Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 1 / 6 / 2022 , 15:21 από news_room
Η ITA Airways εγκαινιάζει την καλοκαιρινή περίοδο στην ελληνική αγορά με τρεις καθημερινές πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Ρώμης
Η εταιρεία καλωσόρισε τους συνεργάτες της στις 31 Μαΐου 2022 σε Roadshow στην Αθήνα
Αθήνα, 1η Ιουνίου 2022 — Χθες, στο Eleon Loft, με εκπληκτική θέα στην Ακρόπολη και το Λυκαβηττό, η ITA Airways, ο νέος εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας παρουσίασε το πρόγραμμα πτήσεων από και προς την Ελλάδα για την καλοκαιρινή περίοδο 2022, σε εκπροσώπους των ελληνικών ΜΜΕ, καθώς και σε επιχειρηματικούς συνεργάτες της στην ελληνική αγορά. Η ITA Airways εκπροσωπήθηκε από τον κ. Pierfrancesco Carino, Αντιπρόεδρο Διεθνών Πωλήσεων, τον κ. Aldo D’Elia, Διευθυντή Ανάπτυξης Διεθνών Πωλήσεων και την τοπική ομάδα της ITA Airways. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Η ITA Airways, με ισχύ από την 1η Ιουνίου, προσφέρει τρεις καθημερινές πτήσεις από την Αθήνα προς τη Ρώμη / αεροδρόμιο Fiumicino και αντίστροφα. Επιπλέον, το πρόγραμμα της εταιρείας συμπεριλάβει απευθείας εποχικές πτήσεις τον Αύγουστο από τη Ρώμη / Fiumicino και από το Μιλάνο / Milan Linate προς την Κέρκυρα, το Ηράκλειο και τη Ρόδο (από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο). Επίσης, τον Αύγουστο η Κεφαλονιά θα εξυπηρετείται από τη Ρώμη / Fiumicino και η Θεσσαλονίκη από το Milan Linate.
Με πτήσεις διαθέσιμες από τις 15 Οκτωβρίου 2021, η ITA Airways είναι ένας αποτελεσματικός και καινοτόμος αερομεταφορέας που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την παροχή ποιοτικής συνδεσιμότητας της Ιταλίας με εγχώριους, διεθνείς και διηπειρωτικούς προορισμούς, ενισχύοντας έτσι τον τουρισμό και το εξωτερικό εμπόριο. Αυτό θα επιτευχθεί χάρη σε μια στρατηγική που εστιάζει στην εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση και τη βιωσιμότητα, στην περιβαλλοντική, κοινωνική και διοικητική προσέγγιση της εταιρείας.
Την καλοκαιρινή περίοδο 2022, το πρόγραμμα της ITA Airways θα περιλαμβάνει επίσης τους πιο δημοφιλείς μεσογειακούς προορισμούς με νέες πτήσεις προς τα νησιά της Ιταλίας, συμπεριλαμβανόμενης της Σαρδηνίας που εξυπηρετείται από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης, καθώς και από το Milan Linate, επίσης, πτήσεις προς την Ισπανία και την Κροατία και εποχικές πτήσεις τον Αύγουστο από τη Ρώμη / Fiumicino και το Μιλάνο / Linate προς Λαμπεντούζα, Παντελερία, Ίμπιζα, Μινόρκα και Μαγιόρκα. Επίσης, τον Αύγουστο, το Ντουμπρόβνικ και το Σπλιτ θα εξυπηρετούνται από το Fiumicino της Ρώμης.
Μέχρι τις αρχές Ιουνίου, θα έχει επίσης ολοκληρωθεί το πρόγραμμα της ITA Airways για την αγορά των ΗΠΑ: πέραν των δρομολογίων προς Νέα Υόρκη, Μαϊάμι και Βοστώνη (λειτουργούν ήδη οι απευθείας πτήσεις από Ρώμη και Μιλάνο / Malpensa προς τη Νέα Υόρκη) το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης την έναρξη του δρομολογίου προς το Λος Άντζελες, από την 1η Ιουνίου, με απευθείας πτήση από τη Ρώμη / Fiumicino.
Την καλοκαιρινή περίοδο θα προστεθούν επίσης νέες πτήσεις από τη Ρώμη / Fiumicino προς το Μπουένος Άιρες και το Σάο Πάολο από τις αρχές Ιουνίου, καθώς και προς το Τόκιο από τις 2 Αυγούστου.
