16 °C Athens, GR
04/12/2023

Τελευταια Νέα
Βρετανία, Ελλάδα και Νορβηγία συζήτησαν για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος Ο Χριστουγεννιάτικος Κόσμος του ΚΠΙΣΝ ζωντανεύει την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου Λαμπρά εορτάστηκε ο πολιούχος του Ηρακλείου Κρήτης, Άγιος Μηνάς Τελέστηκε η χειροτονία του επισκόπου Καρυουπόλεως Νεκταρίου Η Τιμία Κάρα του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στην Αθήνα Τελέστηκε η χειροτονία του Επισκόπου Τανάγρας Αποστόλου Η ενορία του Αγίου Βασιλείου Δήμου Αγίου Δημητρίου τίμησε τον συμπροστάτη της Άγιο Νεκτάριο Τελέστηκε η χειροτονία του επισκόπου Σταυροπηγίου Αλεξίου (Φωτορεπορτάζ) Τελέστηκε η χειροτονία του Επισκόπου Σαλώνων Ιγνατίου Τελέστηκε η Χειροτονία του Επισκόπου Αμφιπόλεως Χριστόφορου Τελέστηκε η χειροτονία του Επισκόπου Ταλαντίου Επιφανίου Τελέστηκε η χειροτονία του Επισκόπου Σκοπέλου Νικοδήμου Τελέστηκε η χειροτονία του Επισκόπου Λακεδαιμονίας κ. Θεοφίλου Τελέστηκε η χειροτονία του νέου Μητροπολίτη Φλωρίνης Ειρηναίου Τελέστηκε η χειροτονία του νέου Μητροπολίτη Παραμυθίας Σεραπίωνος Οι εκδηλώσεις του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για τον Σεπτέμβριο – Δεκέμβριο 2023 Απόψεις: Με σύστημα κερδοφορίας μεταναστευτικής βίζας στην ΕΕ θα έρθει ελπίδα σε ξένους που πιθανόν να πνιγούν στα νερά της Μεσογείου Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Εσπερινός ονομαστηρίων Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ Χοροστασία του Μητροπολίτη Νικοπόλεως και Πρεβέζης στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό Τετραήμερη πανελλαδική απεργία στα ταξί από σήμερα – Χωρίς ταξί η Αττική Τρίτη-Τετάρτη Πλήγμα των ΗΠΑ «σε άμυνα» στο Ιράκ – Νεκροί 5 ε φιλοϊρανοί μαχητές 9 νεκροί και 23 τραυματίες σε επίθεση εναντίον χρυσωρυχείου στο Περού Σε ρυθμούς Χριστουγέννων κινούνται όλες οι μεγαλουπόλεις του κόσμου – Φωταγωγήθηκε το Έλατο στο Μανχάταν της Ν. Υόρκης Απόψεις: Σαράκι η ακρίβεια στην αγορά αγαθών ενόψει Χριστουγέννων Χειροτονία νέου Διακόνου στην Ιερά Μητρόπολη Καστορίας Αγρυπνία για την εορτή του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλιβίτου και των ονομαστηρίων του Πατριάρχη Σερβίας στο Βελιγράδι Στον εσπερινό του Αγίου Πορφυρίου στο Μήλεσι Αττικής ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος

Νέο Honda HR-V : Σχεδιασμένο για τη χαρά της οδήγησης – Adologala.gr

Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 5 / 10 / 2021 , 0:28 από news_room

Νέο Honda HR-V : Σχεδιασμένο για τη χαρά της οδήγησης – Adologala.gr

  • Νέο επίπεδο δυναμικών ικανοτήτων για την επόμενη γενιά του compact SUV

  • Το υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda προσφέρει άμεση απόκριση και μία μοναδική οδηγική εμπειρία

  • Αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση μεγιστοποιούν την άνεση, την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση

  • Αναβαθμισμένη παγκόσμια πλατφόρμα για το HRV, με βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος

Η επόμενη γενιά του HRV της Honda, του δημοφιλούς SUV της μάρκας, εξελίχθηκε μηχανολογικά με έμφαση στη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης και της άνεσης. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το νέο HRV e:HEV έχει πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και επωφελείται από τις εκτενείς βελτιώσεις στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης. Ως αποτέλεσμα, ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια στις εντολές του οδηγού, και προσφέρει μία πιο ασφαλή, πιο ικανοποιητική και πιο άνετη οδηγική εμπειρία.

