Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 24 / 11 / 2021 , 17:33 από news_room
Honda Moto: H εντυπωσιακή παρουσία στην EICMA 2021 και τα νέα μοντέλα (Εικόνες) – Adologala.gr
Η CBR1000RR–R Fireblade SP 30th Anniversary και το νέο ADV350 στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μεταξύ των μοντέλων της Honda στην 2021 EICMA
-
Οι νέες CBR1000RR–R Fireblade, Fireblade SP και η ‘limited edition’ Fireblade SP 30th Anniversary σηματοδοτούν τρεις δεκαετίες συνεχών προκλήσεων
-
Το νέο μεσαίο scooter ADV350 συνδυάζει το σκληροτράχηλο στυλ του X–ADV με μία ελκυστική λίστα premium εξοπλισμού
-
Το NT1100 κάνει το εκθεσιακό του ντεμπούτο, προσφέροντας άνεση, πρακτικότητα και άκρως απολαυστικές επιδόσεις σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων
-
Επιβεβαιώνεται η επιστροφή της Hornet, τρισδιάστατη προβολή προσφέρει στους επισκέπτες μία πρώτη γεύση από την κατεύθυνση του μοντέλου
-
Νέα χρώματα στην έκθεση EICMA για τα μοντέλα SH125i, X-ADV, Forza 125, Forza 350, CB650R, CBR650R, CMX500 Rebel, CMX1100 Rebel, Gold Wing και Gold Wing ‘Tour’
Μετά από μία σειρά σημαντικών ανακοινώσεων μοντέλων ήδη από την αρχή της χρονιάς, συμπεριλαμβανομένων των Super Cub, Monkey, CB500F, CB500X, CBR500R και NT1100, η Honda αποκαλύπτει σήμερα όλη την ευρωπαϊκή σειρά μοτοσυκλετών της για το 2022 στο Μιλάνο. Η σειρά περιλαμβάνει μία πολύ ξεχωριστή σούπερ σπορ ναυαρχίδα σε περιορισμένη έκδοση παραγωγής (limited editition), ένα ολοκαίνουργιο adventure scooter και ποικίλες επιλογές χρωμάτων και γραφικών για όλα τα μοντέλα.
CBR1000RR-R Fireblade, Fireblade SP και Fireblade SP 30th Anniversary
Τρία μοντέλα πρώτης γραμμής στο εκθεσιακό περίπτερο της Honda στην EICMA είναι οι νέες CBR1000RR-R Fireblade, Fireblade SP και Fireblade SP 30th Anniversary.
Τιμώντας την πρώτη, επαναστατική Fireblade και τα 30 χρόνια συνεχών προκλήσεων από το 1992 που παρουσιάστηκε αυτή η μοτοσυκλέτα αλλάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού, μία εντυπωσιακή, επετειακή έκδοση Limited Edition 30th Anniversary της Fireblade SP θα διατίθεται το 2022. Η τριχρωμία της αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη μοτοσυκλέτα, με την εξαιρετικά μοντέρνα διάταξη λωρίδων της έκδοσης 20YM να συνδυάζεται με στιλιστικές πινελιές του μοντέλου του 1992.
Η Fireblade SP θα διατίθεται επίσης με δύο στάνταρ χρωματισμούς, Grand Prix Red και Matte Pearl Morion Black, και στις δύο περιπτώσεις τώρα με χρυσαφί τροχούς, ενώ η ίδια η Fireblade θα φέρει μία ανανεωμένη χρωματική φιλοσοφία Grand Prix Red με έντονα λευκά γράμματα στο εμπρός φέρινγκ.
Οι αλλαγές δεν περιορίζονται στην εξωτερική εμφάνιση, καθώς τεχνικές μετατροπές έχει υποστεί ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 217,5 PS (160kW) με έμφαση στη βελτίωση της επιτάχυνσης που προσφέρει στη μέση της στροφής και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το γρανάζι τελικής μετάδοσης έχει 3 επιπλέον δόντια, φτάνοντας τα 43, αυξάνοντας περαιτέρω την επιτάχυνση σε κάθε σχέση. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη διαχείριση της ελκτικής πρόσφυσης του πίσω τροχού ύστερα από παρατηρήσεις των αναβατών της HRC, ενώ ραφιναρισμένη είναι και η αίσθηση του γκαζιού.
