13 °C Athens, GR
30/11/2021

Τελευταια Νέα
Η Ενθρόνιση του Μητροπολίτη Θήρας Αμοργού και Νήσων Αμφιλόχιου – Adologala.gr Λαμπρά εγκαίνια του Ιερού Ναού Αγίας Αικατερίνης στο Σύδνεϋ (Εικόνες) – Adologala.gr Χαίρει άκρας υγείας ο Μητροπολίτης Μάνης Χρυσόστομος – Adologala.gr Η Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης αποφάσισε για τον Αρχιεπίσκοπο Ειρηναίο – Adologala.gr Φωκίδος Θεόκτιστος : «Όταν τα αυτονόητα καθίστανται δυσνόητα και παρεξηγήσιμα» – Adologala.gr Ο Πατριάρχης Αντιοχείας επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου με την ευκαιρία των Ονομαστηρίων του Η Ενθρόνιση του Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Γρηγορίου Εγκαινιάσθηκε στη Μόσχα έκθεση αφιερωμένη στην επιστημονική δράση των αδελφών Λειχούδη Ημέρα τιμής και μνήμης για την Εθνική Αντίσταση και τη θυσία των Σπαρτιατών στο Μονοδένδρι Πανηγυρικός Εσπερινός Αποστόλου Ανδρέα του Πρωτόκλητου στη Λευκωσία – Adologala.gr Τροπολογία για τη διαφημιστική δραστηριότητα του δημοσίου και την ΕΡΤ Η ΠτΔ εγκαινίασε την έκθεση «Αναζητώντας την αθανασία. Η τέχνη του πορτρέτου στις συλλογές του Λούβρου» Σε συναγερμό η βόρεια Γαλλία λόγω της κακοκαιρίας Επίσημη Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ρώμης στο Οικουμενικό Πατριαρχείο Επίσκεψη του Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Θεοφίλου στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο – Adologala.gr Συνάντηση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος με τον νέο Πρέσβη του Ισραήλ Προβλήματα από την κακοκαιρία σε Ήπειρο και Τρίκαλα – Kαταπτώσεις βράχων στην Καρδίτσα Τουρκία: Τουλάχιστον 4 νεκροί σε καταιγίδα στην Κωνσταντινούπολη

Honda-Moto: Νέα CBR500R, MY22 – Με 7.800€ στην Ελληνική Αγορά – Πλήρης Οδηγός

Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 15 / 11 / 2021 , 15:04 από news_room

Honda-Moto: Νέα CBR500R, MY22 – Με 7.800€ στην Ελληνική Αγορά – Πλήρης Οδηγός

Ο ‘πύραυλος τσέπης’ της Honda που οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας A2 βελτιώνεται σημαντικά με έμφαση στις επιδόσεις. Από τις πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFFBP) USD 41 χλστ., τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Η πρόσφυση του εμπρός τροχού έχει βελτιωθεί με ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός, όπως και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χάρη στο νέο ψαλίδι το οποίο είναι ελαφρύτερο με μικρότερη πλευρική ακαμψία. Το πίσω αμορτισέρ φέρει νέες ρυθμίσεις για άριστη συνεργασία με το νέο πιρούνι. Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί και το ελαφρύτερο ψυγείο εξοικονομούν βάρος, ενώ οι νέες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου βελτιώνουν το χαρακτήρα του κινητήρα. Ο ισχυρότερος προβολέας LED προσφέρει καλύτερη ορατότητα.

22YM HONDA CBR500R

Η νέα Honda CBR500R MY22 διατίθεται στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή της είναι 7.800€.

1. Εισαγωγή

Γρήγορη, ‘σπαρτιάτικη’, προσιτή και – πάνω απ’ όλα απολαυστική – η CBR500R της Honda με το ολόσωμο φέρινγκ, που κυκλοφόρησε το 2013 μαζί με τη ‘γυμνή’ CB500F και την ‘adventure styleCB500X, αναζωογονεί με γνήσια, σπορ ενέργεια την τριμελή οικογένεια δικύλινδρων μοτοσυκλετών μεσαίας κατηγορίας.

