29 °C Athens, GR
15/04/2024

Τελευταια Νέα
Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Αποφάσεις Ιεράς Συνόδου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων Λέρος: Το νησί που δεν πρέπει να παραλείψει κανείς για τις καλοκαιρινές του διακοπές Χειροτονία Διακόνου στην Ι.Μ. Νέας Ιωνίας Χειροτονία Πρεσβυτέρου από τον Επίσκοπο Μελιτηνής στο Μπέρμιγχαμ Πώς η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας μπορεί να γίνει απάντηση στο στεγαστικό ζήτημα Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας σε εκδήλωση «ύμνο» στην Ελληνοαυστραλιανή φιλία Ενοχή για τον θάνατο της Τζωρτζίνας, αποφάσισε το δικαστήριο για την Ρούλα Πισπιρίγκου Ένοχος ο Μίχος για τον βιασμό της 12χρονης στον Κολωνό – Αθώα η Μητέρα της ανήλικης Την υπουργό Εσωτερικών της Ελλάδας υποδέχτηκε o Αρχιεπίσκοπος Αμερικής H United Airlines επεκτείνει τις εποχικές πτήσεις της από την Αθήνα προς Νέα Υόρκη / Ουάσινγκτον Κουρά Μεγαλοσχήμου Μοναχής στην Ιερά Μονή Παναγίας Ξενιάς Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Γεώργιος: «Δεν μπορεί να γίνεται εμπορία είτε ιερών λειψάνων, είτε θαυμάτων» Το Οικουμενικό Πατριαρχείο εξέλεξε επίσκοπο Συνάδων τον Αρχιμανδρίτη Αντώνιο Αβραμόπουλο Η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου εξέλεξε επίσκοπο Διοκλείας τον Πρωτοσύγκελο της Ι.Α. Αμερικής, Νεκτάριο Παπαζαφειρόπουλο Νέα Μητρόπολη Ιρλανδίας ανακοίνωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο Τελέσθηκε η χειροτονία του Μητροπολίτη Μεξικού κ. Ιακώβου Ψευδή χαρακτηρίζουν τα Ελληνικά Hoaxes τη δήλωση του Μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Γαβριήλ σχετικά με τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών Απόψεις: Με σύστημα κερδοφορίας μεταναστευτικής βίζας στην ΕΕ θα έρθει ελπίδα σε ξένους που πιθανόν να πνιγούν στα νερά της Μεσογείου Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Συνάντηση Νίκου Δένδια με ομογενείς στην Βοστώνη Μητροπολίτης Πειραιώς: «Καλούμαστε να υψώσουμε την πνευματική μας αντίσταση» Ιρανικά οπλισμένα με πυρομαχικά drones κατευθύνονται προς το Ισραήλ – Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Μέση Ανατολή Στη Κάλυμνο έφθασε η Τιμία Κάρα της Οσίας Γαβριηλίας της Κωνσταντινουπολίτιδος Ο Οικουμενικός Πατριάρχης προσευχήθηκε στον τόπο του μαρτυρίου του προκατόχου του Γρηγορίου του Ε´ Η νεροποντή δεν πτόησε τους Εύζωνες και τους ομογενείς στην Έπαρση Σημαίας Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης Οσία Γαβριηλία: Από την Ινδία στον Ουρανό – Στη Κάλυμνο η Τιμία Κάρα της Οσίας Συνάντηση Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με νέους και υποψήφιους κληρικούς Ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης διοργάνωσε δεξίωση για την Ημέρα της Ελληνικής Ανεξαρτησίας

Το XP400 ο συνδυασμός ενός scooter και μιας μοτοσυκλέτας

Το XP400 ο συνδυασμός ενός scooter και μιας μοτοσυκλέτας

Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή 16 / 6 / 2023 , 4:22 από news_room

XP400, ο συνδυασμός ενός premium urban maxi scooter και μιας μοτοσυκλέτας.  –  Το scooter που ταξιδεύει το μυαλό και όχι μόνο.

