Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 2 / 11 / 2023 , 0:41 από news_room
*Στην καρδιά του πολυσύχναστου εκπαιδευτικού τοπίου της Νέας Υόρκης, τι χρειάζεται για να ξεχωρίσει ένα μικρό, ιδιωτικό σχολείο; Η Σχολή Α. Φάντη του ιστορικού Καθεδρικού Ναού των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης γιόρτασε την 60ή επέτειό της κατατάσσοντας στο κορυφαίο 1% των 1.150 σχολείων στη Νέα Υόρκη, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία για τις NY State Exams στα Αγγλικά και τα Μαθηματικά. Αυτό το άλμα από το κορυφαίο 3% πέρυσι τοποθετεί τώρα το Fantis μεταξύ των κορυφαίων 10 των καλύτερων σχολείων δημοτικού και γυμνασίου της Νέας Υόρκης, συμπεριλαμβανομένων μερικών από τα πιο επιτυχημένα προικισμένα και ταλαντούχα σχολεία της πόλης.
Θέτοντας τη βάση
Γιορτάζοντας τα 60 χρόνια του, το Σχολείο Α. Φαντή παραμένει ριζωμένο στην παράδοσή του να παρέχει εκπαίδευση παγκόσμιας κλάσης στους μαθητές του που συνεχίζουν την επιτυχία τους στο γυμνάσιο και όχι μόνο. Αλλά αυτή η κληρονομιά δοκιμάστηκε με την πανδημία, η οποία παρουσίασε τεράστιες προκλήσεις στα σχολεία που αναγκάστηκαν γρήγορα να προσαρμοστούν στη διαδικτυακή μάθηση, να διατηρήσουν τη συμμετοχή των μαθητών και να διασφαλίσουν ότι δεν θα διακυβεύονταν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Η προκύπτουσα απώλεια μάθησης ήταν άνευ προηγουμένου, κάτι που σύμφωνα με μελέτες θα απαιτούσε σχεδόν μισό σχολικό έτος πρόσθετης εκπαίδευσης για να ανακτηθεί.
Σε πλήρη αντίθεση, το ταξίδι του Σχολείου A. Fantis λέει μια διαφορετική ιστορία – το ακαδημαϊκό επίτευγμα όχι μόνο παρέμεινε σταθερό αλλά αυξήθηκε κατά πάνω από 20% από την αρχή της πανδημίας.
Όταν η Νέα Υόρκη έκλεισε τα σχολεία την Παρασκευή τον Μάρτιο του 2020, η Fantis λειτούργησε με ολοήμερη εικονική διδασκαλία για μαθητές μετά από μόλις δύο ημέρες. Από τον Μάρτιο έως τον Ιούνιο, οι μαθητές επωφελήθηκαν από τη συμμετοχή της εικονικής εκπαίδευσης σε ισορροπία με μάθηση εκτός οθόνης, καθώς και από χρόνο για τέχνη, μουσική, μαθήματα PE, ακόμη και μεσημεριανά στέκια. Αυτό δεν θα ήταν δυνατό εάν το σχολικό συμβούλιο δεν είχε ήδη δεσμευτεί αρκετά χρόνια νωρίτερα να επενδύσει σε επαγγελματικά εκπαιδευμένο προσωπικό για την ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας με τις απαραίτητες αναβαθμίσεις σε υλικό, λογισμικό και δίκτυα. Η Επιτροπή Επαναλειτουργίας του A. Fantis – μια συλλογή γονέων, εκπαιδευτικών, συμβουλίων και μελών της κοινότητας – εργάστηκε για μήνες για να διασφαλίσει ότι το Fantis θα άνοιγε για ασφαλή, ελκυστική αυτοπροσώπως διδασκαλία για όλους τους μαθητές με μια εικονική επιλογή τον Σεπτέμβριο του 2020. Σχεδόν 90% των οικογενειών αρχικά επέλεξαν αυτοπροσώπως και αυτός ο αριθμός αυξήθηκε έως ότου καταργήθηκε σταδιακά η εικονική μάθηση.
