20 °C Athens, GR
24/03/2023

Τελευταια Νέα
Απόψεις: Ρωσίδα κατάσκοπος δήλωνε στο Ληξιαρχείο ότι ήθελε την ίδια ώρα που μητέρες και παιδιά πληρώνουν έως και 8500€ Σε αργία ο κληρικός της Ι.Μ. Ρεθύμνης, Πρωτοπρεσβύτερος Εμμανουήλ Σαρρής Την Υπουργό Παιδείας δέχθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Γεώργιος Ολοκληρώθηκε η Σύναξη Πνευματικών στη Μητρόπολη Εδέσσης Την Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό επισκέπτεται ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος Αρχιερατική Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Καίσαρι Κορινθίας Δοξολογία για την Εθνική Επέτειο της Επανάστασης του 1821 στους Αγίους Τόπους Το ενδεχόμενο ανάπτυξης οπλισμένης δύναμης στην Αϊτή συζητούν ΗΠΑ-Καναδάς Περισσότερα από 2.800.000 στρέμματα έκαψαν οι 10 πιο ακραίες πυρκαγιές στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια Επίσκεψη του Δημάρχου του Μεσολογγίου στον Μητροπολίτη Αιτωλίας Δαμασκηνό Πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα με θέμα: «Εκπαίδευση κατά του Ρατσισμού» Μεγάλο αποβατικό σκάφος του ΠΝ των ΗΠΑ συμμετέχει σε γυμνάσια στη Νότια Κορέα

100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από τη SKODA

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 18 / 2 / 2021 , 1:47 από news_room

100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από τη SKODA

  • Η SKODA AUTO έφτασε τον αριθμό-ορόσημο των 100.000 συστημάτων μπαταριών για plug-in υβριδικά μοντέλα, σε λιγότερο από 15 μήνες παραγωγής στο νέο εργοστάσιό της, στη Mladá Boleslav
  • Πρόκειται για μία ολοκαίνουργια κατασκευαστική μονάδα για την οποία επενδύθηκαν 25,3 εκατομμύρια ευρώ
  • Οι μπαταρίες έλξης υψηλής τάσης που κατασκευάζονται στο νέο εργοστάσιο χρησιμοποιούνται και σε πολλά μοντέλα άλλων μαρκών του Volkswagen Group

Η SKODA βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης, που τα τελευταία χρόνια  επεκτείνεται και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Νωρίτερα μέσα στον Φεβρουάριο, η SKODA AUTO κατασκεύασε τη “Νο. 100.000” μπαταρία έλξης υψηλής τάσης, ειδικά για plug-in υβριδικά μοντέλα. Οι μπαταρίες αυτές κατασκευάζονται σε μία νέα υπερσύγχρονη μονάδα, στις κεντρικές εγκαταστάσεις της SKODA, στη Mladá Boleslav, περίπου 70 χιλιόμετρα έξω από την Πράγα.

Για το νέο εργοστάσιο, έκτασης περίπου 2.000 τ.μ., η SKODA AUTO επένδυσε 25,3 εκατομμύρια ευρώ. Διαθέτει υπερσύγχρονο εξοπλισμό για πλήρη έλεγχο των μπαταριών και διασφάλιση των υψηλότερων δυνατών προδιαγραφών ασφάλειας και ποιότητας. Σε αυτό, η SKODA κατασκευάζει μπαταρίες υψηλής τάσης όχι μόνο για τα δικά της plug-in υβριδικά μοντέλα, συγκεκριμένα τα  SUPERB iV και OCTAVIA iV, αλλά τις διαθέτει και στις άλλες μάρκες του Volkswagen Group.

Η παραγωγή στο συγκεκριμένο εργοστάσιο ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019 και έκτοτε κλιμακώθηκε σταδιακά. Χρειάζονται περίπου δύο ώρες για την κατασκευή μιας μπαταρίας, χρονικό διάστημα στο οποίο αυτή περνά από 66 διαφορετικούς σταθμούς εργασίας. Κάθε 88 δευτερόλεπτα, μια μπαταρία για μοντέλα που βασίζονται στην MQB πλατφόρμα με plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης, βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.

