13 °C Athens, GR
04/12/2022

Τελευταια Νέα
Πυρετώδεις οι διεργασίες ενόψει Αρχιεπισκοπικών – Την Δευτέρα οι εκλογικοί προκαταρκτικοί κατάλογοι σε ενορίες & κοινότητες Η εορτή του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα στην Κωνσταντινούπολη Αθήνα: Η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου στην πλατεία Συντάγματος (Φωτογραφίες) Νέα Υόρκη: Ο ανεπανάληπτος χριστουγεννιάτικος στολισμός του Dyker Heights (Φωτογραφίες) Λαμπρός ο εορτασμός του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα στο Γηροκομείο Αθηνών (Φωτορεπορτάζ) Ο πρώην Μητροπολίτης Τυάνων Παϊσιος στο Μετόχι του Αγίου Νικολάου στο Μπρούκλιν Οχτώ φορές ισόβια για επτά ανθρωποκτονίες και έξι απόπειρες καθώς χρηματική ποινή €327χιλ, στον ψευτογιατρό Έτοιμη η προεκλογική εκστρατεία των Μητροπολιτών για τον Αρχιεπισκοπικό Θώκο Λεμεσού Αθανάσιος: Το έργο μας είναι να εργαζόμαστε για τον λαό μας, την εκκλησία μας, ταπεινά, απλά και αθόρυβα Καρπασίας Χριστόφορος: «Η εκλογές δεν είναι μία απλή διαδικασία, είναι ένα εκκλησιαστικό γεγονός» H ενθρόνιση του Μητροπολίτη Ηλείας και Ωλένης Αθανασίου Η Ενθρόνιση του Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Νικηφόρου Απόψεις: Η ακρίβεια τον φετινό χειμώνα θα οδηγήσει τους πολίτες στα άκρα – Ευρωπαϊκή άνοδος της Ακροδεξιάς Η ενθρόνιση του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Δαμασκηνού Αποφάσεις Επαρχιακής Ιεράς Συνόδου – Ορίστηκε η επιτροπή για το Σύνταγμα της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής “Κοσμοσυρροή” για τον Αρχιεπισκοπικό Θώκο της Κύπρου Όλη η διαδικασία εκλογής νέου Αρχιεπισκόπου Κύπρου – Τι προνοεί ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Κύπρου Αναπαύθηκε εν Κυρίω ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κυρός Χρυσόστομος Β΄ Απόψεις: Καιρός των καιρ(δ)οσκόπων Αρχιεπισκοπικές Εκλογές: Ενημέρωση εκλογέων για τους προκαταρκτικούς καταλόγους Μεθέορτος Εσπερινός & Ιερά Λιτάνευση της προστάτιδος του Πυροβολικού, Αγίας Βαρβάρας στη Δάφνη (Φωτορεπορτάζ) Ο Υφυπουργός Εσωτερικών Σταύρος Καλαφάτης για την Εορτή της Προστάτιδος του Πυροβολικού Αγ. Βαρβάρας Η εορτή της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Βαρβάρας στην Δάφνη Η εορτή της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Βαρβάρας στην Καλογραίζα Το Οικουμενικό Πατριαρχείο για τις φημολογίες περί ανάμιξης του στις Αρχιεπισκοπικές της Εκκλησίας της Κύπρου Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στα εγκαίνια του νέου διοικητικού κέντρου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς Τριήμερο εθνικό πένθος στη ΛΔ του Κονγκό μετά τη σφαγή αμάχων Συνάντηση Αρχιεπισκόπου Ελπιδοφόρου με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο Μαθητές από το Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο

Honda-Moto: Νέα CBR500R, MY22 – Με 7.800€ στην Ελληνική Αγορά – Πλήρης Οδηγός

Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 15 / 11 / 2021 , 15:04 από news_room

Honda-Moto: Νέα CBR500R, MY22 – Με 7.800€ στην Ελληνική Αγορά – Πλήρης Οδηγός

Ο ‘πύραυλος τσέπης’ της Honda που οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας A2 βελτιώνεται σημαντικά με έμφαση στις επιδόσεις. Από τις πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFFBP) USD 41 χλστ., τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Η πρόσφυση του εμπρός τροχού έχει βελτιωθεί με ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός, όπως και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χάρη στο νέο ψαλίδι το οποίο είναι ελαφρύτερο με μικρότερη πλευρική ακαμψία. Το πίσω αμορτισέρ φέρει νέες ρυθμίσεις για άριστη συνεργασία με το νέο πιρούνι. Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί και το ελαφρύτερο ψυγείο εξοικονομούν βάρος, ενώ οι νέες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου βελτιώνουν το χαρακτήρα του κινητήρα. Ο ισχυρότερος προβολέας LED προσφέρει καλύτερη ορατότητα.

