13 °C Athens, GR
04/12/2021

Τελευταια Νέα
Ιερά Μονή Αγίου Ανδρέα του Πρωτόκλητου στη Κατεχόμενη Καρπασία (Εικόνες) – Adologala.gr Η Εορτή του Αγίου Νεοιερομάρτυρος Φιλούμενου του Αγιοταφίτη στη Σαμάρεια – Adologala.gr Δωρεά στην Ι.Μ. Χαλκίδος προσέφερε ο Πρόεδρος του Συλλόγου «Θυάτειρα» Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες στον Φάρο του ΚΠΙΣΝ Η ΠτΔ εγκαινίασε την έκθεση «Αναζητώντας την αθανασία. Η τέχνη του πορτρέτου στις συλλογές του Λούβρου» Επίσημη Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ρώμης στο Οικουμενικό Πατριαρχείο Η Ενθρόνιση του Μητροπολίτη Θήρας Αμοργού και Νήσων Αμφιλόχιου – Adologala.gr Λαμπρά εγκαίνια του Ιερού Ναού Αγίας Αικατερίνης στο Σύδνεϋ (Εικόνες) – Adologala.gr Χαίρει άκρας υγείας ο Μητροπολίτης Μάνης Χρυσόστομος – Adologala.gr Η Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης αποφάσισε για τον Αρχιεπίσκοπο Ειρηναίο – Adologala.gr Φωκίδος Θεόκτιστος : «Όταν τα αυτονόητα καθίστανται δυσνόητα και παρεξηγήσιμα» – Adologala.gr Ο Πατριάρχης Αντιοχείας επικοινώνησε με τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου με την ευκαιρία των Ονομαστηρίων του Η Ενθρόνιση του Μητροπολίτη Περιστερίου κ.κ. Γρηγορίου Εγκαινιάσθηκε στη Μόσχα έκθεση αφιερωμένη στην επιστημονική δράση των αδελφών Λειχούδη Athens Photo World – Συζήτηση: 50 Χρόνια Γιατροί Χωρίς Σύνορα – Ο ρόλος της φωτογραφίας στη διάδοση της ανθρωπιστικής δράσης Open Book: Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στη διαφορετικότητα – Adologala.gr Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Πρέπει να υπάρξει συνέχεια. Έχουμε ζωντανή την Ελπίδα!» Ο Μητροπολίτης Λάμπης Ειρηναίος αναλαμβάνει τοποτηρητής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης – Adologala.gr Αλέξης Τσίπρας: Πρόταση για ανοιχτά αλλά και ασφαλή σχολεία – Αδιανόητες οι συγχωνεύσεις τμημάτων και το 50+1 εν μέσω πανδημίας Συνάντηση του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα με τον Προκαθήμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, Πάπα Φραγκίσκο Συνάντηση του Περιφερειάρχη Αττικής με τον Γάλλο Πρέσβη Patrick Maisonnave – Adologala.gr Τραμ: Ξεκινούν την Τετάρτη τα δρομολόγια προς Πειραιά Τον Υπαρχηγό της Ε.Φ. και τον Γενικό Γραμματέα του Συμβουλίου των Εκκλησιών Μ. Ανατολής δέχθηκε ο Πατριάρχης Θεόδωρος Εγκαίνια έκθεσης για την 300η επέτειο από τη σύσταση της Ρωσικής Αυτοκρατορίας – Adologala.gr

Π. Τσακλόγλου: Στόχος μας το τηλεφωνικό κέντρο 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων

Π. Τσακλόγλου: Στόχος μας το τηλεφωνικό κέντρο 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων

Δημοσιεύθηκε: Τρίτη 23 / 11 / 2021 , 0:04 από news_room

“Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών για όλες τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου, ανέφερε στη Βουλή ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πάνος Τσακλόγλου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεανώς Φωτίου, με θέμα “Με τρωτές, νομιμοφανείς διαδικασίες δαπανώνται δυσανάλογα υπέρογκα ποσά, 12,1 εκ. για ένα χρόνο, για την ανάθεση, σε εταιρεία επιχειρησιακών συμβούλων, του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευομένων του φορέων για την αναγκαία μόνιμη και διαρκή ενημέρωση των πολιτών”.

Όπως τόνισε ο κ. Τσακλόγλου, «στόχος είναι το 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας και το βασικό κανάλι επικοινωνίας των πολιτών για τα ασφαλιστικά, τα συνταξιοδοτικά, τα εργασιακά, τα προνοιακά και τα λοιπά συναφή ζητήματά τους», επισημαίνοντας παράλληλα ότι το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αφορά δυνητικά όλους τους πολίτες (e-EΦΚΑ, ΣΕΠΕ, ΟΠΕΚΑ, ΟΑΕΔ).

Ο κ. Τσακλόγλου παρουσίασε συγκεκριμένα στοιχεία για τη λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου και την αποδοχή του από τους ασφαλισμένους, σημειώνοντας ότι η νέα υπηρεσία «συναντάει την αποδοχή των πολιτών, όπως προκύπτει από τις παραπάνω από 430.000 κλήσεις που δέχθηκε στις 100 ημέρες της πιλοτικής λειτουργίας του. Από αυτές απαντήθηκε πάνω από το 97%. Σε αυτές, το 85% των αιτημάτων επιλύθηκε άμεσα από τους εκπαιδευμένους τηλεφωνητές, το 13% παραπέμφθηκε στις ειδικές ομάδες υποστήριξης και μόλις το 2% παραμένει σε εκκρεμότητα για απάντηση».

