Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 11 / 2 / 2025 , 0:34 από news_room
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ | Οι Αμερικανοί που παρακολουθούσαν influencers κατά τη διάρκεια της προεδρικής εκστρατείας ήταν πιο πιθανό να ακούσουν θετικές αναφορές για τον Ντόναλντ Τραμπ παρά για την Κάμαλα Χάρις, αποκάλυψε μια μελέτη.
Οι influencers που αξιολογήθηκαν από το Pew Research Center μίλησαν για τον Τραμπ και τον Χάρις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξίσου, αλλά υπήρχαν περισσότερες αναρτήσεις για τον Τραμπ και έτειναν να είναι πιο ευνοϊκές.
Ο Pew είπε ότι περίπου το 20% των Αμερικανών λαμβάνουν τακτικά ειδήσεις από influencers – podcasters, σχολιαστές και παρόμοια – και περίπου τα δύο τρίτα είπαν ότι τους βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα τα πράγματα. το Pew Research Center ανέλυσε περισσότερες από 150.000 αναρτήσεις από περίπου 500 influencers, που ορίζονται ως εκείνοι που σχολιάζουν τακτικά τρέχοντα γεγονότα και έχουν τουλάχιστον 100.000 ακόλουθους σε κάποιο συνδυασμό Facebook, Instagram, TikTok, X ή YouTube.
Ο Τραμπ φλέρταρε αυτόν τον τομέα που προσανατολίζεται στη νεολαία πιο ενεργά από ό,τι η Χάρις κατά τη διάρκεια της εκστρατείας. Πήρε συνέντευξη από τον δημοφιλή podcaster Joe Rogan, για παράδειγμα, ενώ η Χάρις δεν εμφανίστηκε εκεί.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι ίσος αριθμός επιρροών – 42% – ήταν επικριτικοί είτε προς τον Ρεπουμπλικανό είτε με τον Δημοκρατικό υποψήφιο για την προεδρία.
Ωστόσο, ο Τραμπ κέρδισε το προβάδισμά του σε όγκο. οι υποστηρικτές του δημοσίευσαν πιο συχνά από ό,τι της Χάρις. Για παράδειγμα, οι διπλάσιες συνολικές αναρτήσεις για τον Χάρις στον ιστότοπο X που ανήκει στον Έλον Μασκ ήταν κρίσιμες από ό,τι θετικές, ενώ η αναλογία για τον Τραμπ ήταν πιο ομοιόμορφα μοιρασμένη, είπε ο Που.
Και το Χ είναι όπου ζούσαν οι περισσότεροι πολιτικοί επιρροές. Το Pew Research Center διαπίστωσε ότι το 79% των πολιτικών αναρτήσεων ήταν σε αυτόν τον ιστότοπο. Στο X, το 48% των influencers που ανάρτησαν εκεί αυτοπροσδιορίστηκαν ως δεξιοί, ενώ το 28% είπε ότι ήταν πιο φιλελεύθεροι.
Κατά μέσο όρο, οι δεξιόστροφοι επηρεαστές ειδήσεων δημοσίευαν 183 φορές την εβδομάδα. Οι πιο φιλελεύθεροι δημοσιεύτηκαν 72 φορές κατά μέσο όρο, είπε ο Pew.