Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 29 / 2 / 2024 , 10:40 από news_room
Η ABB κερδίζει παραγγελία για την παράδοση μιας εγκατάστασης σύνδεσης στην ξηρά ως μέρος του έργου Sea Change των λιμένων του Portsmouth της Μεγάλης Βρετανίας.
Το έργο Sea Change θα σχεδιάσει, θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει ένα έργο ηλεκτρικής ενέργειας στην ξηρά στις τρεις πιο πολυσύχναστες θέσεις ελλιμενισμού του. Χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω του διαγωνισμού «ZEVI», που παρέχεται σε συνεργασία με το Innovate UK
Η σύνδεση στην ξηρά επιτρέπει στους επισκέπτες πορθμείων και κρουαζιερόπλοιων να αποφεύγουν εκπομπές συνδέοντας στο ηλεκτρικό δίκτυο της ακτής ενώ βρίσκεστε στο λιμάνι, υποστηρίζοντας τον στόχο του λιμανιού να είναι το πρώτο στο Ηνωμένο Βασίλειο με μηδενικές εκπομπές έως το 2030.
Η ABB κέρδισε μια παραγγελία με το Portsmouth International Port της Μεγάλης Βρετανίας για την παροχή μιας λύσης σύνδεσης στην ξηρά για επίσκεψη σε πορθμεία και κρουαζιερόπλοια. Μέρος του έργου Sea Change του λιμανιού του Ηνωμένου Βασιλείου για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία ενός συστήματος ηλεκτροπαραγωγής στην ξηρά στις τρεις πιο πολυσύχναστες θέσεις ελλιμενισμού του, η εγκατάσταση θα εξυπηρετεί δύο αγκυροβόλια πορθμείων – το καθένα με πέντε σημεία σύνδεσης – και μια επιπλέον κουκέτα που μοιράζονται οχηματαγωγά και κρουαζιερόπλοια. Η παραγγελία υπογράφηκε τον Ιανουάριο του 2024, με το σύστημα να πρόκειται να εγκατασταθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2024 και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία έως το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Η σύνδεση στην ξηρά της ABB επιτρέπει στα πλοία να σβήνουν τους κινητήρες τους ενώ βρίσκονται ελλιμενισμένα, αποφεύγοντας το ετήσιο διοξείδιο του άνθρακα Εκπομπές για τα πλοία που καταπλέουν στο Διεθνές Λιμάνι του Πόρτσμουθ κατά περίπου 20.000 μετρικούς τόνους από το 2027. Αυτό θα βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα του αέρα στην περιοχή του λιμανιού ενώ θα βοηθήσει το λιμάνι να πραγματοποιήσει τις μακροπρόθεσμες περιβαλλοντικές του φιλοδοξίες.
Ως το μεγαλύτερο και καλύτερα συνδεδεμένο δημοτικό λιμάνι του Ηνωμένου Βασιλείου, δεσμευόμαστε να τηρούμε τα υψηλότερα περιβαλλοντικά πρότυπα και έχουμε θέσει ως στόχο να φτάσουμε στο μηδέν έως το 2030 και να γίνουμε το πρώτο λιμάνι μηδενικών εκπομπών της χώρας έως το 2050», δήλωσε ο Stephen Watkyns. Τεχνικός Διευθυντής στο Portsmouth International Port. «Η λύση σύνδεσης στην ξηρά της ABB θα βοηθήσει στην υποστήριξη αυτών των φιλοδοξιών. Κυρίως, για τους κατοίκους του Πόρτσμουθ, θα έχει εξαιρετικά θετικό αντίκτυπο στην ποιότητα του αέρα στο λιμάνι και τις γύρω περιοχές».
Το πλήρες εύρος παροχής της ABB για το σύστημα σύνδεσης στην ξηρά περιλαμβάνει έναν κινητήρα 16-MVA ACS6080 με φίλτρο διακλάδωσης, διακόπτη MV, αντιστάθμιση συντελεστή ισχύος, μετασχηματιστές, ηλεκτρονικά σπίτια, συστήματα διαχείρισης καλωδίων και αυτοματισμό. Επιπλέον, η ABB θα παρέχει υπηρεσίες εγκατάστασης, καλωδίωσης και θέσης σε λειτουργία, ενώ το Portsmouth International Port θα επωφεληθεί επίσης από τριετή συμφωνία συντήρησης.
