Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 27 / 9 / 2021 , 20:30 από news_room
Νέα Λεωφορεία Αθηνών : Ανεπαρκής αερισμός εντός των οχημάτων & προβλήματα του ταμπλό στην εμφάνιση των γραμμών
Σε πλήρη αποτυχία φαίνεται να όδευσε η επιλογή χρησιμοποίησης λεωφορείων για τον αστικό αθηναϊκό στόλο του ΟΑΣΑ. Τα λεωφορεία δεν έχουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ελληνική κοινωνία αφού όπως και πολύ σωστά είχαν επισημάνει σε δημοσίευμα τους «τα νέα» δεν διαθέτουν μεγάλα παράθυρα για επαρκή αερισμό των επιβατών αλλά και οι οδηγοί δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν χρήση του κλιματισμού των συγκεκριμένων λεωφορείων ήτοι αν ο οδηγός αντιληφθεί ότι ο καιρός είναι ικανοποιητικά εύφορος δεν θέτει σε λειτουργία τον αερισμό έτσι εντός των λεωφορείων οι επιβάτες ασφυκτιούν εννοώντας ότι αν έχει ζέστη ο οδηγός θα θέσει σε λειτουργία τον κλιματισμό αλλά αν έχει αέρα δεν ρυθμίζει αντίστοιχα την θερμοκρασία απενεργοποιώντας η αφήνοντας ουσιαστικά το σύστημα αερισμού-κλιματισμού κλειστό αφού με την οικονομική κρίση με κλιματισμό το λεωφορείο καίει περισσότερο καύσιμο επίσης πέραν της δυσφορίας που προκαλείται χωρίς τα παράθυρα, δηλαδή τον επαρκή αερισμό είναι ότι και η μπροστινή πόρτα του οδηγού παραμένει κλειστή και αφού τα συγκεκριμένα λεωφορεία έχων ΜΟΝΟ δύο θύρες εισόδου-εξόδου, την εμπρόσθια και την μεσαία αφού στο πίσω μέρος υπάρχουν θέσεις καθήμενων καθιστώντας την είσοδο-έξοδο των επιβατών χρονοβόρα τόσο για εκείνους όσο και για τον οδηγό που καλύπτει το δρομολόγιο αλλά και τελικά δεν βοηθούν στον επαρκή αερισμό.
Ακόμα τα λεωφορεία όπως και αν διαμορφώθηκαν μετά την υπογραφή της σύμβασης με την εταιρία Leasing οι αριθμοί των γραμμών στο πίσω μέρος της γραμμής αλλά και στο εμπρόσθιο δεν φαίνονται ολόκληροι πχ. για την γραμμή 040 φαίνεται το 40 και για την γραμμή 141 φαίνεται το 41 για την γραμμή 112 φαίνεται το 12 κλπ φέρνοντας τους τουρίστες σε αμηχανία στις στάσεις (αφού δεν υπάρχουν στα αγγλικά οι ονομασίες) αλλά και στον καθένα επιβάτη που δεν γνωρίζει την περιοχή που επισκέπτεται και πρέπει να επιβιβαστεί σε λεωφορείο κάποιας γραμμής.
Μπορεί οι οδηγοί να αδημονούσαν για νέα οχήματα και οι επιβάτες να είχαν κουραστεί από τα παλαιά οχήματα ωστόσο η επιλογή αυτή δεν φαίνεται να είναι επιτυχής αφού πρέπει να διαμορφωθούν οι πίνακες των δρομολογίων των οχημάτων να δέχονται 3 αριθμούς, τα παράθυρα να γίνουν μεγαλύτερα δηλαδή τέτοια που να καλύπτουν την ελληνική κοινωνία και επίσης οι οδηγοί να ταυτίσουν την χρησιμοποίηση του κλιματισμού-αερισμού των οχημάτων ώς προϋπόθεση για το δρομολόγιο και όχι να θεωρούν ότι το όχημα αερίζεται επαρκώς και ότι το καύσιμο μετράει απέναντι στην υγεία των επιβατών.
Πάντως, προτείνουμε το ότι υπάρχουν λύσεις για νέα λεωφορεία, όπως υπάρχουν λύσεις για τις νέες φρεγάτες και μαχητικά (Γαλλία) και αν δεν καλύπτουν τις ελληνικές ανάγκες τα Γαλλικά λεωφορεία όπως σίγουρα δεν καλύπτουν αυτά που λήφθηκαν τώρα, υπάρχει και η επιλογή της Ρωσίας για αγορά.