Το XP400 διαθέτει στυλ, επιδόσεις και έναν δυναμικό αστικό χαρακτήρα. Αλλά όχι μόνο!

Τα τελευταία χρόνια, η Peugeot έχει γίνει διάσημη για την τεχνογνωσία της στην αγορά των premium scooter. Παράλληλα, η επιθυμία της να επιστρέψει στην κατασκευή μοτοσυκλετών ήταν πάντα μέρος της εταιρικής της στρατηγικής.

Με το XP400, η Peugeot Motocycles κάνει μία νέα είσοδο στην κατηγορία GT. Η μάρκα προσφέρει ένα ισχυρό όχημα, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και λειτουργικότητας. Κατασκευασμένο στη Γαλλία, το XP400 πλαισιώνει την οικογένεια Premium οχημάτων της μάρκας.

Το XP400 είναι ένα διασκεδαστικό ‘υβρίδιο’ που χαίρεσαι να το οδηγείς και να ζεις μαζί του κάθε μέρα!

Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει είναι αναμφίβολα η χαρακτηριστική, φωτεινή υπογραφή Peugeot: με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ πίσω, το DNA της μάρκας με σήμα το λιοντάρι αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Οι προβολείς είναι ασφαλώς τεχνολογίας LED. Οι αθλητικές αναλογίες του αποπνέουν δυναμισμό και το πνεύμα της περιπέτειας.

Αυτή η τυπική “Peugeot” φιλοσοφία διανθίζεται με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα περίμενε κανείς από μια μοτοσυκλέτα, ξεκινώντας από τον κινητήρα PowerMotion® Euro5 των 400 cc. που αποδίδει 36,7 PS (26,5 kW) στις 8.150 rpm και 38,1 Nm ροπής στις 5.400 rpm. Το XP400 έχει όλα όσα χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του.

Το πλαίσιο έχει τις κατάλληλες διαστάσεις ώστε να ανταποκρίνεται σε ισχυρή καταπόνηση, αλλά και να παρέχει την απαραίτητη ακαμψία για υποδειγματικό κράτημα στον δρόμο. Το XP400 είναι το πρώτο maxi scooter με πλαίσιο από μικτό σωληνωτό δικτύωμα ισοδύναμο -σε χαρακτηριστικά- με περιμετρικό πλαίσιο μοτοσυκλέτας.

Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο δίσκους 295 χιλιοστών μπροστά και έναν αντίστοιχο 240 χιλιοστών πίσω, με ABS δύο καναλιών. Στο σύστημα ανάρτησης τοποθετήθηκε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 140 χιλιοστών μπροστά και πίσω ένα μονό οριζόντιο αμορτισέρ με μοχλικό που εγγυάται μεγαλύτερη διαδρομή και προοδευτικότητα από μια τυπική ανάρτηση.

Το XP400 ο συνδυασμός ενός scooter και μιας μοτοσυκλέτας

XP400 ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Επειδή η οδηγική απόλαυση έχει ιδιαίτερη σημασία για την Peugeot, το XP400 είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά που το καθιστούν ένα από τα πιο απολαυστικά maxi scooter της αγοράς. Μέσα από έναν συνδυασμό σχεδίασης, ιπποδύναμης και τεχνολογίας το XP400 εξασφαλίζει εξαιρετική ευελιξία. Οι μεγάλοι τροχοί του δίνουν το πλεονέκτημα να κινείται σε όλα τα τερέν χωρίς να το φοβίζουν οι κακές οδικές συνθήκες. Ιδανικό όχημα για δύο, προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη χάρη στις χειρολαβές και τα μαρσπιέ του.

Το XP400 διαθέτει επίσης πίνακα οργάνων με συνδεόμενη οθόνη TFT 5″ που παρέχει αναλυτικές οδηγίες πλοήγησης. Με τη χρήση του έξυπνου κλειδιού, το κλειδί ανάφλεξης είναι περιττό. Τέλος, η θύρα USB επιτρέπει τη σύνδεση ή την επαναφόρτιση του smartphone σας. Κάτω από τη διθέσια σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα κράνος full-face. Εξίσου άνετο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο, το XP400 είναι η κλασική εκδοχή αυτού που θα περιμένατε από ένα κορυφαίο δίτροχο για καθημερινή χρήση.