Αναφερόμενος στην πρότερη κατάσταση του παλιού τηλεφωνικού κέντρου του e-ΕΦΚΑ, ο κ. Τσακλόγλου υπογράμμισε ότι η δυναμικότητα του παλιού τηλεφωνικού κέντρου του e-ΕΦΚΑ απαντούσε μόλις 800 κλήσεις την ημέρα, με μέσο χρόνο αναμονής τα 20 λεπτά, ενώ αδυνατούσε να απαντήσει στο 1/3 των κλήσεων είτε γιατί δεν είχε αρκετό προσωπικό στις ώρες αιχμής είτε γιατί οι πολίτες ανέμεναν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Προσκαλέσαμε τις πέντε μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα (Deloitte, PwC, Grand Thorton, KPMG, EY), ακριβώς για να υπάρχει διαφάνεια, αλλά και για να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα η προσπάθειά μας να αποτύχει», τόνισε ο κ. Τσακλόγλου.

«Οι εταιρείες που επελέγησαν για την υλοποίηση του έργου είναι οι μεγαλύτερες, με στόχο την υψηλή ποιότητα του αποτελέσματος. Απευθυνθήκαμε στις κορυφαίες εταιρείες του χώρου, που έχουν αξιοπιστία, αλλά και εμπειρία σε έργα μεγάλου βεληνεκούς, σύνθετα και μεγάλου βαθμού δυσκολίας και κορυφαία πελατολόγια. Οι εταιρείες ήταν διστακτικές στην αρχή, καθότι η πρόκληση της εξυπηρέτησης τόσο μεγάλου πλήθους πολιτών για τόσο σύνθετα ζητήματα ήταν μεγάλη, ενώ το τίμημα ήταν στα όρια του κόστους», ανέφερε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Από την πλευρά της, η κα Φωτίου εξέφρασε τη γνώμη ότι, η περίπτωση της ανάθεσης του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και των τεσσάρων εποπτευόμενών του φορέων με 12,1 εκατομμύρια, “είναι καραμπινάτο παράδειγμα κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος σε «ημέτερους», με πρόφαση τον κορονοϊό”. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν είναι νομιμοφανής η διαδικασία, αλλά “ήρθε, από πέντε εταιρείες μέσα σε πέντε μέρες, μία εταιρεία να δώσει μια έκπτωση 3%. Γελάει όλη η αγορά γιατί ξέρουν ότι είναι στημένη” είπε η κα Φωτίου. Σύμφωνα με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, τα χρήματα για τους συμβούλους (2,3 εκατ.) “είναι ο λεγόμενος «αέρας»”, τα 4 εκατ. για τη δημοσιότητα και ενημέρωση είναι για το διάστημα Οκτώβριος 2021-Μάιος 2022 αλλά “πέρασαν οι δύο μήνες και διαδικασίες ενημέρωσης δεν είδαμε [..] “Είμαστε πια σχεδόν σίγουροι ότι βρισκόμαστε μπροστά σε νέο φαινόμενο «λίστας Πέτσα»” ανέφερε η κα Φωτίου. Για “τα 5,6 εκατ. που δίνετε” για εκπαίδευση και εργασία των 170 ανθρώπων που λειτουργούν το call center, είπε ότι “δεν έχουν εγχειρίδια απαντήσεων” και ότι “είναι φυσικό, τα ερωτήματα που αφορούν το Υπουργείο, που είναι πολυσύνθετα, να τα απαντούν οι μόνιμοι υπάλληλοι”. Με αυτό το “υπερκοστολογημένο κονδύλι” συνέχισε η κα Φωτίου, θα μπορούσατε να πάρετε στο δημόσιο διπλάσιους τουλάχιστον ανθρώπους, καλοπληρωμένους, πανεπιστημιακής εκπαίδευσης [..] και θα βοηθούσατε τους υποστελεχωμένους φορείς. Τέλος, εκτίμησε ότι “δίνετε 12,1 εκατομμύρια για ένα χρόνο, για κάτι που τον Μάιο δεν θα μπορεί να λειτουργήσει. Ή θα κάνετε τότε επέκταση της σύμβασης ή θα αναγκαστείτε να προσλάβετε τους 170 που σήμερα δεν προσλάβατε”.

ΑΜΠΕ

Ακολουθήστε μας :

Σχετικά Άρθρα

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 21 / 4 / 2021 , 13:41 από news_room Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Αναστασιάδης είχε σήμερα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μαξίμου, στην Αθήνα. Απευθυνόμενος στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο […]

Ζάκυνθος: Προφυλακίστηκε ένας 39χρονος για τη δολοφονία της 37χρονης Χριστίνας Κλουτσινιώτη

Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Shares Την προφυλάκιση ενός 39χρονου, από τους επτά συνολικά συλληφθέντες για τη δολοφονία της 37χρονης Χριστίνας Κλουτσινιώτη, τον Ιούνιο του 2020 στον Άγιο Σώστη Ζακύνθου, αποφάσισαν με σύμφωνη γνώμη ανακριτής και εισαγγελέας. Η απολογία του άρχισε περίπου στις 13:00 του Σαββάτου και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 20:00. Ανακριτής και εισαγγελέας δεν […]

Pin It on Pinterest