Το HRV διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό και έχει κατασκευαστεί για να συνδυάζει υψηλή οδηγική απόλαυση με άμεση απόκριση και αποδοτική λειτουργία. Το σύστημα κίνησης e:HEV με δύο ηλεκτροκινητήρες (hybrid electric vehicle), γνωστό και από το πρόσφατα λανσαρισμένο Honda Jazz, επωφελείται από τις βελτιώσεις που έχουν σημειωθεί κατά τη διάρκεια των 20 χρόνων εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας της Honda. Πριν χρησιμοποιηθεί στο HRV, προηγήθηκαν αρκετές βελτιώσεις για την αντιστάθμιση του μεγαλύτερου μεγέθους και βάρους του SUV έναντι του Jazz. Η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί σε 96kW (131PS) και 253Nm αντίστοιχα, ενώ η τελική σχέση μετάδοσης έχει μειωθεί για καλύτερες επιδόσεις.

Το σύστημα της υβριδικής μπαταρίας στο HRV έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, από 48 κυψέλες στο Jazz e:HEV σε 60. Αυτή η αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας επιτρέπει στο HR-V να έχει χαρακτηριστικά οδήγησης SUV. Η μπαταρία κρίθηκε ως το ιδανικό μέγεθος καθώς όχι μόνο επιτρέπει αυξημένη απόδοση, αλλά είναι επίσης αρκετά συμπαγής ώστε να μην επηρεάζει τον εσωτερικό χώρο και επιτρέπει στο HR-V να έχει επίπεδο δάπεδο.

Οι μηχανικοί της Honda ανέλυσαν επίσης κάθε τομέα της οδηγικής εμπειρίας για να βελτιστοποιήσουν τη δυναμική συμπεριφορά του HRV. Η προσοχή στη λεπτομέρεια απέφερε αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας και στιβαρότητας της κολόνας του τιμονιού, ώστε να επιτυγχάνεται πιο ομαλή αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η είσοδος στις στροφές είναι πιο άμεση, ενώ η συνολική αίσθηση κατά τη διάρκεια των ελιγμών είναι πολύ πιο γραμμική συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HRV και εμπνέει αυτοπεποίθηση χάρη στη σταθερή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά.

Η ανάρτηση προσφέρει επίσης ταχύτερη απόκριση, με μειωμένες τριβές ακόμα και στις πιο ελαφριές κινήσεις του τιμονιού, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, έχει αυξηθεί το offset των ελατηρίων ώστε να μειωθούν οι πλευρικές δυνάμεις στον αποσβεστήρα, ο οποίος επίσης διαθέτει μειωμένες τριβές. Αυτό σε συνδυασμό με τους χαμηλής τριβής συνδέσμους και τα βελτιστοποιημένα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης πετυχαίνει πιο γραμμική και ομαλή κίνηση.

Πίσω, τα σινεμπλόκ έχουν τροποποιηθεί σε επίπεδο κατασκευής και σχεδίασης, με σκοπό τη βελτίωση του ελέγχου των πίσω τροχών και της ποιότητας κύλισης. Όντας πλέον υδραυλικά, προσφέρουν αυξημένη απόδοση απόσβεσης και προσφέρουν κορυφαία απόδοση στις χαμηλές συχνότητες, ενώ απορροφούν ορισμένους κραδασμούς συχνότητας παρέχοντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ο επαναπροσδιορισμός της σχεδίασης τους περιλάμβανε και την προσθήκη μιας φλάντζας που μειώνει τις εγκάρσιες μετακινήσεις, ενώ η στιβαρότερη έδραση επέτρεψε την μείωση της σκληρότητας των σινεμπλόκ για περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της οδηγικής άνεσης.

Ένα ισχυρό σύστημα φρένων προσφέρει αξιόπιστη πέδηση με αεριζόμενους εμπρός δίσκους 293mm και συμπαγείς δίσκους 282mm πίσω. Επιπρόσθετα, ένα ειδικό ηλεκτρικό σερβόφρενο σε συνδυασμό με το σύστημα e:HEV ελέγχει ομαλά την υδραυλική αλλά και αναγεννητική πέδηση ώστε να επιτυγχάνεται ομαλή αίσθηση φρεναρίσματος. Επιπλέον, το πεντάλ φρένου του HRV έχει τοποθετηθεί με αυστηρά εργονομικά κριτήρια, μειώνοντας τη κόπωση του οδηγού σε μεγάλες αποστάσεις.