Η καλοκαιρινή σεζόν 2022 της ITA Airways περιλαμβάνει 63 νέους προορισμούς, εκ των οποίων 22 είναι εσωτερικού, 34 διεθνείς και 7 διηπειρωτικοί. Χάρη στις συμφωνίες κοινών κωδικών με τους μεγαλύτερους διεθνείς αερομεταφορείς, η ITA Airways συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυό της μέσω συνεργασιών με άλλους παγκόσμιους αερομεταφορείς – παρέχοντας προνομιακή πρόσβαση στις αγορές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρεία, πρωτίστως στην Ευρώπη και την Αμερική, καθώς επίσης και στην Αφρική και τη Σαουδική Αραβία.
Οι συμφωνίες χρήσης κοινού κωδικού παρέχουν στην ITA Airways πρόσβαση σε ολόκληρο το εγχώριο δίκτυο άλλων διεθνών αερομεταφορέων με απευθείας πτήσεις από τη Ρώμη / Fiumicino και το Μιλάνο / Linate προς τους κόμβους τους. Συνολικά, μέχρι στιγμής έχουν υπογραφεί 24 συμφωνίες κοινής χρήσης κωδικών, για συνολικά περισσότερους από 300 εξυπηρετούμενους προορισμούς, στους οποίους η ITA Airways θα χρησιμοποιεί τους δικούς της κωδικούς.
Αγορές για όλες τις πτήσεις της ITA Airways μπορούν να γίνονται μέσω του ιστότοπου ita–airways.com, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της ITA Airways ή από ταξιδιωτικά γραφεία και εκδοτήρια εισιτηρίων αεροδρομίων.
Πρόγραμμα Volare
Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής δέσμευσής της, η ITA Airways εγκαινίασε στις 15 Οκτωβρίου 2021 το “Volare“, το νέο πρόγραμμα loyalty, το οποίο είναι επίσης προσβάσιμο για Αμερικανούς πελάτες. Έχει σχεδιαστεί ως ένα «ανοιχτό οικοσύστημα υπηρεσιών και προϊόντων», το οποίο διατίθεται από την ITA Airways και τους συνεργάτες της για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες έχουν μια μοναδική 360° ταξιδιωτική εμπειρία μέγιστης αξίας. Από τον Μάρτιο, το πρόγραμμα έχει εμπλουτιστεί με νέες δυνατότητες που αυξάνουν την ευελιξία και την ευκολία χρήσης του και προσφέρουν στους συχνούς ταξιδιώτες ό,τι επιθυμούν μέσα από ένα πρόγραμμα αφιερωμένο σε αυτούς.
Η Volare ενισχύει τη δύναμή της με βάση τις τέσσερις αξίες επάνω στις οποίες αναπτύχθηκε: «Ελευθερία», «Εξατομίκευση», «Επιλογή» και «Σύνδεση»:
Το “Volare” είναι ένα πρόγραμμα «σχεδιασμένο στα μέτρα» των πελατών και αποτελείται από τέσσερα αποκλειστικά Club, με αυξανόμενα επίπεδα premiumness και αποκλειστικές υπηρεσίες προτεραιότητας: αυτά είναι τα Smart, Plus, Premium και Executive. Με κάθε αγορά σε πτήσεις ITA, οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώνουν τους πόντους που χρειάζονται για να αναβαθμιστούν στο ανώτερο επίπεδο Club και να επωφελούνται από διάφορα προνόμια και υπηρεσίες premium. Επιπλέον, ξεκινώντας από το Club Smart, καθώς αυξάνεται το όριο πρόσβασης, αυξάνεται και το πλεονέκτημα για τον πελάτη όσον αφορά στους πολλαπλασιαστές και στις διαθέσιμες υπηρεσίες.
Υπάρχουν ήδη πολλοί εγγεγραμμένοι στο Volare, τόσο από την Ιταλία όσο και από το εξωτερικό. Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα έχει περισσότερα από 361.500 μέλη, εκ των οποίων τα 40.000 είναι μέλη Elite (δηλαδή Club Plus, Premium και Executive). Αυτό είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα επίσης επειδή είναι ενοποιημένο με τη διεθνή αγορά: αρκεί να αναφερθεί ότι το 35% των συμμετεχόντων στην καμπάνια Status Match προήλθαν από ξένες εταιρείες.