Εξαιρετικά δημοφιλής σε αναβάτες που επιθυμούν να ανέβουν μία κατηγορία με το 50% των κατόχων της να είναι κάτω των 30 ετών, η CBR500R προσφέρει τις συγκινήσεις μιας σπορ μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με χαμηλό λειτουργικό κόστος, κάτι που την καθιστά εξαιρετική για καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά και απολαυστική για τις βόλτες του Σαββατοκύριακου.

Το 2016 η CBR500R απέκτησε πιο αιχμηρό στυλ και φωτισμό LED μαζί με αναβαθμισμένη εμπρός ανάρτηση. Το 2019 έγινε ακόμα πιο δυναμική, με νέο σώμα και θέση οδήγησης, που αποτυπώνει τις σπορ προθέσεις της. Βελτιώσεις δέχτηκε και ο κινητήρας, ο οποίος έγινε ισχυρότερος από τις χαμηλές στροφές φτάνοντας πρόθυμα στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, συνοδεία ενός συναρπαστικού βρυχηθμού. Το 2020 πιστοποιήθηκε για τη συμμόρφωσή του με το πρότυπο EURO5.

Έχοντας αποδείξει ότι είναι η ‘σταρ’ της οικογένειας, για το Μ.Υ. 2022 αναβαθμίζεται αποκτώντας μία υψηλής ποιότητας ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFFBP USD 41χλστ., διπλά εμπρός δισκόφρενα, νέους ελαφρύτερους τροχούς και ψαλίδι και λοιπές βελτιώσεις στις λεπτομέρειες, όπως ένα εντυπωσιακό νέο χρώμα.

22YM HONDA CBR500R

2. Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

Παράλληλα με τις αλλαγές στον κινητήρα όπως οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου και ένα νέο ελαφρύτερο ψυγείο, το πλαίσιο ωφελείται από την προσθήκη του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa SFFBP USD 41χλστ., τις ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin που επενεργούν σε δύο δίσκους 296 χλστ., τους ελαφρύτερους τροχούς 5 μπράτσων και το επανασχεδιασμένο ψαλίδι – για βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά. Το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί ελαφρώς προς τα εμπρός, βελτιώνοντας την πρόσφυση του εμπρός τροχού και την πληροφόρηση του αναβάτη.

Σχεδιαστικά αναβαθμίζεται με ένα νέο εμπρός φτερό που έχει κληρονομήσει από την CBR650R, ενώ τα σπορ μαρσπιέ αλουμινίου ανήκουν τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό Όπως και πριν, όργανα LCD περιλαμβάνουν ενδείξεις Shift Up & Gear Position. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την CBR650R, προσφέρει τώρα μία ευρύτερη δέσμη.

Η 2022 CBR500R θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές:

Grand Prix Red

Matt Gunpower Black Metallic **ΝΕΟ για το 2022**

3. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Πλαίσιο & Στυλ

  • Ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ.

  • Δύο νέοι δίσκοι εμπρός 296 χλστ. συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες

  • Ελαφρύτεροι τροχοί και ψαλίδι, μαρσπιέ αλουμινίου

  • Ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός για βελτιωμένη πρόσφυση του εμπρός τροχού

  • Νέος προβολέας που έχει κληρονομήσει από την CBR650R

Το ατσάλινο πλαίσιο – τύπου διαμάντι με σωλήνες διατομής 35χλστ. παραμένει ίδιο για το 2022. Είναι ελαφρύ και πανίσχυρο, με ισορροπημένη ακαμψία που μεταφέρει άριστα την πληροφορία από το οδόστρωμα στον αναβάτη. Το σχήμα και η τοποθέτηση των βάσεων του κινητήρα σε συνδυασμό με τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου περιορίζουν τους κραδασμούς στο ελάχιστο.

Άμεσα αντιληπτή είναι η αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση. Με στόχο την αναβάθμιση της σπορ συμπεριφοράς, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χλστ. της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFFBP) USD 41χλστ. με νέες πάνω και κάτω πλάκες έδρασης. Με το διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες – αποσβεστήρας με σύστημα διαχωρισμού πίεσης Big Piston στη μια και μηχανισμός ελατηρίου στην άλλη – οι αντιδράσεις και η ποιότητα κύλισης έχουν επίσης βελτιωθεί. Η τετρακύλινδρη CB650R χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό.