Ένα νέο υλικό και εξωτερικό φινίρισμα στα έμβολα των δαγκάνων των εμπρός φρένων της Nissin για την Fireblade βελτιώνουν την απόδοση πέδησης και τη σταθερότητα σε αγωνιστικές συνθήκες. Το σύστημα ανάρτησης Smart Electronic Control (SE–C) της Öhlins στην Fireblade SP και τα φρένα της Brembo εξακολουθούν να προσφέρουν κορυφαία απόδοση, μαζί με ένα νέο, βελτιστοποιημένο quick shifter.
ADV350
Η επιτυχία του X–ADV – της δημοφιλέστερης μοτοσυκλέτας της Honda στην Ευρώπη το 2021 – δείχνει τώρα την προοδευτική προσέγγιση της Honda στην κατηγορία scooter μεσαίου κυβισμού. Το νέο ADV350, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας, συνδυάζει το σοφιστικέ στυλ ενός premium scooter με την ικανότητα να διαχειρίζεται την πιο τραχιά επιφάνεια ασφάλτου, ενώ η εμφάνισή του αποτυπώνει ξεκάθαρα την αγάπη του για την περιπέτεια.
Η μοναδική εμφάνιση συνδυάζεται με βέλτιστη πρακτικότητα και με μία πλούσια λίστα εξοπλισμού. Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα για δύο full–face κράνη και μία θύρα φόρτισης USB στο ντουλαπάκι, ενώ προσφέρονται και τα πλεονεκτήματα άνεσης του Smart Key. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος και ο πίνακας οργάνων LCD ενσωματώνει επίσης το σύστημα Honda Smartphone Voice Control. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό.
Ο αναβαθμισμένος τετραβάλβιδος, SOHC κινητήρας 330cc Smart Power+ (eSP+) του ADV350 αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 PS (21,5kW) και ροπή 31.5Nm. Άλλα χαρακτηριστικά είναι το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι (USD) τύπου μοτοσυκλέτας, τα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστή δεξαμενή αερίου-λαδιού (remote reservoir rear shocks) και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Ελαφριοί εμπρός και πίσω τροχοί 15” και 14” τροχοί φοράνε tubeless ελαστικά με ανάγλυφο πέλμα (block–pattern).
Το ADV350 θα διατίθεται σε χρωματισμούς Spangle Silver Metallic, Mat Carbonium Gray Metallic και Mat Carnelian Red Metallic.
NT1100
Κάνοντας το δημόσιο ντεμπούτο της μετά τη σχετική ανακοίνωση τον Οκτώβριο του 2021, η NT1100 εγκαινιάζει μία ‘New Touring’ εποχή για τη Honda. Βασισμένη στην CRF1100L Africa Twin, η συναρπαστική συμπεριφορά και οι απαράμιλλες επιδόσεις του κινητήρα είναι εγγυημένα. Η NT1100 προσφέρει επιπλέον εξαιρετική άνεση και προστασία από τις καιρικές συνθήκες, στοιχεία που την καθιστούν κατάλληλη τόσο για μακρινά ταξίδια με συνεπιβάτη και αποσκευές όσο και για καθημερινές μετακινήσεις.
Η πρακτικότητα είναι εγγυημένη με χαρακτηριστικά όπως οι μεγάλες ενσωματωμένες βαλίτσες, τα θερμαινόμενα γκριπ, το κεντρικό σταντ, το cruise control και οι θύρες φόρτισης USB και τροφοδοσίας ACC, όλα στάνταρ εξοπλισμός. Ο φωτισμός είναι full LED με φώτα ημέρας (DRL) για αυξημένη ορατότητα και φλας αυτόματης ακύρωσης και Emergency Stop Signals. Το ύψος της ζελατίνας ρυθμίζεται σε 5 θέλεις, ενώ οι πάνω και κάτω εκτροπείς αέρα συνδυάζονται με το μεγάλο φέρινγκ για να παρέχουν προστασία στον αναβάτη. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” προβάλλει πληροφορίες σε εξατομικευμένη μορφή και προσφέρει συνδεσιμότητα Apple CarPlay® και Android Auto®. Το ύψος της σέλας είναι εύκολα διαχειρίσιμο στα 820mm. Το ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία περίπου 400km. Το κομψό διακριτικό στυλ με σημείο αναφοράς την ‘προληπτική άνεση’ προσφέρει αεροδυναμική απόδοση με τη θέση οδήγησης προσαρμοσμένη για μία απολαυστική εμπειρία ταξιδιού.
Το ατσάλινο, ημίδιπλο πλαίσιο της NT1100 χρησιμοποιεί ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο, τροχούς 17” και γρήγορη γεωμετρία. Το premium σύστημα αναρτήσεων χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa (τύπου cartridge) και πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα. Οι δύο δίσκοι 310mm των εμπρός φρένων συνδυάζονται με 4-πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες.
