9 °C Athens, GR
22/01/2021

Τελευταια Νέα
Και η Κύπρια Ολυμπιονίκης Άντρη Ελευθερίου Κακοποιήθηκε από Παράγοντα του Αθλητισμού ΗΠΑ: Ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε διάταγμα επανένταξης στη συμφωνία του Παρισιού & Ακύρωσε την αποχώρηση των ΗΠΑ από τον ΠΟΥ Συνέντευξη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο περιοδικό Monocle Ελλάδα και wine bar – Άρθρο του Ντίνου Στεργίδη Η Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων ζητά κυρώσεις της ΕΕ στη Ρωσία για την Σύλληψη του Ρώσου Ηγέτη Αλεξέι Ναβάλνι Η Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων διαμαρτύρεται για την κράτηση του Λευκορωσίου δημοσιογράφου Αντρέι Αλιξάνδρα ΗΠΑ : Αποχώρησε ο Ντόναλντ Τραμπ – Ορκίστηκε Τζο Μπάϊντεν – Τα Πρώτα Μέτρα της Πολιτικής του Νέου Προέδρου (Εικόνες) Συναντήσεις στα γραφεία της ιεράς αρχιεπισκοπής Αθηνών είχε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος Σήμερα 21 Ιανουαρίου 2021 η Εκκλησία μας Τιμά τη Μνήμη του οσίου Μαξίμου του Ομολογητού Την Βασιλόπιτα έκοψε ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων στην Πατριαρχική Σχολή της Σιών Χορηγία Υποτροφιών στην Ουγγαρία για Χριστιανούς της Μέσης Ανατολής

Νέα προβλήματα με την ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο Μόναχο

Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 12 / 1 / 2021 , 21:08 από news_room

Μέσω της δημοσίευσης των εγγράφων από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Μονάχου προκύπτει μια νέα αντιπαράθεση συλλογικών οργάνων των γονέων των ελληνικών σχολείων Μονάχου και του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας:

Πως ξεκίνησε;

Advertising:
ADOLOGALA.GR - Ειδήσεις από την Εκκλησία και τον Κόσμο

Το Νοέμβριο του 2020 γίνεται γνωστή η συγκρότηση άμισθης επιτροπής από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας με στόχο να “εξετάσει τη δυνατότητα μετατροπής των ελληνικών σχολείων της Βαυαρίας, που ακολουθούν δίγλωσσο πρόγραμμα σπουδών, σε γερμανικού τύπου σχολεία”.

Τι φοβούνται οι γονείς;

Την υποβάθμιση των ελληνικών σχολείων κάτι που προκύπτει από μια σειρά ερωτήματα που θέτουν και αφορούν π.χ.

Τι προοπτικές θα έχουν τα παιδιά μας μετά την αναδιοργάνωση του ελληνικού Δημοτικού/Γυμνασίου σε Mittelschule; – Ποιο θα είναι το προτέρημα με αυτή την αλλαγή, σε σχέση με το παρόν σύστημα που έχουμε; – Ποιο αναλυτικό πρόγραμμα θα ακολουθήσει το μελλοντικό ελληνικό σχολείο; – Ποιος θα είναι ο φορέας και που θα υπάγονται τα ελληνικά σχολεία του Μονάχου; – Αν θα αλλάξει η δομή βασικών ελληνικών διδασκόμενων μαθημάτων όπως, λ.χ., η Ιστορία, η Ελληνική Γλώσσα και τα αντίστοιχα βιβλία τους, ειδικά για την 5η και 6η Δημοτικού; (ή θα παραμείνουν τα ίδια στη νέα δομή;)  – Εάν οι αλλαγές θα ισχύουν σε όλα τα σχολεία του Μονάχου που θα παραμείνουν σε λειτουργία ή αφορά μόνο τα σχολεία που θα λειτουργήσουν στο νέο κτίριο στο Berg am Laim; – Τα παιδιά στα υπόλοιπα σχολεία στην περιοχή του Μονάχου (πέραν των 500 μαθητών), που θα πάνε; Και τι εκπαιδευτικό σύστημα θα ακολουθούν;

Επιπλέον καταθέτουν την ένστασή τους ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει εντάξει στο διάλογο τους εκπροσώπους των γονέων.