Ως ένα ακόμα μέτρο βελτίωσης της ποιότητας κύλισης, η 2022 CB500F αποκτά νέους, ελαφρύτερους τροχούς με 5 μπράτσα σχήματος Υ αντί για 6 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του εμπρός τροχού παραμένει 3,5” και με ελαστικό 120/70-ZR17 και του πίσω 4,5” με ελαστικό 160/60-ZR17.

Το ανασχεδιασμένο ψαλίδι εξοικονομεί βάρος. Τώρα κατασκευάζεται από ατσάλι πάχους 2χλστ. (αντί 2,3χλστ.) και χρησιμοποιεί ένα κοίλο εγκάρσιο στοιχείο και νέας σχεδίασης προστατευτικό αλυσίδας. Προσφέρει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και μικρότερη πλευρική ακαμψία με επακόλουθα οφέλη στη συμπεριφορά. Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα (ανάλογο αυτών που συναντάμε σε σπορ μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού) με το μεγάλης διαμέτρου έμβολο εξασφαλίζει άριστη απόκριση της ανάρτησης και διαχείριση θερμοκρασίας. Έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων με νέους βελτιστοποιημένους συντελεστές ελατηρίων και ρυθμίσεις απόσβεσης.

Σύμφωνα με τις δυναμικές βελτιώσεις του πλαισίου και της ανάρτησης, η απόδοση πέδησης έχει ομοίως βελτιωθεί. Ο μονός δίσκος 320χλστ. και η διπίστονη δαγκάνα των εμπρός φρένων της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από δύο δίσκους τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin. Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.

Το βάρος (πλήρες υγρών) της νέας CBR500R είναι 192 κιλά με ελαφρώς μεγαλύτερη κατανομή βάρους μπροστά για μεγαλύτερη ευελιξία και βελτιωμένη πρόσφυση: Η αναλογία κατανομής βάρους εμπρός/πίσω είναι τώρα 50,7/49,3, συγκριτικά με το 50,1/49,9 της προηγούμενης έκδοσης. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1410χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 25,5°/102mm.

Η CBR500R είναι η επιτομή της ευελιξίας και της σβελτάδας. Η ορατότητα πάνω από το cockpit προσδίδει αυθεντική σπορ αίσθηση. Τα κλιπ-ον του τιμονιού εδράζονται κάτω από την πάνω τιμονόπλακα με στόχο μια επιθετική θέση οδήγησης, που συνδυάζεται με χαμηλό φέριγκ. Τα εντυπωσιακά μαρσπιέ αλουμινίου αντικαθιστούν τα προηγούμενα ελαστικά (ως ζευγάρι εξοικονομούν 104γραμ. βάρους) ενώ υποστηρίζουν και την σπορ οδήγηση. Το συμπαγές φτερό προέρχεται απευθείας από την CB650R.

Νέοι, περίτεχνα σχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED (επίσης κληρονομιά από την CBR650R), εκτός από την εντυπωσιακή εμφάνιση προσφέρουν και μια φαρδύτερη δέσμη, ενώ δένουν αρμονικά και με τα LED φλας. Η οθόνη LCD περιλαμβάνει ένδειξη Gear Position και Shift Up που είναι ρυθμισμένη στάνταρ στις 8.750σαλ., αλλά μπορεί να ρυθμιστεί σε στάδια των 250σαλ. μεταξύ 5-8.750σαλ.

Το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, στα 785χλστ κάτι που καθιστά την CBR500R εύκολα διαχειρίσιμη και η θέση οδήγησης επιτρέπει σε αναβάτες ανεξαρτήτως ύψους να κάθονται άνετα. Οι συνολικές διαστάσεις είναι 2080χλστ. x 760χλστ x 1145χλστ., με απόσταση από το έδαφος 130χλστ.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,1 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την εξαιρετική κατανάλωση των 3,5λίτρων/100χλμ. (28.6 χλμ./λίτρο) προσφέρει αυτονομία πάνω από 485χλμ.