Η εισαγωγή και η εξαγωγή έχουν ρυθμιστεί για ομαλή επιτάχυνση και ευχάριστο ήχο στις χαμηλές στροφές. Οι τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής είναι 74kW και 104Nm αντίστοιχα. Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνει 3 προκαθορισμένα Rider Modes και Honda Selectable Torque Control (HSTC) 3 επιπέδων. Προαιρετικά, διατίθεται το μοναδικό Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda.
Η NT1100 διατίθεται σε 3 μοντέρνους χρωματισμούς: Matte Iridium Gray Metallic, Pearl Glare White και Graphite Black.
Hornet
Η Honda με ιδιαίτερη χαρά επιβεβαιώνει ότι το ένδοξο όνομα ‘Hornet’ επιστρέφει στην οικογένεια της μάρκας στο άμεσο μέλλον. Η Hornet έχει γίνει διάσημη για τις συναρπαστικές επιδόσεις του κινητήρα και την ευελιξία της σε συνδυασμό με ένα προηγμένο street–fighter στυλ από το 1998 που το μοντέλο κυκλοφόρησε στην Ευρώπη.
Οι επισκέπτες της EICMA έχουν την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη γεύση από τη νέα ενσάρκωση της Hornet. Σε ειδικό χώρο στο εκθεσιακό περίπτερο της Honda, και με την αρωγή τρισδιάστατης προβολής με ζωντανό ήχο και εικόνα, πραγματοποιείται μία αναδρομή στις προηγούμενες γενιές του μοντέλου, προϊδεάζοντας παράλληλα το κοινό για το τί πρόκειται να ακολουθήσει.
Από κάθε άποψη, η νέα σειρά μοντέλων της Honda υπογραμμίζει την ακλόνητη δέσμευσή της να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία και αξία στην πλέον πολυσυλλεκτική και πολυπληθή προϊοντική οικογένεια μοτοσυκλετών.
Εκτός από τα νέα και αναβαθμισμένα μοντέλα, αρκετά νέα χρώματα για τα πιο δημοφιλή δίτροχα θα εκτίθενται επίσης στην EICMA:
SH125i και SH150i
Δύο ολοκαίνουργια χρώματα προσθέτουν σύγχρονη σπορ γοητεία στο SH125i (best–seller της κατηγορίας scooter στην Ευρώπη το 2021) και το SH150i. Τα Mat Pearl Cool White και Mat Rock Grey διαθέτουν εξαιρετικές λεπτομέρειες που περιλαμβάνουν λωρίδα πατώματος με λογότυπο SH, κόκκινα λογότυπα SH και ασημί λωρίδες στον προβολέα.
X–ADV
Το X–ADV που θεωρείται το πρώτο στον κόσμο ‘2-τροχο SUV’, αποκτά τρία νέα χρώματα για το 2022: Mat Ballistic Black Metallic, Mat Iridium Gray Metallic και Harvest Beige.
Forza 125 και Forza 350
Και οι δύο εκδόσεις 125 και 350 της οικογένειας σπορ scooter GT της Honda αποκτούν νέα χρώματα για το 2022:
Το Forza 125 θα διατίθεται σε Pearl Falcon Gray, Mat Black Gray Metallic και Mat Pearl Pacific Blue, και το Forza 350 σε Mat Carnelian Red Metallic.
CB650R και CBR650R
Η τετρακύλινδρη, μεσαίου βάρους γυμνή CB650R φέρει νέο χρωματισμό Sword Silver Metallic, ενώ τόσο το Mat Gunpowder Black Metallic όλο και το Grand Prix Red της CBR650R περιλαμβάνουν ανανεωμένα γραφικά.
CMX500 Rebel και CMX1100 Rebel
Η CMX500 Rebel – η πρώτη σε πωλήσεις custom μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη το 2021 – έχει μία cool νέα χρωματική επιλογή Pearl Organic Green για το 2022, ενώ η 1100cc ‘αδελφή’ της θα διατίθεται σε Pearl Stallion Brown.
GL1800 Gold Wing και GL1800 Gold Wing ‘Tour’
Η μεγαλοπρεπής Gold Wing βάφεται σε μοντέρνα απόχρωση Mat Jeans Blue Metallic για το 2022, ενώ η κορυφαία της σειράς Gold Wing ‘Tour’ διατίθεται με δύο νέες ζωηρές αποχρώσεις και συγκεκριμένα τις Glint Wave Blue Metallic και Pearl Glare White.