18 °C Athens, GR
26/03/2023

Τελευταια Νέα
Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Σε αργία ο κληρικός της Ι.Μ. Ρεθύμνης, Πρωτοπρεσβύτερος Εμμανουήλ Σαρρής 25η Μαρτίου στη Μητρόπολη Πατρών Λαμπρά τα Ονομαστήρια του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλου Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών: «Μην χάνουμε το θάρρος και την υπομονή μας» SuperFoods Festival: Το πιο “υγιεινό φεστιβάλ” της πόλης ανοίγει τις πύλες του στο Ζάππειο Νεαρές γυναίκες αφηγούνται και στέλνουν μηνύματα κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης Το μνημείο-σύμβολο του Τορίνο φωτίστηκε με τη γαλανόλευκη Η 25η Μαρτίου στη Μητρόπολη Θηβών & Λεβαδείας Εθνική ανάταση και υπερηφάνεια στην κορύφωση των εορτασμών για την Ελληνική Παλιγγενεσία στο Σύδνεϋ Θεσσαλονίκη: Στις Ιερές Ακολουθίες για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου ο Σταύρος Καλαφάτης Ο Πατριάρχης Βουλγαρίας Νεόφυτος δέχθηκε τον αρχηγό του PP GERB Μπόικο Μπορίσοφ

Honda Moto: Nέο SH Mode 125 2021ΥΜ & Νέος Τιμοκατάλογος

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 18 / 2 / 2021 , 1:32 από news_room

Η νεανική έκδοση της σειράς σκούτερ SH της Honda ανανεώνεται αισθητικά και αποκτά προβολέα LED, νέο πλαίσιο enhanced Smart Architecture Frame (eSAF) και τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο SOHC κινητήρα τεχνολογίας enhanced Smart Power Plus (eSP+). Νέοι τροχοί εφοδιάζονται με ελαστικά εξοικονόμησης καυσίμου. Στον εξοπλισμό, περιλαμβάνεται επίσης ένα ντουλαπάκι με θύρα φόρτισης USB TypeA, περισσότερος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και λειτουργία Smart Key.

Η λιανική τιμή του 21YM Honda SH Mode 125 διαμορφώνεται στα 2.790€. Πατήστε εδώ για να δείτε τον νέο τιμοκατάλογο 

  1. Εισαγωγή

Από το 1984 που κυκλοφόρησε το πρώτο SH50, η διαχρονική δημοτικότητα των αρχικών SH τους έχει δώσει μία θέση κύρους στη γκάμα της Honda, με πολλούς Ευρωπαίους να τα θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους.

Όλο αυτό το διάστημα, η οικογένεια SH μεγαλώνει και εξελίσσεται συνεχώς, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο από τότε που λανσαρίστηκε, αφενός χάρη στις εξαιρετικές επιδόσεις και την οικονομική κατανάλωση, αφετέρου χάρη στην ευελιξία, τη στιβαρή αίσθηση και την αξιοπιστία και ευστάθεια σε ανώμαλα εδάφη που εξασφαλίζει ο μπροστινός τροχών των 16 ιντσών.

2021 HONDA SH MODE 125

Το SH Mode 125 που κυκλοφορεί στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2014, έχει προσελκύσει στην οικογένεια SH ένα ακόμα πιο νεανικό κοινό. Έχει αποδειχτεί ένα έξυπνο σκούτερ από κάθε άποψη, που ακολουθεί την αισθητική της εποχής, καταφέρνοντας να συνδυάζει μοντέρνο στυλ, επιδόσεις που εμπνέουν αυτοπεποίθηση και χαμηλό λειτουργικό κόστος.

Για το 2021 υπάρχει ένα νέο SH Mode 125, που σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει τις φιλοδοξίες, επιθυμίες και προσδοκίες ενός συνεχώς αυξανόμενου target group νεαρών αναβατών Honda.

  1. Συνοπτική Παρουσίαση Μοντέλου

Το SH Mode 125 ανανεώνεται αισθητικά, με κυρίαρχο στοιχείο στη φυσιογνωμία του έναν ελκυστικό προβολέα LED. Επίσης, αποκτά νέο, ελαφρύτερο ατσάλινο πλαίσιο ‘enhanced Smart Architecture Frame’ (eSAF) και ισχυρότερο (αλλά και οικονομικότερο) τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο SOHC κινητήρα τεχνολογίας enhanced Smart Power Plus (eSP+). Νέοι αλουμινένιοι τροχοί εφοδιάζονται με ελαστικά που προσδίδουν ακόμα πιο βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Ο έξτρα αποθηκευτικός χώρος αποτελεί πάντα ένα ευπρόσδεκτο πλεονέκτημα και η χωρητικότητα κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί. Ένα ντουλαπάκι έχει τοποθετηθεί στο αριστερό τμήμα της ποδιάς, με μία θύρα φόρτισης USB Type-A.  Τέλος, μία πινελιά πολυτέλειας είναι το Smart Key που ελέγχει τη λειτουργία του κεντρικού διακόπτη και της σέλας, από την τσέπη του αναβάτη.