3.2 Κινητήρας

  • Ζωηρός δικύλινδρος κινητήρας προσφέρει ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών. Σπορ ήχος από το τελικό εξάτμισης δύο απολήξεων

  • Νέες ρυθμίσεις PGMFI βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα

  • Νέα σχεδίαση ψυγείου, κομψότερη και ελαφρύτερη

  • Μονόδρομος συμπλέκτης Assist/Slipper κάνει ευκολότερα τα ανεβάσματα και διαχειρίζεται τα κατεβάσματα

  • Έγκριση τύπου για συμμόρφωση με EURO5

Η διάταξη του οκταβάλβιδου, υγρόψυκτου, παράλληλου δικύλινδρου κινητήρα 471κ.εκ. της CBR500R, κατάλληλου και για κατόχους διπλώματος Α2, προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική μέγιστη ισχύ. Οι αναβαθμίσεις του 2019 πέτυχαν ταχύτερη επιτάχυνση μέσω αύξησης ισχύος και ροπής της τάξεως του 4% στις χαμηλές και μεσαίες στροφές στην κλίμακα 3-7.000σαλ. Είναι περισσότερο ένας κινητήρας του οποίου οι συνολικές επιδόσεις και ο χαρακτήρας ‘ξεπερνούν’ τον σχετικά μικρό κυβισμό του. Η μέγιστη ισχύς των 47,6 Ps (35 kW) επιτυγχάνεται στις 8.600 σαλ., με τη ροπή των 43Nm να παράγεται στις 6.500σαλ.

Η εισαγωγή αέρα για το σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGMFI είναι σχεδόν μια ευθεία από το φιλτροκούτι και μέσω των πεταλούδων γκαζιού και για το 2022, νέες ρυθμίσεις βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα, χωρίς να επηρεάζουν τις επιδόσεις. Το σιλανσιέ φέρει δύο απολήξεις εξαγωγής, προσθέτοντας πιο σπορ χροιά σε κάθε παλμό και έναν απολαυστικό ‘βρυχηθμό’ στις υψηλές στροφές. Μία πιο ελκυστική σχεδίαση ψυγείου συμβάλλει στη μείωση του βάρους κατά 100 γραμμάρια, χωρίς απώλεια στην απόδοση ψύξης.

Η διάμετρος και η διαδρομή του εμβόλου είναι 67χλστ. x 66,8χλστ., η σχέση συμπίεσης παραμένει 10.7:1, τα κομβία του στροφαλοφόρου έχουν μεταξύ τους γωνία 180° και ο αντικραδασμικός άξονας τοποθετείται πίσω από τους κυλίνδρους, κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Για την πρωτεύουσα μετάδοση και τον αντικραδασμικό άξονα χρησιμοποιούνται ψαλιδωτά γρανάζια για τον περιορισμό του θορύβου. Τα αντίβαρα του στροφάλου είναι σχεδιασμένα για ομαλή λειτουργία και το χαμηλό του βάρος επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει εύκολα στροφές, με περιορισμένη αδράνεια.

Ο ίδιος ο κινητήρας λειτουργεί ως ενεργό τμήμα του πλαισίου, ενισχύοντας την ακαμψία του με τέσσερις βάσεις στην κυλινδροκεφαλή. Εσωτερικά, η κυλινδροκεφαλή χρησιμοποιεί κοκοράκια με ρόλερ. Η ρύθμιση βαλβίδων με καπελότα μειώνει το βάρος, τα φορτία και τις τριβές.

Μία αθόρυβη καδένα (SV Chain) έχει επικάλυψη βαναδίου στους πείρους της, για μείωση των τριβών και αυξημένη προστασία από τη φθορά. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 26,0 χλστ. και εξαγωγής 21,5 χλστ.

Το σχήμα του εμβόλου είναι προσεκτικά σχεδιασμένο, ώστε να μειώνεται ο ‘θόρυβος’ στις υψηλές στροφές. Οι εσωτερικές τριβές έχουν περιοριστεί με την προσθήκη ραβδώσεων στο κάτω μέρος του εμβόλου (μία μέθοδος που αυξάνει την επιφάνεια επαφής, εισάγοντας διάκενα στα οποία ρέει το λάδι, για καλύτερη λίπανση). Η τριγωνική διάταξη στροφαλοφόρου, πρωτεύοντα άξονα και αντικραδασμικού άξονα είναι ιδιαίτερα συμπαγής. Ο στροφαλοθάλαμος χρησιμοποιεί φυγοκεντρικά χυτευμένα, λεπτά χιτώνια. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον εσωτερικό του σχεδιασμό, με στόχο τον περιορισμό των απωλειών ‘άντλησης’ που μπορεί να προκαλούνται από το χρονισμό ανάφλεξης 180°. Ένα βαθύ κάρτερ μειώνει τις μετατοπίσεις του λαδιού σε έντονο στρίψιμο και φρενάρισμα. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 3,2λίτρα. Το εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας εξάρι κιβώτιο διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης (assist/slipper).