ITA Airways launches the summer season in the Greek market with three daily flights between Athens and Rome
The Company welcomed its Partners in a Roadshow held in Athens on 31 May 2022
Athens, 1st of June, 2022 — Yesterday, at the Eleon Loft venue with stunning views of the Acropolis and the Lycabettus, ITA Airways, the new Italian national carrier presented to representatives of the Greek Press as well as Business Partners in the Greek market the new summer season 2022 flight schedule from and to Greece. ITA Airways was represented by Mr. Pierfrancesco Carino, Vice President International Sales, Mr. Aldo D’Elia, International Sales Development Manager and the local ITA Airways Team. The Event was effected with the collaboration of Athens International Airport. Mrs. Ioanna Papadopoulou, Director of Communications and Marketing of Athens International Airport attended the event.
ITA Airways, effective 1st of June, offers three daily flights from Athens to Rome Fiumicino and viceversa. Furthermore, it has also included direct seasonal flights in August from Rome Fiumicino and Milan Linate to Corfu, Heraklion and Rhodes (from July to September). Also, in August the destination of Kefalonia, will be served from Rome Fiumicino and Thessaloniki from Milan Linate.
With flight operation available since October 15, 2021, ITA Airways is an efficient and innovative air carrier that will be a reference point in providing Italy with quality connectivity with domestic, international, and intercontinental destinations, thus boosting tourism and foreign trade. This will result courtesy of a strategy that focuses on the best customer service, combined with digitalization and sustainability, declined in its environmental, social and governance aspects.
The 2022 ITA Airways summer season will also feature the most popular Mediterranean destinations with new flights to the islands of Italy, including Sardinia served from both Rome Fiumicino and Milan Linate, as well as Spain and Croatia, and seasonal flights in August from Rome Fiumicino and Milan Linate to Lampedusa, Pantelleria, Ibiza, Menorca, and Majorca. Also, in August the destinations of Dubrovnik and Split will be served from Rome Fiumicino.
By the beginning of June, ITA Airways’ program for the US market will be completed: in addition to the routes to New York, Miami and Boston – already operational with direct flights from Rome and Milan Malpensa (New York only) – the program includes the opening of Los Angeles, from June 1, with a direct flight from Rome Fiumicino.
The summer season will also see the addition of new flights from Rome Fiumicino to Buenos Aires and São Paulo starting from early June, as well as to Tokyo from the 2nd of August.
ITA Airways’ 2022 summer season includes 63 new destinations, of which 22 are domestic, 34 are international and 7 are intercontinental. Thanks to code share agreements with the major international carriers, ITA Airways is continuing to grow its network via partnerships with other global carriers – giving a privileged access route to the markets of greatest interest for the Company, firstly and foremostly in Europe and America, but also in Africa and Saudi Arabia.
Codeshare agreements enable ITA Airways to reach the entire domestic network of other international carriers with direct flights from Rome Fiumicino and Milan Linate to their hubs. In all, 24 codeshare agreements have been signed so far, for a total of over 300 destinations served on which ITA Airways will use its own codes.
All ITA Airways flights can be purchased on the ita-airways.com website, from the ITA Airways Call Center, or from travel agencies and airport ticket offices.
Volare Programme
With a commitment to maximum customer focus, ITA Airways launched on October 15, 2021 “Volare”, its new loyalty program, which is also accessible to American customers. It has been designed as an open ecosystem of services and products, made available by ITA Airways and its partners to ensure that customers have a unique, 360 ° travel experience of maximum value. Since March, the program has been enriched with new features that increase its flexibility and ease of use and offer frequent flyers everything they could desire from a program dedicated to them.
Volare is widening its strength based on the four values on which it was developed: ‘Freedom’, ‘Personalization’, ‘Choice’, and ‘Connection’:
Volare is a ‘made to measure’ program that consists of four exclusive Clubs, on an upward scale of increasing levels of premiumness and dedicated priority services: these are Smart, Plus, Premium and Executive. With every purchase on ITA flights, customers can accumulate the points they need to upgrade to the higher Club level and take advantage of various benefits and premium services. Furthermore, beginning from Club Smart, as the access threshold increases, the advantage for the customer also increases in terms of multipliers and the services available.
There are already many subscribers to Volare, both from Italy and abroad. To date, the program has more than 361,500 members, of which over 40,000 are Elite members (i.e. Club Plus, Premium and Executive). This result is also important because it is consolidated on the international market: suffice to say that 35% of the participants in the Status Match campaign came from foreign companies.