Σε αυτή την περίπτωση, το μικρό μέγεθος του Σχολείου Α. Φαντή παρείχε ένα πλεονέκτημα που η Επιτροπή Επαναλειτουργίας μπόρεσε να αξιοποιήσει με συνεχή σκληρή δουλειά, ευρηματικότητα και αφοσίωση σε μαθητές και οικογένειες. Οι μαθητές του Fantis δεν έχασαν ποτέ τίποτα ακαδημαϊκά ή διαφορετικά. Η φυσική αγωγή και το διάλειμμα σχεδιάστηκαν προσεκτικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ώστε όλοι οι μαθητές να είναι σωματικά δραστήριοι. Οι μικρές τάξεις σήμαιναν ότι οι δάσκαλοι μπορούσαν να αναγνωρίσουν γρήγορα τις κοινωνικο-συναισθηματικές ανάγκες των μαθητών και να συνεργαστούν με τον σχολικό σύμβουλο για να παρέμβουν όπως απαιτείται.
Οι αβέβαιοι χρόνοι είναι όταν οι βασικές αξίες γίνονται πιο σημαντικές, χρησιμεύοντας ως οδηγοί που φωτίζουν το μονοπάτι. Στην καρδιά της Σχολής Α. Φάντη βρίσκονται δύο διαχρονικές ελληνικές αρχές: το Φιλότιμο —τιμή, καλοσύνη, ανιδιοτέλεια, προσφορά χωρίς να θέλεις τίποτα— και Παρέα — η τροφή μιας κοινότητας. Η έννοια της Παιδείας, μιας εκπαιδευτικής φιλοσοφίας που αναπτύχθηκε στην Αρχαία Ελλάδα που εστιάζει στο σύνολο του παιδιού, συνεχίζει να είναι μια επιτυχημένη προσέγγιση για την εκπαίδευση των παιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και όχι μόνο.
Είναι αυτονόητο ότι τίποτα από αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη συνεχή αφοσίωση, δημιουργικότητα και ταλέντο του διδακτικού προσωπικού και του προσωπικού. Έχουν επιδείξει σταθερή δέσμευση να βάζουν πρώτα τους μαθητές, ενώ παράλληλα βοηθούν στην καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος που στηρίζει ο ένας τον άλλον, γιορτάζει τις επιτυχίες, μοιράζεται γνώσεις και χτίζει εμπιστοσύνη. Η συλλογική εστίαση στην επιτυχία όλων των μαθητών, όχι μόνο στη δική τους τάξη, βοηθά στην επιδίωξη κοινών στόχων και ενός κοινού οράματος επιτυχίας. Αυτό το ήθος πηγάζει από τη σχολική διακυβέρνηση, πολλοί από τους οποίους θεωρούν τον Φάντη δεύτερο σπίτι τους.
Οι αριθμοί μιλούν
Πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία από το Υπουργείο Παιδείας της Πολιτείας της Νέας Υόρκης αποκαλύπτουν ότι από τα 1.150 δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και μέσης εκπαίδευσης στη Νέα Υόρκη, το Σχολείο A. Fantis κατατάσσεται τώρα στο εντυπωσιακό #6 — τοποθετώντας το στο κορυφαίο 1% όλων των δημόσιων σχολείων στη Νέα Υόρκη. Ο Fantis βρίσκεται ανάμεσα σε μερικά από τα καλύτερα σχολεία της Νέας Υόρκης για ταλαντούχους και ταλαντούχους, όπως το The Anderson School και το Talented and Gifted School for Young Scholars— TAG . Ωστόσο, ενώ οι προσφορές σε τέτοια αποκλειστικά προγράμματα βασίζονται σε βαθμολογίες αποκοπής, οι εισαγωγές στο Fantis δεν εξαρτώνται από εισαγωγικές εξετάσεις ή τυποποιημένα τεστ. Τα τελευταία αρκετά χρόνια, τα επιτεύγματα των μαθητών Fantis ήταν σχεδόν διπλάσια από τις επιδόσεις των συνομηλίκων τους στη Νέα Υόρκη — 51% μέση επάρκεια στα Αγγλικά και στα Μαθηματικά στη Νέα Υόρκη σε σύγκριση με το 95% στο Fantis το 2023.