22YM HONDA CBR500R

Η νέα Honda CBR500R MY22 διατίθεται στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή της είναι 7.800€.

1. Εισαγωγή

Γρήγορη, ‘σπαρτιάτικη’, προσιτή και – πάνω απ’ όλα απολαυστική – η CBR500R της Honda με το ολόσωμο φέρινγκ, που κυκλοφόρησε το 2013 μαζί με τη ‘γυμνή’ CB500F και την ‘adventure styleCB500X, αναζωογονεί με γνήσια, σπορ ενέργεια την τριμελή οικογένεια δικύλινδρων μοτοσυκλετών μεσαίας κατηγορίας.

Εξαιρετικά δημοφιλής σε αναβάτες που επιθυμούν να ανέβουν μία κατηγορία με το 50% των κατόχων της να είναι κάτω των 30 ετών, η CBR500R προσφέρει τις συγκινήσεις μιας σπορ μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με χαμηλό λειτουργικό κόστος, κάτι που την καθιστά εξαιρετική για καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά και απολαυστική για τις βόλτες του Σαββατοκύριακου.

Το 2016 η CBR500R απέκτησε πιο αιχμηρό στυλ και φωτισμό LED μαζί με αναβαθμισμένη εμπρός ανάρτηση. Το 2019 έγινε ακόμα πιο δυναμική, με νέο σώμα και θέση οδήγησης, που αποτυπώνει τις σπορ προθέσεις της. Βελτιώσεις δέχτηκε και ο κινητήρας, ο οποίος έγινε ισχυρότερος από τις χαμηλές στροφές φτάνοντας πρόθυμα στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, συνοδεία ενός συναρπαστικού βρυχηθμού. Το 2020 πιστοποιήθηκε για τη συμμόρφωσή του με το πρότυπο EURO5.

Έχοντας αποδείξει ότι είναι η ‘σταρ’ της οικογένειας, για το Μ.Υ. 2022 αναβαθμίζεται αποκτώντας μία υψηλής ποιότητας ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFFBP USD 41χλστ., διπλά εμπρός δισκόφρενα, νέους ελαφρύτερους τροχούς και ψαλίδι και λοιπές βελτιώσεις στις λεπτομέρειες, όπως ένα εντυπωσιακό νέο χρώμα.

22YM HONDA CBR500R

2. Συνοπτική παρουσίαση μοντέλου

Παράλληλα με τις αλλαγές στον κινητήρα όπως οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου και ένα νέο ελαφρύτερο ψυγείο, το πλαίσιο ωφελείται από την προσθήκη του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa SFFBP USD 41χλστ., τις ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin που επενεργούν σε δύο δίσκους 296 χλστ., τους ελαφρύτερους τροχούς 5 μπράτσων και το επανασχεδιασμένο ψαλίδι – για βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά. Το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί ελαφρώς προς τα εμπρός, βελτιώνοντας την πρόσφυση του εμπρός τροχού και την πληροφόρηση του αναβάτη.

Σχεδιαστικά αναβαθμίζεται με ένα νέο εμπρός φτερό που έχει κληρονομήσει από την CBR650R, ενώ τα σπορ μαρσπιέ αλουμινίου ανήκουν τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό Όπως και πριν, όργανα LCD περιλαμβάνουν ενδείξεις Shift Up & Gear Position. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την CBR650R, προσφέρει τώρα μία ευρύτερη δέσμη.

Η 2022 CBR500R θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές:

Grand Prix Red

Matt Gunpower Black Metallic **ΝΕΟ για το 2022**

3. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Πλαίσιο & Στυλ

  • Ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41 χλστ.

  • Δύο νέοι δίσκοι εμπρός 296 χλστ. συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες

  • Ελαφρύτεροι τροχοί και ψαλίδι, μαρσπιέ αλουμινίου

  • Ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός για βελτιωμένη πρόσφυση του εμπρός τροχού

  • Νέος προβολέας που έχει κληρονομήσει από την CBR650R

Το ατσάλινο πλαίσιο – τύπου διαμάντι με σωλήνες διατομής 35χλστ. παραμένει ίδιο για το 2022. Είναι ελαφρύ και πανίσχυρο, με ισορροπημένη ακαμψία που μεταφέρει άριστα την πληροφορία από το οδόστρωμα στον αναβάτη. Το σχήμα και η τοποθέτηση των βάσεων του κινητήρα σε συνδυασμό με τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου περιορίζουν τους κραδασμούς στο ελάχιστο.