Η ιδανική πλατφόρμα για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και άνεση

Η τρέχουσα, παγκόσμια μικρή πλατφόρμα της Honda έχει ανανεωθεί για το HRV, με αυξημένη αναλογία ατσαλιού υψηλής αντοχής για βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος. Επιπλέον, ατσάλι υψηλής αντοχής (980MPa με υψηλή τιμή λάμδα) τοποθετήθηκε στην κεντρική εγκάρσια δοκό του πατώματος και εσωτερικά στις κεντρικές κολώνες, ενισχύοντας περαιτέρω την αντοχή και μειώνοντας το βάρος κατά 1,5kg. Μια δακτυλιοειδής δομή έχει προστεθεί πίσω από τις κολόνες C για περαιτέρω ενίσχυση του πλαισίου, επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο κάθε τροχού, που μεταφράζεται σε βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και δυναμική συμπεριφορά.

Παράλληλα με τη μείωση του συνολικού βάρους και τη βελτίωση της ασφάλειας, η πρόσθετη ακαμψία συνδυάζεται με τις αναβαθμίσεις της ανάρτησης χαμηλών τριβών και το μακρύτερο μεταξόνιο, ώστε να επιτυγχάνεται εντυπωσιακή σταθερότητα. Αυτό διασφαλίζει την εύκολη απόσβεση μεγάλων ανωμαλιών του οδοστρώματος και τη δημιουργία μιας πιο ομαλής αίσθησης στην οδήγηση, ενώ παράλληλα οι κραδασμοί από το δρόμο αποσβένονται και η αντήχηση από τον κινητήρα μειώνεται.

Η ολοκληρωμένη φιλοσοφία της Honda στη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH (Θόρυβοι, Κραδασμοί & Τραχύτητα) επεκτείνεται τόσο στη μείωση των αλλαγών της ηχητικής πίεσης κατά την εκκίνηση του κινητήρα στη μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση όσο και στην καταστολή του θορύβου σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι μηχανικοί επίσης ασχολήθηκαν και με τη μείωση των θορύβων χαμηλών συχνοτήτων που προκαλούνται από αλλαγές της επιφάνειας του οδοστρώματος, βελτιώνοντας περαιτέρω την αίσθηση στην καμπίνα για μία πιο ξεκούραστη οδήγηση.

Βελτιώνοντας και δοκιμάζοντας κατ’ επανάληψη κάθε στοιχείο που έχει άμεση επίδραση στην οδηγική εμπειρία, η Honda έχει βελτιώσει σημαντικά τη συνολική συμπεριφορά και άνεση του HRV. Εκτός από το ότι ταιριάζει άριστα με την άμεση απόκριση του εξηλεκτρισμένου συστήματος κίνησης του HRV, αυτός ο νέος δυναμικός χαρακτήρας συμπληρώνει την εξαιρετική, σύγχρονη σχεδίαση και τα ανώτερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας εσωτερικού, κάνοντας το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact SUV.

Σχετικά Άρθρα

Ευχαριστήριο Ι.Α.Κ στον Σύλλογο Μαραθωνοδρόμων Κρήτης για την πρωτοβουλία συλλογής τροφίμων

Ευχαριστήριο Ι.Α.Κ στον Σύλλογο Μαραθωνοδρόμων Κρήτης για την πρωτοβουλία συλλογής τροφίμων

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 24 / 6 / 2021 , 0:12 από news_room Την Κυριακή 13 Ιουνίου 2021 ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Κρήτης διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία ποδηλατοδρομία, που ξεκίνησε το πρωί από την περιοχή «Γιόφυρος» Ηρακλείου και κατέληξε το απόγευμα στην πλατεία Ελευθερίας στο Ηράκλειο. Οι ποδηλάτες διήλθαν από 14 Κοινότητες, μέσα από μία πορεία 103 χιλιομέτρων. […]

Ο Μητροπολίτης Χαλκίδος στον Βατώντα Ν. Αρτάκης – Χειροθεσία νέου Αναγνώστη

Δημοσιεύθηκε: Κυριακή 3 / 10 / 2021 , 23:16 από news_room Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣΧΑΛΚΙΔΟΣ ΣΤΟΝ ΒΑΤΩΝΤΑ ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ-ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΝΕΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤοΣάββατο 2 Οκτωβρίου 2021, ημέρα μνήμης των Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης, ο Σεβασμιώτατος , Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος μετέβη στον Ενοριακό Ι. Ν. Αγ. Γεωργίου Βατώντα Ν. Αρτάκης, όπου χοροστάτησε στον Όρθροκαι, πλαισιούμενος από τους Αρχιμ. […]