«Μέσω του έργου Sea Change και των φιλόδοξων στόχων μείωσης των εκπομπών, το Portsmouth International Port της Μεγάλης Βρετανίας ακολουθεί μια προορατική προσέγγιση για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα», δήλωσε ο Marcus Martelin, Επικεφαλής Υπηρεσιών Απανθρακοποίησης, ABB Marine & Ports. «Το να επιλεγούμε ως πάροχος τεχνολογίας για αυτό το έργο που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου είναι προνόμιο και αντανακλά τη φήμη μας ως αξιόπιστου παρόχου δυνατοτήτων σύνδεσης στην ξηρά για καθαρότερες λιμενικές λειτουργίες».
Ως μέρος του έργου, ο μεγαλύτερος πελάτης του λιμανιού, η Brittany Ferries, θα εισαγάγει δύο νέα υβριδικά πλοία LNG-ηλεκτρικά από το 2025, τα οποία θα είναι τα μεγαλύτερα πλοία αυτού του τύπου στον κόσμο. Μαζί με το Portsmouth International Port και τη Brittany Ferries, η ABB θα συμμετάσχει σε μια κοινοπραξία ακαδημαϊκών, ειδικών στη ναυτιλία και μερικές από τις πιο συναρπαστικές τεχνολογικές ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν συγκεντρωθεί για την υλοποίηση του έργου. Το Πανεπιστήμιο του Πόρτσμουθ, η MSE International, η B4T, η IOTICS και η Swanbarton θα συνεισφέρουν τεχνολογίες και τεχνογνωσία που θα υποστηρίξουν το Sea Change, καθιστώντας αυτήν μια ελκυστική και επεκτάσιμη λύση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από λιμάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο εξωτερικό.
Το Sea Change αποτελεί μέρος του διαγωνισμού Zero Emissions Vessels and Infrastructure (ZEVI), ο οποίος ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο του 2023, με χρηματοδότηση από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και σε συνεργασία με την Innovate UK. Ως μέρος του ZEVI, το Υπουργείο Μεταφορών διέθεσε πάνω από 80 εκατομμύρια £ σε 10 εμβληματικά έργα που υποστηρίζονται από 52 οργανισμούς από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο για την υλοποίηση έργων έρευνας και ανάπτυξης σε πραγματικό κόσμο σε καθαρές ναυτιλιακές λύσεις. Τα έργα θα πραγματοποιηθούν σε πολλές τοποθεσίες από τα νησιά Orkney έως τη νοτιοδυτική Αγγλία.
Το ZEVI είναι μέρος του Γραφείου Ναυτιλίας του Ηνωμένου Βασιλείου για τη μείωση των εκπομπών (UK SHORE), το οποίο εστιάζει σε καθαρές ναυτιλιακές τεχνολογίες που μπορούν να κλιμακωθούν γρήγορα για να απελευθερώσουν τον εγχώριο ναυτιλιακό τομέα του Ηνωμένου Βασιλείου. Τον Μάρτιο του 2022, το Υπουργείο ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη κρατική επένδυση που έγινε ποτέ στον εμπορικό ναυτιλιακό τομέα του Ηνωμένου Βασιλείου, διαθέτοντας 206 εκατομμύρια £ στο UK SHORE, ένα νέο τμήμα στο Υπουργείο Μεταφορών που επικεντρώνεται στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του ναυτιλιακού τομέα. Το UK SHORE παρέχει μια σειρά παρεμβάσεων κατά τη διάρκεια της περιόδου 2022-2025 με στόχο την επιτάχυνση του σχεδιασμού, της κατασκευής και της λειτουργίας καθαρών ναυτιλιακών τεχνολογιών κατασκευής του Ηνωμένου Βασιλείου και την απελευθέρωση μιας μετάβασης από τη βιομηχανία στο Net Zero.