Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 5 / 8 / 2020 , 0:27 από
«Τέσσερις εβδομάδες μετά την ανάθεση των δημοσίων συγκοινωνιών στις επαρχίες Λευκωσίας και Λάρνακας, ήταν υπεραρκετές για να διαπιστώσει το επιβατικό κοινό αλλά και ο φορολογούμενος πολίτης το ποιόν της κοινοπραξίας CPT που ανάλαβε τις συμβάσεις», αναφέρει η Συντονιστική Επιτροπή στην ανακοίνωσή της.
Αναφέρει, επίσης, ότι «η πολυδιαφημιζόμενη “νέα εποχή” των συγκοινωνιών έχει αποκαλύψει την γύμνια της».
«Στις καθημερινές παραβιάσεις της σύμβασης που έχουν υπογράψει, θα επανέλθουμε τις επόμενες μέρες. Σήμερα θα επικεντρωθούμε στο τεραστίων διαστάσεων σκάνδαλο με επίκεντρο το Υπουργείο Μεταφορών και που ακούει στο όνομα τηλεματική. Το σύστημα δηλαδή με το οποίο ελέγχονται καθημερινά τα δρομολόγια, η εκτέλεση τους, οι εισπράξεις τους και η εύρυθμη γενικά λειτουργία των συγκοινωνιών», προσθέτει.
Η Συντονιστική Επιτροπή αναφέρει ότι «η ελαττωματική και μη επαρκής χρήση της τηλεματικής ήταν ο λόγος που ακυρώθηκε η εταιρεία ΖΗΝΩΝ της Λάρνακας, παρόλο που ήδη το λειτουργούσε! Είναι το ίδιο σύστημα το οποίο δεν “κατάφεραν” να λειτουργήσουν οι αρμόδιοι του Υπουργείου Μεταφορών μετά από ένα ολόκληρο μήνα και βάσει του οποίου το κράτος πληρώνει το αντίτιμο στις εταιρείες που εκτελούν τις συμβάσεις! Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι βασανιστικά και αποτελούν σκάνδαλο τεραστίων διαστάσεων».
«Σε ποια βάση προχωρά το Υπουργείο Μεταφορών στις πληρωμές της κοινοπραξίας CPT για Λευκωσία και Λάρνακα; Πώς ελέγχει το αρμόδιο Υπουργείο την αποδοτικότητα της κοινοπραξίας αφού η τηλεματική δεν λειτουργεί ως δια μαγείας μετά από τις έντονες διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού για ακυρώσεις διαδρομών και συνεχείς καθυστερήσεις;», διερωτάται η Επιτροπή και απευθύνει, επίσης, το ερώτημα πού βρίσκεται ο Γενικός Ελεγκτής.