Το 2021 SH Mode 125 θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:

Candy Noble Red **NEW**

Pearl Jasmine White

Mat Techno Silver Metallic

Poseidon Black Metallic

  1. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Στυλ & Εξοπλισμός

  • Νέα σχεδίαση σώματος με μεγαλύτερο επίπεδο πάτωμα, και περισσότερο χώρο για τα πόδια
  • Νέος προβολέας LED αναδεικνύει τη φυσιογνωμία του σκούτερ
  • Περισσότερος χώρος κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB στο ντουλαπάκι
  • Smart Key για έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και της σέλας

Και ενώ η αισθητική αναβάθμιση για το 2021 μεταμορφώνει το SH Mode 125 σε ένα ακόμα πιο ελκυστικό και επιθυμητό σκούτερ, με χαρακτηριστικό προβολέα LED που ενισχύει το κύρος του στο δρόμο, οι άνθρωποι της Honda εστίασαν και σε θέματα πρακτικότητας. Το επίπεδο πάτωμα – σήμα κατατεθέν του SH (με ενσωματωμένο άγκιστρο για να κρεμά ο αναβάτης μία τσάντα ανάμεσα στα γόνατά του) έχει επεκταθεί προς τα εμπρός κατά 10mm, βελτιώνοντας το χώρο για τα πόδια. Το ύψος της σέλας παραμένει εύκολα διαχειρίσιμο στα  765mm.

Υπάρχει επίσης ένα ντουλαπάκι στην αριστερή πλευρά, που φιλοξενεί μία θύρα USB Type-A για τη φόρτιση ενός smartphone. Η χωρητικότητα κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί κατά 0,5 λίτρα, στα 18,5L, και περιλαμβάνει άγκιστρα αποσκευών για ασφαλή μεταφορά των φορτίων.

Ένα Smart Key είναι νέο στοιχείο εξοπλισμού για το SH Mode 125. Παραμένοντας στην τσέπη του οδηγού, μπορεί να ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά της σέλας, αναβαθμίζοντας το επίπεδο άνεσης στους έντονους ρυθμούς ζωής της πόλης.

Ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων απεικονίζει όλες τις σημαντικές πληροφορίες. Το κεντρικό, αναλογικό ταχύμετρο, περιστοιχίζεται από το δείκτη του συστήματος Idling Stop και τις προειδοποιητικές λυχνίες των φλας. Ο δείκτης στάθμης καυσίμου είναι τοποθετημένος στο κέντρο ενώ ο ολικός και μερικός χιλιομετρητής και το ρολόι φιλοξενούνται στην κεντρική οθόνη LCD μαζί με τα μπουτόν ελέγχου.

Το κεντρικό στάντ είναι εργονομικά σχεδιασμένο και ιδιαίτερα εύχρηστο. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το πλαϊνό σταντ. Ιδιαίτερη φροντίδα έχει δοθεί στην άνεση του συνεπιβάτη. Ο χώρος στη σέλα είναι ιδιαίτερα άνετος ενώ στη διάθεσή του έχει αναδιπλούμενα μαρσπιέ και χειρολαβές ενσωματωμένες στην πίσω σχάρα από χυτό αλουμίνιο.

3.2 Κινητήρας

  • Νέος, ισχυρότερος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας (SOHC) με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο και τεχνολογία eSP+
  • Ο κινητήρας διαθέτει Idling Stop και πληροί τις προδιαγραφές EURO5
  • Πιο οικονομική κατανάλωση, στα 50km/l

Ο νέος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας (SOHC) με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο και τεχνολογία eSP+ (enhanced Smart Power Plus) του SH Mode 125 αποδίδει 11,4 Ps (8.4kW) στις 8.500 σαλ., με μέγιστη ροπή 12,1Nm στις 5.000 σαλ. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 53,5 x 55.5mm αντίστοιχα, και η σχέση συμπίεσης 11.5:1.

Στόχος εξέλιξης ήταν η βελτίωση των χαρακτηριστικών της προηγούμενης σχεδίασης και η δημιουργία ενός  κινητήρα με ισορροπημένη, ωφέλιμη καμπύλη ισχύος – προσφέροντας επίπεδη, γραμμική ροπή από τις χαμηλές στροφές – ιδανική για αστικά περιβάλλοντα και αναβάτες κάθε εμπειρίας. Χάρη στη βελτιωμένη κατανάλωση του κινητήρα που φτάνει περίπου τα 50km/l, (WMTC mode), τα νέα ελαστικά και το ρεζερβουάρ των 5,5L λίτρων, η αυτονομία που επιτυγχάνεται είναι περίπου 275km.