Άμεσα αντιληπτή είναι η αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση. Με στόχο την αναβάθμιση της σπορ συμπεριφοράς, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χλστ. της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFFBP) USD 41χλστ. με νέες πάνω και κάτω πλάκες έδρασης. Με το διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες – αποσβεστήρας με σύστημα διαχωρισμού πίεσης Big Piston στη μια και μηχανισμός ελατηρίου στην άλλη – οι αντιδράσεις και η ποιότητα κύλισης έχουν επίσης βελτιωθεί. Η τετρακύλινδρη CB650R χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό.

Ως ένα ακόμα μέτρο βελτίωσης της ποιότητας κύλισης, η 2022 CB500F αποκτά νέους, ελαφρύτερους τροχούς με 5 μπράτσα σχήματος Υ αντί για 6 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του εμπρός τροχού παραμένει 3,5” και με ελαστικό 120/70-ZR17 και του πίσω 4,5” με ελαστικό 160/60-ZR17.

Το ανασχεδιασμένο ψαλίδι εξοικονομεί βάρος. Τώρα κατασκευάζεται από ατσάλι πάχους 2χλστ. (αντί 2,3χλστ.) και χρησιμοποιεί ένα κοίλο εγκάρσιο στοιχείο και νέας σχεδίασης προστατευτικό αλυσίδας. Προσφέρει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και μικρότερη πλευρική ακαμψία με επακόλουθα οφέλη στη συμπεριφορά. Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα (ανάλογο αυτών που συναντάμε σε σπορ μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού) με το μεγάλης διαμέτρου έμβολο εξασφαλίζει άριστη απόκριση της ανάρτησης και διαχείριση θερμοκρασίας. Έχει ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων με νέους βελτιστοποιημένους συντελεστές ελατηρίων και ρυθμίσεις απόσβεσης.

Σύμφωνα με τις δυναμικές βελτιώσεις του πλαισίου και της ανάρτησης, η απόδοση πέδησης έχει ομοίως βελτιωθεί. Ο μονός δίσκος 320χλστ. και η διπίστονη δαγκάνα των εμπρός φρένων της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από δύο δίσκους τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin. Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.

Το βάρος (πλήρες υγρών) της νέας CBR500R είναι 192 κιλά με ελαφρώς μεγαλύτερη κατανομή βάρους μπροστά για μεγαλύτερη ευελιξία και βελτιωμένη πρόσφυση: Η αναλογία κατανομής βάρους εμπρός/πίσω είναι τώρα 50,7/49,3, συγκριτικά με το 50,1/49,9 της προηγούμενης έκδοσης. Το μεταξόνιο παραμένει στα 1410χλστ. με τη γωνία κάστερ και το ίχνος τροχού στα 25,5°/102mm.

Η CBR500R είναι η επιτομή της ευελιξίας και της σβελτάδας. Η ορατότητα πάνω από το cockpit προσδίδει αυθεντική σπορ αίσθηση. Τα κλιπ-ον του τιμονιού εδράζονται κάτω από την πάνω τιμονόπλακα με στόχο μια επιθετική θέση οδήγησης, που συνδυάζεται με χαμηλό φέριγκ. Τα εντυπωσιακά μαρσπιέ αλουμινίου αντικαθιστούν τα προηγούμενα ελαστικά (ως ζευγάρι εξοικονομούν 104γραμ. βάρους) ενώ υποστηρίζουν και την σπορ οδήγηση. Το συμπαγές φτερό προέρχεται απευθείας από την CB650R.

Νέοι, περίτεχνα σχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED (επίσης κληρονομιά από την CBR650R), εκτός από την εντυπωσιακή εμφάνιση προσφέρουν και μια φαρδύτερη δέσμη, ενώ δένουν αρμονικά και με τα LED φλας. Η οθόνη LCD περιλαμβάνει ένδειξη Gear Position και Shift Up που είναι ρυθμισμένη στάνταρ στις 8.750σαλ., αλλά μπορεί να ρυθμιστεί σε στάδια των 250σαλ. μεταξύ 5-8.750σαλ.