Πέρα από την κατάταξη
Οι κρατικές εξετάσεις παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα των μαθητών μας, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι καταλαμβάνουν λίγο χώρο στην καθημερινή σχολική ζωή. Στο γυμνάσιο, για παράδειγμα, η συμμετοχή στην National Junior Honor Society (NJHS) είναι μεγάλη υπόθεση. Οι μαθητές που κερδίζουν μέλη στο NJHS δεν πρέπει μόνο να έχουν ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο – 9o% μέσο όρο ή πάνω σε όλα τα βασικά μαθήματα – αλλά πρέπει επίσης να επιδεικνύουν χαρακτήρα, ηγεσία και υπηρεσία, που περιλαμβάνει τουλάχιστον 10 ώρες κοινωφελούς εργασίας κάθε τρίμηνο. Πέρυσι ήμασταν ενθουσιασμένοι που είδαμε πάνω από τα τρία τέταρτα των μαθητών μας στο γυμνάσιο να κερδίζουν NJHS.
Ενώ η επίτευξη αυτού του επιπέδου επιδόσεων των μαθητών ήταν ένας από τους στόχους που τέθηκαν στο 5ετές στρατηγικό σχέδιο , αποτελεί μόνο μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για τον Fantis. Η Σχολική Ηγετική Ομάδα, μια συλλογή δασκάλων και ηγετών, έχει θέσει βασικούς στόχους για την επερχόμενη σχολική χρονιά:
Εκμάθηση υπηρεσιών
Οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε ουσιαστικά έργα υπηρεσιών μέσω της εκκλησίας, του σχολείου και του μαθητικού συμβουλίου.
Μάθηση βάσει έργου
Ενσωματωμένο σε όλο το πρόγραμμα σπουδών για όλες τις τάξεις, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών, των θρησκειών, της μουσικής και των τεχνών, με αποκορύφωμα τα έργα που μοιράζονται με την κοινότητα.
Ένταξη Τεχνών
Ενσωματωμένο σε όλους τους βαθμούς, συμπεριλαμβανομένων ευκαιριών για αυθεντική τέχνη και πιο προηγμένες τεχνικές, που κορυφώνονται σε εκθέσεις, θεατρικά έργα και παραστάσεις.
Σωκρατική Μέθοδος
Οι δάσκαλοι των ανώτερων σχολείων θα ενσωματώσουν περαιτέρω τη μεθοδολογία διδασκαλίας της Σωκρατικής μεθόδου για να βελτιώσουν τις δεξιότητες κριτικής σκέψης, συζήτησης και συζήτησης των μαθητών.
Μάθε περισσότερα
Ο καλύτερος τρόπος για να ζήσετε τον Fantis είναι να το δείτε μόνοι σας! Ελάτε μαζί μας για μια επερχόμενη σχολική περιήγηση ή μια συνεδρία εικονικής πληροφόρησης κατά τη διάρκεια του Κύκλου Πρόωρης Εισαγωγής, που λήγει στις 4 Δεκεμβρίου . Η πλειοψηφία των θέσεων προσφέρονται κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, γεγονός που επιτρέπει στους γονείς να εξασφαλίσουν μια θέση πριν από τα Χριστούγεννα και να αποφύγουν τη λίστα αναμονής την άνοιξη. Με περιορισμένο αριθμό μαθημάτων στις 20, οι θέσεις είναι περιορισμένες, ειδικά στα πρωτοβάθμια σημεία εισόδου του νηπιαγωγείου, του νηπιαγωγείου και του γυμνασίου.
Θέλετε να εγγραφείτε τώρα; Υπάρχουν μερικές τάξεις με διαθέσιμες θέσεις ακόμα. Υποβάλετε την αίτησή σας παρακάτω ή επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] . Κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα!
*Ανεπίσημη μετάφραση από την Αγγλική