Δημοσιεύθηκε: Κυριακή 4 / 6 / 2023 , 5:48 από news_room
Τα καφενεία για τους μεσήλικες έχουν παρέλθει εδώ και πολλά χρόνια. Λίγο η κρίση, λίγο η τιμή του καφέ, λίγο και οι πολλές ώρες που καθόντουσαν στο καφενείο κάποιοι θαμώνες τα οδήγησαν και αυτά στην κρίση και στο οριστικό κλείσιμο και φυσικά μαζί με το κλείσιμο αυτό χάθηκαν και αυτές οι πολύωρες συζητήσεις για τα κομματικά, οι τσακωμοί για τον νικητή των εκλογών αλλά και οι πληροφορίες από κομματικά στελέχη που μοιραζόντουσαν από στόμα σε στόμα.
Τώρα οι μεσήλικές, 40-60 χρόνων πηγαίνουν για καφέ στη μπάρα με το σκαμπό το ψηλό, παραγγέλνουν φρέντο εσπρέσο και πιάνουν κουβέντα με τα 20χρονα πολλές φορές για να επιβεβαιώσουν το Χάσμα γενεών που υπάρχει μεταξύ τους, αλλά δεν πτοούνται συνεχίζουν ακάθεκτοι τον καφέ τους χωρίς τις συζητήσεις. Κίγο η ποπ μουσική η ξένη, λίγο το σκαμπό λίγο και η διαφορά ηλικίας δεν θα ακουστεί λέξη για τα πολιτικά!.
Προεκλογικές εκστρατείες μέσω tik tok πλέον και στη χώρας μας!. Μάλιστα, την ώρα που πολλές κυβερνήσεις προσπαθούν να απομονώσουν τον μπελά που ονομάζεται Tik Tok στην Ελλάδα κάποιοι το βρήκαν ως το χρησιμότατο εργαλείο δήθεν επικοινωνίας. Τελικά κάποιες στιγμές οι μεσήλικές πολιτικοί κοιτούν να μπούν στα λιμάνια τα ξένα, τα λιμάνια, τις θέσεις και τα στέκια κάποιων που ίσως να μην θέλουν να ακούσουν πολιτικά ήτοι τους νέους και γίνονται σαν εκείνους τους μεσήλικες που άλλαξαν στέκια γιατί δεν ήθελαν να τα συζητούν και μεταφέρθηκαν από τον ουζομεζέ και το κομπολόι στο σκαμπό με την τσίχλα και το μαλλί καρφάκια.
Πολιτικοί παλιμπαιδισμοί μπορεί να σκεφθεί εύκολα κανείς. Αλλά σίγουρα οι μόνοι ενοχλημένοι είναι οι νέοι αφού τους χάλασαν τα στέκια κάποιοι πχ TV τώρα στράφηκαν σε άλλα μονοπάτια. Τι να σκεφθεί κανείς; αφού δεν μάθαν τρόπους και ενοχλούν όποιον θέλουν ποιός θα τους βάλει στην θέση τους;. Δεν θα τους βάλει κανείς, αφού ούτε οι τηλεοράσεις θα γεμίσουν τα νεανικά σπίτια ούτε οι καφενέδες θα ανοίξουν για τους ανέργους και εργαζόμενους μεσήλικες. Αλλάζουν οι εποχές. Την να την κάνει κάνει κανείς την τηλεόραση εφόσον υπάρχει το διαδίκτυο. Εκεί οι συζητήσεις έρχονται και πάνε. Και προβάλλει κανείς ότι θέλει, όπως το θέλει. Χωρά πολύ μοντάζ!.