Τεχνολογίες χαμηλών τριβών eSP+ της Honda εφαρμόζονται σε όλο τον κινητήρα. Η έξυπνη τοποθέτηση εξαρτημάτων όπως η αντλία λαδιού (που είναι ενσωματωμένη στο στροφαλοθάλαμο) συνεισφέρει στην αποδοτικότητα. Ένας συμπαγής θάλαμος καύσης και τροφοδοσία καυσίμου PGM-FI βελτιστοποιεί την ταχύτητα καύσης και την απόδοση ψύξης.

Η έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου περιορίζει τις τριβές που αναπτύσσονται ανάμεσα στο έμβολο και στο χιτώνιο του κυλίνδρου μεταδίδοντας αποτελεσματικά την ενέργεια της καύσης στον στρόφαλο. Το χιτώνιο του κυλίνδρου από χυτοσίδηρο με την ‘σαγρέ’ επιφάνεια ελαχιστοποιεί πιθανές παραμορφώσεις στο εσωτερικό του. Αυτή η λύση περιορίζει τις τάσεις στο ελατήριο του εμβόλου μειώνοντας τις τριβές.

2021 HONDA SH MODE 125

Ένα πολύ αποδοτικό ψυγείο – ενσωματωμένο στη εξωτερική δεξιά πλευρά του στροφαλοθαλάμου – χρησιμοποιεί ένα μικρό, ελαφρύ ανεμιστήρα που μειώνει τις απώλειες τριβών και περιορίζει την αντίσταση. Η αντίσταση κύλισης μέσα στο κιβώτιο μειώνεται με τη χρήση τριών κύριων ρουλεμάν χαμηλών τριβών, τα οποία λειτουργούν εξατομικευμένα, ανάλογα με τα φορτία που δέχονται. Η εμπρός τροχαλία μετάδοσης φέρει σχεδιασμό με πτερύγια μείωσης αεροδυναμικής πίεσης ενώ η οδηγούμενη  τροχαλία μειώνει την τάση του ιμάντα, μειώνοντας έτσι τις απώλειες μετάδοσης.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, χωρίς ψήκτρες, γεννήτρια-εκκινητής (μίζα) ACG είναι ενσωματωμένη απευθείας στην άκρη του στροφαλοφόρου, λειτουργώντας ως μίζα και εναλλάκτης. Περιστρέφει απευθείας τον κινητήρα χωρίς θορύβους σύμπλεξης γραναζιών.

Το σύστημα Idling Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα λειτουργίας στο ρελαντί όταν το σκούτερ είναι σταματημένο και τα φρένα πατημένα και τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό γίνεται αθόρυβα, χάρη στο ACG σε συνδυασμό με το σύστημα που επαναφέρει το στρόφαλο σε θέση πριν το χρόνο της εισαγωγής και σε ένα μηχανισμό αποσυμπίεσης που περιορίζει την αντίσταση στο στρόφαλο. Το σύστημα Idling Stop διαθέτει λειτουργία που ‘διαβάζει’ τη φόρτιση της μπαταρίας και απενεργοποιείται αυτόματα για να μην αποφορτίζεται υπερβολικά.

Ο κινητήρας eSP+ πληροί τις προδιαγραφές EURO5.

3.3 Πλαίσιο

  • Νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο ‘enhanced Smart Architecture Frame’
  • Κομψοί, νέοι τροχοί ολοκληρώνουν την αισθητική αναβάθμιση.
  • Νέα ελαστικά μειώνουν την αντίσταση κύλισης και βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου

Ένα προηγμένο πλαίσιο τεχνολογίας enhanced Smart Architecture Frame (eSAF) επόμενης γενιάς αντικαθιστά το προηγούμενο σωληνωτό πλαίσιο. Κατασκευασμένο από πρεσαριστό ατσάλι είναι κατά 8% ελαφρύτερο και, χάρη στην προσεκτικά μελετημένη κατασκευαστική ακαμψία, προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση σε συνδυασμό με αυξημένη ευστάθεια, οδηγική άνεση και αντοχή.