Από την απάντηση της επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας προκύπτει ότι η συζήτηση αφορά το νέο υπό κατασκευή σχολικό κτίριο στο Berg am Laim και ότι είναι συνέχεια της απόφασης Ελλάδας – Δήμου Μονάχου από το 2019 (δηλαδή από την προηγούμενη ηγεσία του ΥΠΕΠΘ).

Αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή του το ΥΠΕΠΘ

1) Ένα καινούριο σχολείο πρέπει να αδειοδοτηθεί με βάση όσα ορίζονται στην ισχύουσα γερμανική Schulordnung. Από αυτή έχει απαλειφθεί ο όρος Hauptschule διότι όλα τα τέτοιου τύπου γερμανικά σχολεία έχουν μετατραπεί σε Mittelschule. Αυτό απαιτούν άλλωστε εγγράφως οι γερμανικές αρχές προκειμένου να μας παραχωρήσουν 4.500 τ.μ. και 500 θέσεις στο σχολείο που θα ανεγερθεί στο Berg am Laim βάσει της συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ Δήμου Μονάχου και Ελληνικής Δημοκρατίας στις 31.05.2019

2) Το τμήμα του σχολείου που θα ανεγερθεί στο Berg am Laim για να δοθεί στο Ελληνικό Κράτος θα πρέπει να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από τη Βαυαρική κυβέρνηση (Förderfähig). Σε διαφορετική περίπτωση δεν είναι δυνατή η ανέγερση βάσει της ως άνω συμφωνίας της 31.05.2019

3) Αν μετεξελιχθεί το σχολείο σε Mittelschule και αποκτήσει έτσι ένα χαρακτηρισμό που υπάρχει ήδη στη Schulordnung, ανοίγει ο δρόμος για την διεκδίκηση της λειτουργίας Ολοήμερου σχολείου, του οποίου το ωρολόγιο πρόγραμμα θα προσφέρει στους μαθητές μαθήματα επιλογής ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους και όπου θα μπορεί να υπάρξει και αύξηση των ωρών ελληνικών μαθημάτων.

Απάντηση στην απάντηση της Επιτροπής του ΥΠΕΠΘ από το Σύλλογο Γονέων:

Ο Σύλλογος δεν δηλώνει ικανοποίηση από τις απαντήσεις ΥΠΕΠΘ και το κατηγορεί για “ασάφειες”.

Πηγή: doryforos.org

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

Το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδος καταδικάζει απόλυτα την μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τέμενος

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή 21 / 8 / 2020 , 14:42 από adologala.gr «Μια ακόμη πρόκληση εις βάρος των απανταχού θρησκευόμενων ανθρώπων και της διεθνούς κοινότητας που σέβεται τα μνημεία του ανθρώπινου πολιτισμού» χαρακτηρίζει το υπουργείο Εξωτερικών τη σημερινή απόφαση των τουρκικών Αρχών περί μετατροπής της Μονής της Χώρας σε μουσουλμανικό τέμενος. […]

Επίσκεψη ΥΕΘΑ Ν. Παναγιωτόπουλου στην εθελοντική αιμοδοσία ΑΣΑΕΔ – ΟΑΚΑ

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 22 / 12 / 2020 , 9:22 από news_room Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος επισκέφθηκε, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Λευτέρη Αυγενάκη, την Αίθουσα Διακεκριμένων Προσώπων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών «Σπύρος Λούης» όπου πραγματοποιήθηκε εθελοντική αιμοδοσία με σύνθημα: «Ο αθλητισμός ενώνει». Στην εκδήλωση, η οποία διοργανώθηκε από το […]

Pin It on Pinterest