Εκτός από τις off-road δυνατότητές του, η αεροδυναμική του XP400 μελετήθηκε σχολαστικά προκειμένου να επιτευχθεί ένα υψηλό επίπεδο προστασίας, αποδοτικότητας και άνεσης ακόμα και για μεγάλες διαδρομές.

Ο Damien Basset, διευθυντής σχεδίασης της Peugeot Motocycles, είπε για το XP400:

«Για εμάς η σχεδίαση οφείλει να ακολουθεί τη λειτουργικότητα. Ορίζουμε πρώτα τα βασικά σημεία της γεωμετρίας και ουσιαστικά η σχεδίαση διαμορφώνεται γύρω από αυτά. Με το XP400, επιθυμία μας ήταν να σχεδιάσουμε ένα ικανό όχημα που θα δημιουργεί προσδοκίες και στη συνέχεια θα τηρεί στο ακέραιο τις υποσχέσεις του.

Η πρόκληση ήταν να εξασφαλίσουμε χώρο για την αποθήκευση ενός κράνους και παράλληλα να έχουμε άφθονο χώρο για να κινούμαστε ελεύθερα, διατηρώντας παράλληλα την απαραίτητη απόσταση από το έδαφος. Προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα όχημα compact διαστάσεων, o μόνος διαθέσιμος χώρος βρισκόταν μεταξύ των ποδιών του αναβάτη και του κινητήρα ενώ η πολύ ιδιαίτερη ανάρτησή του -για τα δεδομένα των scooter-, τοποθετήθηκε στο πλάϊ, στοιχείο που συναντάται πιο συχνά σε αγωνιστικές ή off-road μοτοσυκλέτες. Έτσι, οι off-road αναλογίες που προέκυψαν μας έκαναν να σκεφτούμε μία αντίστοιχη μοτοσυκλέτα. Από τη μια μεριά είχαμε ένα αστικό δίτροχο, κατάλληλο για καθημερινές μετακινήσεις προς και από το γραφείο, και από την άλλη μια κατασκευή ικανή να κινηθεί σε δρόμους με στροφές ή χωμάτινα μονοπάτια στην ύπαιθρο…

Αυτός ο ευέλικτος και δυναμικός χαρακτήρας μας σαγήνευσε. Προσέξαμε ιδιαίτερα ώστε να δημιουργήσουμε σφιχτές, αιχμηρές, αλλά φυσικές επιφάνειες, διατηρώντας παράλληλα αυτό το επιθετικό στήσιμο και τις κομψές λεπτομέρειες.»

Η ομάδα σχεδίασης ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Και τότε προέκυψε το ερώτημα: πώς γίνεται να τοποθετήσεις στο μπροστινό μέρος μιας σπορ μοτοσυκλέτας ένα ισχυρό πιρούνι, μεγάλα φρένα, ένα ελαφρύ πλαίσιο και έναν ισχυρό κινητήρα;

Στη συνέχεια ανέπτυξε διάφορα σχέδια που έμοιαζαν πολύ με μοτοσυκλέτα, μέχρι να καταφέρει να δημιουργήσει ένα “υβριδικό” μοντέλο που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία ενός scooter και μιας μοτοσυκλέτας. Τελικά επιλέχθηκε εκείνο που μπορούσε να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της πόλης καθώς διέθετε μεγάλους τροχούς και έναν ισχυρό κινητήρα 400 κ.εκ. , είχε την ιδανική απόσταση από το έδαφος και ήταν αρκετά ψηλό για να προσφέρει εξαιρετική ορατότητα κατά την οδήγηση μέσα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους.