Κρίση και στον καφέ και στην πολιτική
Η τιμή του καφέ μπορεί να έχει φθάσει στα ύψη αλλά η κρίση χτύπησε για ακόμα μία φορά και την πολιτική σκακιέρα όχι μόνο τον καφέ. Κόμματα εξαφανίστηκαν από τη Βουλή. Βουλευτές επίσης. Ο κόσμος αλλάζει και μαζί συμπαρασύρει και τα καφενεία. Πολιτική πλειοψηφία, ισχυρό πρώτο κόμμα, κεντρώα-αριστερή αντιπολίτευση για περισσότερα ευνοϊκά μέτρα υπέρ των λαϊκών στρωμάτων είναι το κλειδί της επιτυχίας των τελευταίων 60 χρόνων. Πόλωση, διχόνοια, κρίση, εκλογές και πάλι εκλογές είναι μία συνταγή που την βλέπουν οι ξένοι ευρωπαίοι εταίροι και ξέρουν. Εκείνοι γνωρίζουν από νωρίς το τι επικρατεί κάθε 4 χρόνια στην Ελλάδα. Γνωρίζουν πολύ καλά πως για όλα υπάρχει μία διαφωνία και φυσικά υπάρχει διαφωνία γιατί αν δεν υπήρχε κάτι θα άλλαζε θετικά. Κάτι όχι όμως η ζωή του μέσου νοικοκυριού, του μέσου Έλληνα. Εκλογές για δεύτερη και τρίτη φορά!
Ναί στην επιδοματική πολιτική όχι στην Αριστερά
Ο λαός βρήκε παντεσπάνι. Παντεσπάνι που δεν θέλει να χάσει και λογικό φαίνεται αφού από το 2009 είναι η πρώτη φορά που Κυβέρνηση επιδίδεται σε επιδοματική πολιτική για την στήριξη των επιπτώσεων από την ενεργειακή και επισιτιστική κρίση που υπάρχει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Κρίση που έχει τυπωθεί σε κάθε νού, και έχει εισχωρήσει στο DNA του Έλληνα και της Ελληνίδας που γνώρισε για τα καλά τα δόντια του ΔΝΤ και του κλεισίματος της στρόφιγγας των δανείων των τραπεζών στους πολίτες της χώρας. Την ώρα λοιπόν που έχει παντεσπάνι(Market Pass, Fuell Pass κλπ) ο λαός αναγκαστικά δεν λέει όχι και πώς να πεί;!. Ποιός θα άλλαζε κυβέρνηση, κόμμα, πολιτικό αρχηγό αν κέρδιζε έστω και λίγα. Όχι δεν είναι προεκλογική προπαγάνδα για κανένα κόμμα το άρθρο αυτό αλλά μία απλή αιχμή για την αλλαγή φοράς στα πρόσημα των τελευταίων 7 χρόνων. Εντύπωση έκανε το αποτέλεσμα των εκλογών σε όλους τους ξένους δημοσιογράφους αλλά όχι στις εταιρίες δημοσκοπήσεων. Αυτές οι εταιρίες που σε προηγούμενες εκλογές έδειχναν δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ και ήρθε η ανατροπή δηλαδή ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά εμφανίζουν και κόμματα φαντάσματα να μπαίνουν στην Βουλή, αλλά παρόλη την αποτυχία τους τα ΜΜΕ συνεχίζουν να προβάλλουν τις δημοσκοπήσεις ως “μάννα εξ ουρανού” είναι σαν αυτά δηλαδή τα ποσοστά που έβλεπαν οι ευρωπαίοι εταίροι από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. κάποτε και την εμπιστευόντουσαν αλλά κάποια στιγμή στο μεγάλο σφάλμα έγινε η ανατροπή και άλλαξαν όλα, ωστόσο, με αυτές τις εταιρίες δεν αλλάζει τίποτα, παρά τα συνεχιζόμενα λάθη, παρά την συνεχιζόμενη για 12 και πλέον χρόνια λανθασμένη εκτίμηση κρατούν (αυτές) ψηλά στην εκτίμηση των Καναλαρχών!.
Έτσι λοιπόν από αριστερά η χώρα πάει δεξιά. Δεν είναι πρώτη φορά, πολλές φορές έχει συμβεί ωστόσο λέει μία σοφή παροιμία το τυρί το είδανε (το δόλωμα) την Φάκα δεν είδανε!.
Χρ. Ρ στο adologala.gr