Η γωνία κάστερ είναι 26° 30’, με ίχνος τροχού 69.5mm trail και το μεταξόνιο 1.305mm (από 27°, 68mm και 1305mm). Οι συνολικές διαστάσεις είναι συμπαγείς: μήκος 1950mm x πλάτος 670mm x ύψος 1100mm, με απόσταση από το έδαφος στα 150mm. Σε συνδυασμό με βάρος μόλις 118kg, προκύπτει ένα εξαιρετικά ευέλικτο και φιλικό στο χρήστη σκούτερ πόλης.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου έχει διαδρομή 89 mm. Η πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου σε 5 στάδια έχει διαδρομή 75 mm. Ο  νέος εμπρός τροχός 16 ιντσών από χυτό αλουμίνιο φορά ελαστικό σε διάσταση 80/90-16, ενώ στον πίσω τροχό των 14 ιντσών η διάσταση του ελαστικού είναι 100/90-14. Και τα δύο ελαστικά είναι νέα, σχεδιασμένα για μείωση της αντίστασης και βελτίωση της κατανάλωσης κατά 4%.

Ο μπροστινός υδραυλικός δίσκος των 220mm συνδέεται με ένα πίσω ταμπούρο 130mm μέσω του CBS, διασφαλίζοντας ομαλή και ομοιόμορφα κατανεμημένη πίεση πέδησης σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμα και σε δυνατά ή απότομα φρεναρίσματα.

  1. Αξεσουάρ

Η γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda για το SH Mode περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:

Top box 35L & πίσω σχάρα

Σετ ζελατίνα και χούφτες

Κουβέρτα σκούτερ

 

  1. Τεχνικές προδιαγραφές
 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΥγρόψυκτος, 4-χρονος SOHC
Κυβισμός (cm³)125 cc
Βαλβίδες4
Διάμετρος & Διαδρομή (mm)53,5 x 55,5mm
Σχέση συμπίεσης11.5:1
Μέγιστη ισχύς11,4 Ps (8,4kW) @ 8.500rpm
Μέγιστη ροπή12,1Nm @ 5.000rpm
Χωρητικότητα σε λιπαντικό0,9L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
ΨεκασμόςΗλεκτρονικός PGM-FI
Χωρητικότητα ντεπόζιτου5,5L
Κατανάλωση καυσίμου50km/litre
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜίζαΗλεκτρική
Χωρητικότητα μπαταρίας12V7Ah
Ισχύς ACG570W/5.000rpm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτηΑυτόματος, φυγοκεντρικός
Τύπος κιβωτίουCVT
Τελική ΜετάδοσηV-Belt
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤύποςΣωληνωτό Ατσάλινο
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)1950mm x 670mm x 1100mm
Μεταξόνιο1.305mm
Γωνία Κάστερ26° 30’
Ίχνος Τροχού69,5mm
Ύψος Σέλας765mm
Απόσταση από το έδαφος150mm
Βάρος (γεμάτο)118kg
Ακτίνα στροφής1,97m
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Τύπος ΕμπρόςΤηλεσκοπικό πιρούνι 33mm – διαδρομή 89mm
Τύπος ΠίσωΨαλίδι με δύο αμορτισέρ. Ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση Ζάντας Εμπρός16M/C x MT2.50
Διάσταση Ζάντας Πίσω14M/C x MT2.75
Ελαστικό Εμπρός80/90-16 inch
Ελαστικό Πίσω100/90-14inch
ΦΡΕΝΑ
ΤύποςCBS
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΌργαναHonda Smart Key, θύρα φόρτισης USB
ΠροβολέαςLED
Πίσω φωςΣυμβατική λυχνία

 

2021 HONDA SH MODE 125

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

# Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

mitropolitis velestinou-damaskinos

Στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός με Κορονοϊο ο Μητροπολίτης Βελεστίνου Δαμασκηνός

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 26 / 1 / 2022 , 14:39 από news_room Με κορονοϊο νοσεί ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός. Ο σεβασμιώτατος νοσηλεύεται με κορονοϊο στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” των Αθηνών, εδώ και τρείς ημέρες. Παρακολουθείται από τους θεράποντες ιατρούς του νοσοκομείου ενώ η κατάσταση της υγείας του δεν διατρέχει κάποιο […]

Σαν Σήμερα στην Εκκλησία - Εκκλησιαστικό Σαν Σήμερα - Πρεμιέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Σαν σήμερα 7 Φεβρουαρίου στην Εκκλησία – Εκκλησιαστικά Γεγονότα

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Κυριακή 7 / 2 / 2021 , 3:20 από news_room Σαν σήμερα 7 Φεβρουαρίου στην Εκκλησία: Σαν σήμερα το σωτήριο έτος 2008 θα συγκληθεί ιεραρχεία στην Εκκλησία της Ελλάδος με σκοπό το σώμα της εκκλησίας να εκλέξει νέο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Τελικά μετά τη δεύτερη ψηφοφορία νέος αρχιεπίσκοπος εξελέγει ο […]

Pin It on Pinterest