει περισσότερο καύσιμο επίσης πέραν της δυσφορίας που προκαλείται χωρίς τα παράθυρα, δηλαδή τον επαρκή αερισμό είναι ότι και η μπροστινή πόρτα του οδηγού παραμένει κλειστή και αφού τα συγκεκριμένα λεωφορεία έχων ΜΟΝΟ δύο θύρες εισόδου-εξόδου, την εμπρόσθια και την μεσαία αφού στο πίσω μέρος υπάρχουν θέσεις καθήμενων καθιστώντας την είσοδο-έξοδο των επιβατών χρονοβόρα τόσο για εκείνους όσο και για τον οδηγό που καλύπτει το δρομολόγιο αλλά και τελικά δεν βοηθούν στον επαρκή αερισμό.

Ακόμα τα λεωφορεία όπως και αν διαμορφώθηκαν μετά την υπογραφή της σύμβασης με την εταιρία Leasing οι αριθμοί των γραμμών στο πίσω μέρος της γραμμής αλλά και στο εμπρόσθιο δεν φαίνονται ολόκληροι πχ. για την γραμμή 040 φαίνεται το 40 και για την γραμμή 141 φαίνεται το 41 για την γραμμή 112 φαίνεται το 12 κλπ φέρνοντας τους τουρίστες σε αμηχανία στις στάσεις (αφού δεν υπάρχουν στα αγγλικά οι ονομασίες) αλλά και στον καθένα επιβάτη που δεν γνωρίζει την περιοχή που επισκέπτεται και πρέπει να επιβιβαστεί σε λεωφορείο κάποιας γραμμής.

Μπορεί οι οδηγοί να αδημονούσαν για νέα οχήματα και οι επιβάτες να είχαν κουραστεί από τα παλαιά οχήματα ωστόσο η επιλογή αυτή δεν φαίνεται να είναι επιτυχής αφού πρέπει να διαμορφωθούν οι πίνακες των δρομολογίων των οχημάτων να δέχονται 3 αριθμούς, τα παράθυρα να γίνουν μεγαλύτερα δηλαδή τέτοια που να καλύπτουν την ελληνική κοινωνία και επίσης οι οδηγοί να ταυτίσουν την χρησιμοποίηση του κλιματισμού-αερισμού των οχημάτων ώς προϋπόθεση για το δρομολόγιο και όχι να θεωρούν ότι το όχημα αερίζεται επαρκώς και ότι το καύσιμο μετράει απέναντι στην υγεία των επιβατών.

Πάντως, προτείνουμε το ότι υπάρχουν λύσεις για νέα λεωφορεία, όπως υπάρχουν λύσεις για τις νέες φρεγάτες και μαχητικά (Γαλλία) και αν δεν καλύπτουν τις ελληνικές ανάγκες τα Γαλλικά λεωφορεία όπως σίγουρα δεν καλύπτουν αυτά που λήφθηκαν τώρα, υπάρχει και η επιλογή της Ρωσίας για αγορά.

Σχετικά Άρθρα

Επίσημη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Αμερικής στον Παναμά

Επίσημη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Αμερικής στον Παναμά

Δημοσιεύθηκε: Σάββατο 9 / 9 / 2023 , 23:47 από news_room Στον Παναμά βρίσκεται από το βράδυ της Τετάρτης, 6 Σεπτεμβρίου, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Αρχιεπίσκοπος πρόκειται να συμμετέχει σε μια σειρά εκδηλώσεων, όπου θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει επαφές με […]

Tο Εργατικό Κόμμα Αυστραλίας εξήγγειλε χρηματοδότηση για υλοποίησή μεγαλόπνοου έργου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής

Tο Εργατικό Κόμμα Αυστραλίας εξήγγειλε χρηματοδότηση για υλοποίησή μεγαλόπνοου έργου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής

Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 4 / 5 / 2022 , 13:36 από news_room Την Τετάρτη, 4 Μαΐου, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερασούντος κ. Ευμένιος, εκπροσωπώντας τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ.κ. Μακάριο, υποδέχθηκε στα γραφεία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, στο Νορθ-Κόουτ της Βικτώριας, κλιμάκιο βουλευτών του Εργατικού Κόμματος Αυστραλίας, αποτελούμενο από τον κ. Andrew Giles, βουλευτή με έδρα το […]