Κάθε βάρδια απασχολεί 58 εργαζόμενους οι οποίοι υποβοηθούνται από συνολικά 13 ρομπότ. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα modules για το αριστερό και το δεξί μισό μιας μπαταρίας, τυγχάνουν ξεχωριστής επεξεργασίας. Διατίθενται με μια ειδική θερμοαγώγιμη μεμβράνη, η οποία αποβάλλει τη θερμότητα και βοηθά στην ψύξη του συστήματος. Επιπλέον, ένα ψυκτικό υγρό προστίθεται μεταξύ των δύο modules πριν συνδεθούν σε μία ενιαία μονάδα με περίβλημα αλουμινίου. Η ολοκληρωμένη μπαταρία, εκτός των ηλεκτρονικών διαθέτει επίσης όλες τις απαραίτητες προκαλωδιώσεις, στεγανοποιήσεις και βραχίονες, έτοιμη για τοποθέτηση στο όχημα.

Οι μπαταρίες υποβάλλονται σε εκτεταμένο έλεγχο πριν από την εγκατάσταση. Αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο του κυκλώματος ψύξης και ότι δεν υπάρχουν διαρροές. Για να διασφαλιστεί ότι η διαδικασία λειτουργεί αξιόπιστα και με μηδενικό ποσοστό λάθους, σε τακτά χρονικά διαστήματα παρεμβάλλονται δοκιμαστικές, ελαττωματικές μπαταρίες με στόχο την ανίχνευση και απόρριψή τους. ΟΙ μπαταρίες που περνούν με επιτυχία τον έλεγχο διαρροής, αξιολογούνται ως προς τις ηλεκτρικές λειτουργίες σε συνολικά 13 πάγκους δοκιμών. Αξιολογείται, για παράδειγμα, η αλληλεπίδραση εξαρτημάτων υψηλής τάσης και χαμηλής τάσης καθώς και η ηλεκτρική μόνωση. Τέλος, κάθε σύστημα μπαταρίας φορτίζεται σε ένα ποσοστό της μέγιστης χωρητικότητάς του.

H SKODA μετασχηματίζεται σταδιακά σε μία μάρκα με ιδιαίτερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Ειδικά προγράμματα κατάρτισης προετοιμάζουν το προσωπικό για τη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Περισσότερα από 16.000 εργαζόμενοι έχουν ήδη λάβει τη σχετική εκπαίδευση, σε ένα πρόγραμμα στο οποίο η SKODA AUTO, μόνο την επόμενη διετία, θα επενδύσει 45 εκατομμύρια ευρώ. Αν αυτό το ποσό ακούγεται μεγάλο, είναι μάλλον μικρό σε σχέση με την απόφαση της SKODA να επενδύσει συνολικά 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε νέα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα καθώς και στην παραγωγή μπαταριών, έως το 2025.

 

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

ΗΠΑ : Προς διεθνή συμφωνία για τη φορολόγηση των κολοσσών του διαδικτύου

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Σάββατο 27 / 2 / 2021 , 6:16 από news_room Οι Ηνωμένες Πολιτείες ήραν το κυριότερο εμπόδιο για την υιοθέτηση μιας διεθνούς συμφωνίας για τη φορολόγηση των κολοσσών του διαδικτύου, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών. Η Αμερικανίδα υπουργός Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν είπε στους ομολόγους της, στη σύνοδο της G20, […]

Ο Πρόεδρος Μπάιντεν θα γίνει δεκτός από τον πάπα στις 29 Οκτωβρίου

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή 15 / 10 / 2021 , 1:35 από news_room Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν και η σύζυγός του Τζιλ Μπάιντεν θα γίνουν δεκτοί στο Βατικανό από τον πάπα Φραγκίσκο στις 29 Οκτωβρίου, έγινε σήμερα γνωστό από τον Λευκό Οίκο. «Θα συζητήσουν τους τρόπους για να εργαστούν από […]

Pin It on Pinterest