Το XP400 ο συνδυασμός ενός scooter και μιας μοτοσυκλέτας

XP400 ALLURE

Το XP400 Allure είναι η ασφάλτινη εκδοχή του XP400, διατηρώντας όμως τον high-end χαρακτήρα του. Σχεδιαστικά, ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Το XP400 Allure έχει σπορ σιλουέτα, αιχμηρές γωνίες και υιοθετεί την υπογραφή των φώτων της Peugeot με τα DRL σε σχήμα κυνόδοντα μπροστά και τις τρεις ‘νυχιές’ λιονταριού πίσω. Η έκδοση ξεχωρίζει επίσης χάρη στα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, με μία διάφανη ζελατίνα και τις πανέμορφες χυτές ζάντες.

Η έκδοση XP400 Allure διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.500€

XP400 GT

Με έντονο off road χαρακτήρα, το XP400 GT αποτελεί μία μοναδική σχεδιαστικά έκδοση. Με φιμέ ζελατίνα και ζάντες με ακτίνες, το XP400 GT ενσαρκώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που είναι τόσο περιζήτητα σε αυτή την κατηγορία. Και σε αυτή την έκδοση τα ελαστικά της Pirelli, σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 160/60-15 πίσω, το φέρνουν ακόμα πιο κοντά στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

Η έκδοση XP400 GT διατίθεται ήδη στην Ελλάδα και η τιμή της ξεκινά από 8.850€

XP400 GT

Χρώματα: Shark Grey, Snow White

XP400 – Αξεσουάρ

Για τους λάτρεις της καθημερινής περιπέτειας, η Peugeot Motocycles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για τα μοντέλα XP400 Allure και GT. Προστατευτικά κάγκελα σε μαύρο ματ χρωματισμό που αγκαλιάζουν το μαρσπιέ και το μπροστινό μέρος του fairing, παρέχοντας μέγιστη προστασία από φθορές σε περίπτωση πτώσης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής προβολέων ομίχλης. Τέλος, για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, η Peugeot Motocycles προσφέρει ένα top box και την ειδική σχάρα αποσκευών. Για περισσότερη άνεση διατίθεται επίσης ένα κάλυμμα ποδιών αναβάτη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ PEUGEOT MOTOCYCLES

Η Peugeot Motocycles είναι μία μάρκα με τεράστια ιστορία στον κλάδο των μηχανοκίνητων δίκυκλων και τρίκυκλων. Με έδρα τη Γαλλία, στο Mandeure (Doubs) από το 1898, η εταιρεία έχει σήμερα παρουσία σε σχεδόν 70 χώρες σε όλο τον κόσμο και διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερα από 2.800 σημεία πώλησης. Η Peugeot Motocycles, με την αναγνωρισμένη γαλλική τεχνογνωσία της, είναι μία ιδιαίτερα ελκυστική μάρκα που ανοίγει τα φτερά της πολύ πέρα από τα σύνορά της με τη φιλοδοξία να φέρει τη σαγήνη στον κλάδο του mobility και να προσφέρει μια κορυφαία εμπειρία στον πελάτη. Η Peugeot Motocycles ανήκει στην Mutares SE & Co KGaA και στον όμιλο Mahindra.

Σχετικά Άρθρα

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 9 / 12 / 2021 , 20:21 από news_room Οι εξελίξεις στο Κυπριακό και οι συνεχιζόμενες τουρκικές προκλήσεις κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας, οι περιφερειακές εξελίξεις, η συνεργασία Κύπρου – Ισραήλ στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας, καθώς και η συνεργασία στον τομέα της αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, ήταν ανάμεσα στα θέματα […]

Επίσκεψη Τζ. Πάιατ και Σ. Βούλτεψη στο μοναδικό υπνωτήριο για άστεγους ανήλικους

Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 29 / 9 / 2021 , 22:26 από news_room Το μοναδικό υπνωτήριο για άστεγους ανήλικους της Αθήνας επισκέφτηκε νωρίτερα σήμερα ο πρέσβης των Ηνωμένων Πολιτειών Τζέφρυ Πάιατ και η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Σοφία Βούλτεψη. «Αυτό ήταν ένα όνειρο μας εδώ και 4 χρόνια γιατί πολλά παιδιά ήταν άστεγα» σημείωσε η πρόεδρος της […]