22YM HONDA CBR500R

4. Αξεσουάρ

Μία ποικιλία Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την CBR500R. Μεταξύ αυτών είναι:

Top box 35L

Πίσω σχάρα

Τσάντα ρεζερβουάρ

Τσάντα σέλας

Ψηλή φιμέ ζελατίνα

Θερμαινόμενα γκριπ

12V/USB TypeC θύρα

Κάλυμμα σέλας

Αυτοκόλλητα τροχών

Προστατευτικό ρεζερβουάρ

5. Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, τετράχρονος

Κυβισμός (cm³)

471cc

Βαλβίδες ανά Κύλινδρο

4

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

67mm x 66.8mm

Σχέση συμπίεσης

10.7: 1

Μέγιστη Ισχύς

47,6 Ps (35 kW) @ 8600rpm

Μέγιστη Ροπή

43Nm @ 6500rpm

Εκπομπές Θορύβου (dB)

L-urban 74dB L-wot 76.4dB

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

3.2L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός καυσίμου

PGM FI ηλεκτρονικός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

17.1L (με τη ρεζέρβα)

Εκπομπές CO2 WMTC

80 g/km

Κατανάλωση καυσίμου (WMTC)

3.5L/100km (28.6km/litre)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V 7.4AH

Ισχύς ACG

23.4A/2000rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος (Assisted Slipper Clutch)

Κιβώτιο

6 τάχυτο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

Πλαίσιο

Τύπος

Ατσάλινο, τύπου διαμάντι

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

2080mm x 760mm x 1145mm

Μεταξόνιο

1410mm

Γωνία Κάστερ

25.5 μοίρες

Ίχνος τροχού

102mm

Ύψος Σέλας

785mm

Απόσταση από έδαφος

130mm

Βάρος (Πλήρες υγρών)

192kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Πιρούνι Showa 41mm SFFBP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση

Πίσω

Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι

ΤΡΟΧΟΙ

Τροχός Εμπρός

Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y

Τροχός Πίσω

Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

17 x MT3.5

Διάσταση Ζάντας Πίσω

17 x MT4.5

Ελαστικό Εμπρός

120/70ZR17M/C (58W)

Ελαστικό Πίσω

160/60ZR17M/C (69W)

ΦΡΕΝΑ

ABS

2-κάναλο

Εμπρός

Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin

Πίσω

Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα μονού εμβόλου

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Όργανα

Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Σύστημα Προστασίας

HISS (Honda Intelligent Security System)

Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά

ESS (Emergency Stop Signal)

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

10.350.000 ευρώ για τους εποπτευόμενους από το ΥΠΠΟΑ Πολιτιστικούς Οργανισμούς της Αθήνας – Adologala

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Κυριακή 29 / 11 / 2020 , 18:49 από adologala.gr 10.350.000 ευρώ για τους εποπτευόμενους από το ΥΠΠΟΑ Πολιτιστικούς Οργανισμούς της Αθήνας   Με έκτακτη ενίσχυση 10.350.000 ευρώ, το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού στηρίζει τους  εποπτευόμενους πολιτιστικούς οργανισμούς της Αθήνας, έπειτα από εισήγηση της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνας Μενδώνη και […]

Οι αποφάσεις από τη σύσκεψη στο κέντρο Επιχειρήσεων της Πολιτικής Προστασίας – Νέα συνεδρίαση σήμερα στις 11 το πρωϊ

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 16 / 2 / 2021 , 4:19 από news_room Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθές το μεσημέρι υπό τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκο Χαρδαλιά, παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών αρμόδιου για θέματα Αυτοδιοίκησης, Στέλιου Πέτσα και του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ στον Υπουργό Επικρατείας, Θεόδωρου […]

Pin It on Pinterest