Το ύψος της σέλας είναι χαμηλό, στα 785χλστ κάτι που καθιστά την CBR500R εύκολα διαχειρίσιμη και η θέση οδήγησης επιτρέπει σε αναβάτες ανεξαρτήτως ύψους να κάθονται άνετα. Οι συνολικές διαστάσεις είναι 2080χλστ. x 760χλστ x 1145χλστ., με απόσταση από το έδαφος 130χλστ.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,1 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την εξαιρετική κατανάλωση των 3,5λίτρων/100χλμ. (28.6 χλμ./λίτρο) προσφέρει αυτονομία πάνω από 485χλμ.

3.2 Κινητήρας

  • Ζωηρός δικύλινδρος κινητήρας προσφέρει ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών. Σπορ ήχος από το τελικό εξάτμισης δύο απολήξεων

  • Νέες ρυθμίσεις PGMFI βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα

  • Νέα σχεδίαση ψυγείου, κομψότερη και ελαφρύτερη

  • Μονόδρομος συμπλέκτης Assist/Slipper κάνει ευκολότερα τα ανεβάσματα και διαχειρίζεται τα κατεβάσματα

  • Έγκριση τύπου για συμμόρφωση με EURO5

Η διάταξη του οκταβάλβιδου, υγρόψυκτου, παράλληλου δικύλινδρου κινητήρα 471κ.εκ. της CBR500R, κατάλληλου και για κατόχους διπλώματος Α2, προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική μέγιστη ισχύ. Οι αναβαθμίσεις του 2019 πέτυχαν ταχύτερη επιτάχυνση μέσω αύξησης ισχύος και ροπής της τάξεως του 4% στις χαμηλές και μεσαίες στροφές στην κλίμακα 3-7.000σαλ. Είναι περισσότερο ένας κινητήρας του οποίου οι συνολικές επιδόσεις και ο χαρακτήρας ‘ξεπερνούν’ τον σχετικά μικρό κυβισμό του. Η μέγιστη ισχύς των 47,6 Ps (35 kW) επιτυγχάνεται στις 8.600 σαλ., με τη ροπή των 43Nm να παράγεται στις 6.500σαλ.

Η εισαγωγή αέρα για το σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGMFI είναι σχεδόν μια ευθεία από το φιλτροκούτι και μέσω των πεταλούδων γκαζιού και για το 2022, νέες ρυθμίσεις βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα, χωρίς να επηρεάζουν τις επιδόσεις. Το σιλανσιέ φέρει δύο απολήξεις εξαγωγής, προσθέτοντας πιο σπορ χροιά σε κάθε παλμό και έναν απολαυστικό ‘βρυχηθμό’ στις υψηλές στροφές. Μία πιο ελκυστική σχεδίαση ψυγείου συμβάλλει στη μείωση του βάρους κατά 100 γραμμάρια, χωρίς απώλεια στην απόδοση ψύξης.

Η διάμετρος και η διαδρομή του εμβόλου είναι 67χλστ. x 66,8χλστ., η σχέση συμπίεσης παραμένει 10.7:1, τα κομβία του στροφαλοφόρου έχουν μεταξύ τους γωνία 180° και ο αντικραδασμικός άξονας τοποθετείται πίσω από τους κυλίνδρους, κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Για την πρωτεύουσα μετάδοση και τον αντικραδασμικό άξονα χρησιμοποιούνται ψαλιδωτά γρανάζια για τον περιορισμό του θορύβου. Τα αντίβαρα του στροφάλου είναι σχεδιασμένα για ομαλή λειτουργία και το χαμηλό του βάρος επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει εύκολα στροφές, με περιορισμένη αδράνεια.

Ο ίδιος ο κινητήρας λειτουργεί ως ενεργό τμήμα του πλαισίου, ενισχύοντας την ακαμψία του με τέσσερις βάσεις στην κυλινδροκεφαλή. Εσωτερικά, η κυλινδροκεφαλή χρησιμοποιεί κοκοράκια με ρόλερ. Η ρύθμιση βαλβίδων με καπελότα μειώνει το βάρος, τα φορτία και τις τριβές.

Μία αθόρυβη καδένα (SV Chain) έχει επικάλυψη βαναδίου στους πείρους της, για μείωση των τριβών και αυξημένη προστασία από τη φθορά. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 26,0 χλστ. και εξαγωγής 21,5 χλστ.

