31 °C Athens, GR
25/06/2024

Τελευταια Νέα
Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου στην Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου Έκθεση ζωγραφικής για τα 85 χρόνια διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας-Μεξικού Απόψεις: Με σύστημα κερδοφορίας μεταναστευτικής βίζας στην ΕΕ θα έρθει ελπίδα σε ξένους που πιθανόν να πνιγούν στα νερά της Μεσογείου Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Ανοίγει η πλατφόρμα για αιτήσεις για το «Thessaly & Evros Pass 2024» Νέα Υόρκη: Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο θα έχει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Έκτακτα μέτρα από τον δήμο Αθηναίων λόγω υψηλών θερμοκρασιών – Οι 7 εστίες δροσιάς Στην Λευκάδα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Η Εορτή της Πεντηκοστής στους Αγίους Τόπους Η εορτή της Πεντηκοστής στο Οικουμενικό Πατριαρχείο Η Κυριακή της Πεντηκοστής στη Μητρόπολη Αθηνών Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος H Παιδική Νεανική Συμφωνική Ορχήστρα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών έδωσε επιτυχημένη συναυλία στο Προεδρικό Μέγαρο Τι προβλέπει η δράση «Thessaly & Evros Pass 2024»

ΕΕ: Οι αεροπορικές εταιρείες δεσμεύονται για έγκαιρη αποζημίωση λόγω ακύρωσης πτήσεων

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 30 / 9 / 2021 , 19:43 από news_room

Σε συνέχεια συζητήσεων με την Επιτροπή και τις εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών, 16 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες δεσμεύτηκαν για καλύτερη ενημέρωση και έγκαιρη αποζημίωση των επιβατών σε περίπτωση ακύρωσης πτήσεων. Η Επιτροπή είχε ειδοποιήσει τις αρχές επιβολής της συνεργασίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) τον Δεκέμβριο του 2020 για την αντιμετώπιση των  πρακτικών ακύρωσης και αποζημίωσης πολλών αεροπορικών εταιρειών στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19.

Μετά τον διάλογο , οι δεσμεύσεις που ανέλαβαν οι αεροπορικές εταιρείες είναι οι εξής:

*οι εκκρεμότητες αποζημίωσης που έχουν απομείνει έχουν εκκαθαριστεί στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων και οι επιβάτες θα αποζημωθούν εντός 7 ημερών, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία της ΕΕ

*οι επιβάτες θα ενημερώνονται σαφέστερα για τα δικαιώματά τους σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης από αεροπορική εταιρεία

*οι αεροπορικές εταιρείες θα δώσουν την ίδια σημασία στους ιστότοπούς τους, τα e-mail και την σε κάθε άλλη επικοινωνία με τους επιβάτες στις διάφορες επιλογές που μπορεί να έχει (ο επιβάτης) σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης από την αεροπορική εταιρεία: αλλαγή διαδρομής, επιστροφή χρημάτων και-εάν προσφέρεται από την αεροπορική εταιρεία-επιστροφή χρημάτων σε βάουτσερ

*στην επικοινωνία τους με τους επιβάτες, οι αεροπορικές εταιρείες θα διακρίνουν σαφώς τις ακυρώσεις πτήσεων από την αεροπορική εταιρεία (και τα νόμιμα δικαιώματα του επιβάτη) από τις ακυρώσεις πτήσεων από τον επιβάτη (και πιθανά συμβατικά δικαιώματα που μπορεί να έχει ο επιβάτης σε αυτές τις περιπτώσεις σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μεταφοράς της αεροπορικής εταιρείας)

*οι επιβάτες μπορούν να λάβουν βάουτσερ μόνο εάν τα επιλέξουν ρητά. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες συμφώνησαν ότι τα αχρησιμοποίητα κουπόνια που έπρεπε να αποδεχτούν οι επιβάτες στα πρώτα στάδια της πανδημίας, μπορούν να επιστραφούν σε χρήματα εάν ο επιβάτης το επιθυμεί.

*οι επιβάτες που έκλεισαν την πτήση τους μέσω ενδιάμεσου και έχουν δυσκολίες να λάβουν επιστροφή χρημάτων από τον ενδιάμεσο, μπορούν να απευθυνθούν στην αεροπορική εταιρεία και να ζητήσουν άμεση επιστροφή χρημάτων. Οι αεροπορικές εταιρείες αναμένεται να ενημερώσουν τους επιβάτες για αυτήν τη δυνατότητα και τυχόν όρους για να ζητήσουν άμεση επιστροφή χρημάτων στους ιστότοπούς τους.

Το δίκτυο CPC θα κλείσει τώρα τους διαλόγους του με όλες τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά θα συνεχίσει να παρακολουθεί εάν οι δεσμεύσεις εφαρμόζονται σωστά. Οι εθνικές αρχές θα αποφασίσουν πώς θα αντιμετωπίσουν το εκκρεμές ζήτημα των κουπονιών που δεν επιστρέφονται και που προωθήθηκαν στους καταναλωτές στην πρώιμη φάση της πανδημίας. Το δίκτυο CPC θα ανταλλάξει επίσης πληροφορίες σχετικά με συνεχιζόμενες έρευνες από τα μέλη τους σχετικά με πιθανές αθέμιτες πρακτικές ορισμένων μεσολαβητών, κυρίως στον τρόπο με τον οποίο ενημερώνουν τους καταναλωτές για τους όρους και τις αμοιβές των υπηρεσιών τους.

Όπως αναφέρει η Επιτροπή, οι εταιρείες οι οποίες συμμετείχαν στις συζητήσεις είναι οι εξής: Aegean Airlines, Air France, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Brussels Airlines, Easyjet, Eurowings, Iberia, KLM, Lufthansa, Norwegian, Ryanair, TAP, Vueling και Wizz Air.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά Άρθρα

THE ORDINATION OF BISHOP ELECT ANTHONY VRAME

Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος χειροτόνησε τον Επίσκοπο Συνάδων Αντώνιο

Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 22 / 4 / 2024 , 3:35 από news_room Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος χειροτόνησε τον Επίσκοπο Συνάδων Αντώνιο ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ | *To Σάββατο 20 Απριλίου 2024, ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος χειροτόνησε τον εκλεγμένο Επίσκοπο Συνάδων κ. Αντώνιο στον Ελληνικό Ορθόδοξο Αρχιεπισκοπικό Καθεδρικό Ναό της Αγίας Τριάδας Νέας Υόρκης ΗΠΑ. Για την ειδική […]

«Η Συμβολή της Εκκλησίας στην Αναγέννηση του Έθνους» - Ομιλίες στον Ι.Ν. Αγίας Μαρίνας πόλεως Ιωαννίνων

«Η Συμβολή της Εκκλησίας στην Αναγέννηση του Έθνους» – Ομιλίες στον Ι.Ν. Αγίας Μαρίνας πόλεως Ιωαννίνων

Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 15 / 11 / 2021 , 14:57 από news_room Ανακοινώνεται στο πλήρωμα της Τοπικής Εκκλησίας ότι πραγματοποιούνται κι εφέτος οι κατά Κυριακήν Εσπερινές Ομιλίες στον ιερό ναό Αγίας Μαρίνης, πόλεως Ιωαννίνων, την ώρα του Εσπερινού, στις 6.00΄ το απόγευμα υπό τον γενικό τίτλο «Η συμβολή της Εκκλησίας στην Αναγέννηση του Έθνους», με την […]