Το σχήμα του εμβόλου είναι προσεκτικά σχεδιασμένο, ώστε να μειώνεται ο ‘θόρυβος’ στις υψηλές στροφές. Οι εσωτερικές τριβές έχουν περιοριστεί με την προσθήκη ραβδώσεων στο κάτω μέρος του εμβόλου (μία μέθοδος που αυξάνει την επιφάνεια επαφής, εισάγοντας διάκενα στα οποία ρέει το λάδι, για καλύτερη λίπανση). Η τριγωνική διάταξη στροφαλοφόρου, πρωτεύοντα άξονα και αντικραδασμικού άξονα είναι ιδιαίτερα συμπαγής. Ο στροφαλοθάλαμος χρησιμοποιεί φυγοκεντρικά χυτευμένα, λεπτά χιτώνια. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στον εσωτερικό του σχεδιασμό, με στόχο τον περιορισμό των απωλειών ‘άντλησης’ που μπορεί να προκαλούνται από το χρονισμό ανάφλεξης 180°. Ένα βαθύ κάρτερ μειώνει τις μετατοπίσεις του λαδιού σε έντονο στρίψιμο και φρενάρισμα. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 3,2λίτρα. Το εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας εξάρι κιβώτιο διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης (assist/slipper).

22YM HONDA CBR500R

4. Αξεσουάρ

Μία ποικιλία Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την CBR500R. Μεταξύ αυτών είναι:

Top box 35L

Πίσω σχάρα

Τσάντα ρεζερβουάρ

Τσάντα σέλας

Ψηλή φιμέ ζελατίνα

Θερμαινόμενα γκριπ

12V/USB TypeC θύρα

Κάλυμμα σέλας

Αυτοκόλλητα τροχών

Προστατευτικό ρεζερβουάρ

5. Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, τετράχρονος

Κυβισμός (cm³)

471cc

Βαλβίδες ανά Κύλινδρο

4

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

67mm x 66.8mm

Σχέση συμπίεσης

10.7: 1

Μέγιστη Ισχύς

47,6 Ps (35 kW) @ 8600rpm

Μέγιστη Ροπή

43Nm @ 6500rpm

Εκπομπές Θορύβου (dB)

L-urban 74dB L-wot 76.4dB

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

3.2L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός καυσίμου

PGM FI ηλεκτρονικός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

17.1L (με τη ρεζέρβα)

Εκπομπές CO2 WMTC

80 g/km

Κατανάλωση καυσίμου (WMTC)

3.5L/100km (28.6km/litre)

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V 7.4AH

Ισχύς ACG

23.4A/2000rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος (Assisted Slipper Clutch)

Κιβώτιο

6 τάχυτο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

Πλαίσιο

Τύπος

Ατσάλινο, τύπου διαμάντι

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

2080mm x 760mm x 1145mm

Μεταξόνιο

1410mm

Γωνία Κάστερ

25.5 μοίρες

Ίχνος τροχού

102mm

Ύψος Σέλας

785mm

Απόσταση από έδαφος

130mm

Βάρος (Πλήρες υγρών)

192kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Πιρούνι Showa 41mm SFFBP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση

Πίσω

Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι

ΤΡΟΧΟΙ

Τροχός Εμπρός

Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y

Τροχός Πίσω

Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

17 x MT3.5

Διάσταση Ζάντας Πίσω

17 x MT4.5

Ελαστικό Εμπρός

120/70ZR17M/C (58W)

Ελαστικό Πίσω

160/60ZR17M/C (69W)

ΦΡΕΝΑ

ABS

2-κάναλο

Εμπρός

Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin

Πίσω

Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα μονού εμβόλου

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Όργανα

Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Σύστημα Προστασίας

HISS (Honda Intelligent Security System)

Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά

ESS (Emergency Stop Signal)

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ: 24ωρη πανελλαδική απεργία – Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 10 / 6 / 2021 , 0:31 από news_room ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ έχουν κηρύξει 24ωρη πανελλαδική απεργία την Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2021, και συγκεντρώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις, εκφράζοντας, όπως επισημαίνει η ΓΣΕΕ, «τη διαμαρτυρία του κόσμου της εργασίας απέναντι στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο». «Η Συνομοσπονδία εξαρχής […]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Διεθνές Ράλλυ Ιστιοπλοΐας «AEGEAN 600 2021» με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Αττικής

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Διεθνές Ράλλυ Ιστιοπλοΐας «AEGEAN 600 2021» με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Αττικής

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 13 / 7 / 2021 , 1:16 από news_room Γ. Πατούλης: «Η Αττική αποδεικνύει έμπρακτα ότι μπορεί να διεκδικήσει μια κορυφαία θέση στους αθλητικούς και τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως» Με την απονομή των βραβείων ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Διεθνές Ράλλυ Ιστιοπλοΐας «AEGEAN 600 2021», το οποίο πραγματοποιήθηκε από […]

Pin It on Pinterest